• Ναυτιλία

    Σε Έλληνα εφοπλιστή πουλήθηκε πλοίο της GoodBulk

    John Michael Radziwill, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της C Transport Maritime


    Ένα από τα παλαιότερα πλοία τύπου capesize της πούλησε η ναυτιλιακή GoodBulk, συμφερόντων του John Michael Radziwill, κάνοντας “χώρο” στον στόλο της για τα νέα πλοία που απέκτησε στο πλαίσιο της συμφωνίας της με την CarVal Investors.

    Ειδικότερα, η GoodBulk πούλησε το πλοίο Aquabeauty (χωρητικότητας 171.014 dwt, κατασκευής 2003) σε ελληνική εταιρεία αγνώστων λοιπών στοιχείων έναντι 15 εκατομμυρίων ευρώ. Το Aquabulk θα παραδοθεί στους νέους ιδιοκτήτες του πιθανότατα τον Μάρτιο ή τον Απρίλιο.

    Σημειωτέον ότι η GoodBulk είχε αποκτήσει το εν λόγω πλοίο μόλις τον περασμένο Μάιο, έναντι 10 εκατ. δολαρίων.

    Μετά την πώληση αυτή, ο στόλος της GoodBulk αποτελείται πλέον από 14 capesizes, ένα panamax και δυο supramaxes, ενώ το αργότερο έως τα τέλη Μαρτίου αναμένεται να παραλάβει και τα υπόλοιπα capesizes για τα οποία έχει συμφωνήσει με την CarVal Investors.

    Υπενθυμίζεται ότι στα τέλη του 2017 η GoodBulk γνωστοποίησε την πρόθεσή της να ενεργοποιήσει τις οψιόν για την απόκτηση έξι επιπλέον capesizes, έναντι συνολικά 134,2 εκατ. δολαρίων, στο πλαίσιο της συμφωνίας με την CarVal Investors τον περασμένο Οκτώβριο, η οποία αφορούσε σε συνολικά 13 capesizes. Τα επτά από αυτά τα πλοία έχουν ήδη αποκτηθεί από την GoodBulk, η οποία τώρα θα αποκτήσει και τα άλλα έξι, χρηματοδοτώντας το εγχείρημα αυτό με έναν συνδυασμό ρευστού, δανεισμού και έκδοσης νέων μετοχών αξίας 80,4 εκατομμυρίων δολαρίων.

    Σημειωτέον ότι μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας αυτής, τα funds που διαχειρίζεται η CarVal Investors θα αποτελούν τον μεγαλύτερο μέτοχο της GoodBulk.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι ο John Michael Radziwill έχει ελληνική καταγωγή από την πλευρά της μητέρας του, καθώς είναι εγγονός του Γιάννη Μ. Καρρά και πρώτος ξάδελφος του εφοπλιστή Πήτερ Λιβανού. Μάλιστα, στα Greek Shipping Awards των Lloyd’s List τιμήθηκε πέρυσι με το βραβείο Greek Shipping Newsmaker of the Year.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:  Πρώτοι παραμένουν οι Έλληνες εφοπλιστές: Στα 99,6 δισ. δολ. η αξία του ελληνόκτητου στόλου!

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:  Αγγ. Φράγκου: Κερδίζει το στοίχημα της Navios Containers. Τα επόμενα σχέδια της εταιρίας

     ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Χατζηπατέρας: Αλλαγές στη μετοχική σύνθεση της Dorian LPG. Ποιος βασικός μέτοχος αποχωρεί;



    ΣΧΟΛΙΑ