• Ναυτιλία

    Οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν 234 πλοία και πούλησαν 206 – Η συνολική αξία των 440 πλοίων ανέρχεται σε 9,8 δισ. δολάρια στο 11μηνο

    (επάνω) Μ. Αγγελικούση, Β. Μαρινάκης, Γ. Προκοπίου (μέση) Ι. Κούστας, Π. Χατζηιωάννου, Γ. Οικονόμου (κάτω) Ν. Τσάκος, Αρ. Πίττας, Χρ. Οικονόμου

    (επάνω) Μ. Αγγελικούση, Β. Μαρινάκης, Γ. Προκοπίου (μέση) Ι. Κούστας, Π. Χατζηιωάννου, Γ. Οικονόμου (κάτω) Ν. Τσάκος, Αρ. Πίττας, Χρ. Οικονόμου


    Από την αρχή του έτους έως και τις 20 Νοεμβρίου, οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν αγοράσει συνολικά 234 πλοία “από δεύτερο χέρι” και πλήρωσαν το ποσό των 5.175,3 δισ. δολαρίων.

    Ταυτόχρονα έχουν πουλήσει 206 πλοία και εισέπραξαν 4.646,6 δισ. δολάρια. Τα στοιχεία αυτά προκύπτουν από την επεξεργασία των στοιχείων της Allied Shipbroking.

    Με άλλα λόγια, συνολικά αγόρασαν και πούλησαν 440 πλοία που η συνολική τους αξία προσέγγισε τα 9.821,9 δισ. δολάρια.

    Υπενθυμίζεται ότι έως τις 13 Νοεμβρίου είχαν αγοράσει 228 πλοία καταβάλλοντας στους πωλητές το ποσό των 5.022,6 δισ. δολαρίων, ενώ πούλησαν 201 πλοία και εισέπραξαν 4.551,3 δισ. δολάρια.

    Επισημαίνεται ότι από τις 13 Νοεμβρίου έως και τις 20 Νοεμβρίου, οι Έλληνες εφοπλιστές αγόρασαν έξι πλοία και πούλησαν 5 πλοία.

    Από την αρχή του έτους, ο ελληνόκτητος στόλος έχει αυξηθεί κατά 31 πλοία. Ωστόσο, η αύξηση των φορτηγών πλοίων είναι κατά 23 πλοία και η αύξηση των δεξαμενοπλοίων κατά 28 πλοία. Μείωση παρουσιάζουν τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατά 15 πλοία και τα πλοία μεταφοράς φυσικού αερίου κατά 5 πλοία.

    Παγκοσμίως σε όλη τη διάρκεια του εννεαμήνου αγοράστηκαν και πουλήθηκαν 1.693 πλοία, που η συνολική τους αξία έφτασε τα 37.024,1 δισ. δολάρια.

    Το εντυπωσιακό είναι ότι ένα στα τέσσερα πλοία στις αγοραπωλησίες αφορά ελληνόκτητο πλοίο.

    Οι Κινέζοι έρχονται δεύτεροι στις αγορές πλοίων με 183 πλοία και ακολουθούν, οι Τούρκοι με 66 πλοία, από τη Μέση Ανατολή 49 πλοία και οι Ελβετοί με 98 πλοία.

    Στις πωλήσεις δεύτεροι είναι οι Ιάπωνες με 148 πλοία και ακολουθούν, οι Κινέζοι με 128 πλοία, οι Σιγκαπουριανοί με 107 πλοία και οι Γερμανοί με 83 πλοία.

    Στην ίδια χρονική περίοδο οδηγήθηκαν στα Διαλυτήρια συνολικά 526 πλοία, που η χωρητικότητα τους ήταν 14.032 εκατ. dwt.

    Οι Ιάπωνες διέλυσαν 32 πλοία, οι Κινέζοι 24 πλοία, οι Έλληνες 20 πλοία, οι εφοπλιστές από τις ΗΠΑ, 18 πλοία, οι Ινδοί 15 πλοία και από διάφορες χώρες, διαλύθηκαν άλλα 417 πλοία.

    Τέλος, στο Μπαγκλαντές διαλύθηκαν 103 πλοία, στην Ινδία 98 πλοία και στην Τουρκία 50.

    Διαβάστε επίσης

    Οι Έλληνες εφοπλιστές οι καλύτεροι πελάτες των ναυπηγείων της Νότιας Κορέας – 119 πλοία έχει ναυπηγήσει ο όμιλος Αγγελικούση – Από 2 παρήγγειλαν Μαρτίνος και Πατίτσας



    ΣΧΟΛΙΑ