array(0) {
}
        
    
Menu
0.03%
Τζίρος: 137.52 εκατ.

Target: Ράλι έπειτα από πληροφορίες για είσοδο της Toms Capital

Γ. Κούστας: H Danaos επιστρέφει στις εξαγορές πλοίων

Με την εξαγορά ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων του γερμανικού ομίλου Offen Group, συνδέουν ναυλομεσιτικές πηγές τον εφοπλιστή Γιάννη Κούστα και τη ναυτιλιακή του Danaos Corp. Πρόκειται για το χωρητικότητας 8,084-teu Conti Champion (κατασκευής 2005), το οποίο ανήκει στο στόλο της CPO Containerschiffreederei μέλους του ομίλου Offen Group. Το κόστος της εξαγοράς, σύμφωνα με πληροφορίες, ανήλθε στα […]

Ερριέτα Κομνηνού
Γιάννης Κούστας, εφοπλιστής Danaos Shipping

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Γ. Οικονόμου απέκτησε τον πλήρη έλεγχο της Dryships. Εκτός Nasdaq η ναυτιλιακή
Ναυλώνουν ξανά τα τάνκερ της Cosco, αλλά οι τιμές θα συνεχίσουν να «καίνε»
Έκρηξη ναυπηγήσεων από τους Έλληνες εφοπλιστές που έφτασαν τα 727 πλοία

Με την εξαγορά ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων του γερμανικού ομίλου Offen Group, συνδέουν ναυλομεσιτικές πηγές τον εφοπλιστή Γιάννη Κούστα και τη ναυτιλιακή του Danaos Corp.

Πρόκειται για το χωρητικότητας 8,084-teu Conti Champion (κατασκευής 2005), το οποίο ανήκει στο στόλο της CPO Containerschiffreederei μέλους του ομίλου Offen Group. Το κόστος της εξαγοράς, σύμφωνα με πληροφορίες, ανήλθε στα 25 εκατ. δολάρια.

Πρόκειται για την πρώτη κίνηση που πραγματοποιεί η Danaos Corp στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων εδώ και πέντε χρόνια και σηματοδοτεί την επιστροφή της στις επενδύσεις και την ισχυροποίηση του στόλου της, μετά την ολοκλήρωση της αναδιάρθρωσης των χρεών της.

H κίνηση αυτή επιβεβαιώνει προηγούμενες δηλώσεις του CEO της ναυτιλιακής Δρ Γιάννη Κούστα, ο οποίος κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων πρώτου τριμήνου, είχε επισημάνει ότι στόχος της είναι η περαιτέρω ισχυροποίηση της θέσης της στην αγορά μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με νέες επενδυτικές κινήσεις. Έχοντας πετύχει μία άκρως συμφέρουσα αναχρηματοδότηση του χρέους της και με τα οικονομικά της αποτελέσματα να κινούνται ικανοποιητικά, η εταιρεία, βρίσκεται στην καλύτερη θέση για την αναζήτηση ευκαιριών ανάπτυξης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η θυγατρική της Danaos, Gemini Shipholdings είχε προχωρήσει το καλοκαίρι στην εξαγορά του containership Parsifal, χωρητικότητας 8.533 TEU, που κατασκευάστηκε το 2006 στο ναυπηγείο Hyundai Samho της Νοτίου Κορέας. Σύμφωνα με την Allied Shipbroking το κόστος της απόκτησης ανήλθε στα 25 εκατ. δολάρια.

Αν επιβεβαιωθεί η εξαγορά του Conti Champion, ο στόλος της Danaos θα αποτελείται από 61 πλοία. Σε αυτά περιλαμβάνονται και πέντε πλοία της Gemini Shipholdings, στην οποία η ναυτιλιακή συμμετέχει με ποσοστό 49%.

Σημειώνεται ότι τα κέρδη της εταιρείας εκτινάχθηκαν κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2019, λόγω κυρίως της μείωση του κόστους χρηματοδότησης.

Η εισηγμένη στην αγορά της Νέας Υόρκης Danaos Corp, παρουσίασε τζίρο ελαφρώς μειωμένο  στα 112,3 εκατ. δολάρια (από 113,5 εκατ. το δεύτερο τρίμηνο του 2019), αλλά αυξημένα καθαρά κέρδη, στα 30,1 εκατ. δολάρια (από 5,84 εκατ.), και προσαρμοσμένα κέρδη, στα 34,3 εκατ. δολάρια (από 29,2 εκατ. δολάρια).

 

 

 

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
ΣΧΟΛΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Κοινόχρηστοι χώροι στις πολυκατοικίες: Οι συχνότερες συγκρούσεις και πώς να μην καταλήξετε στα δικαστήρια

Πως το ΑΙ θα «ξεσκονίζει» τα εισοδήματα κάθε φορολογούμενου

Άρωμα γυναίκας στην ελληνική ναυτιλία: 17 γυναίκες διαχειρίζονται πάνω από 700 πλοία

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πεθανε ο μεγάλος γάλλος προπονητής Ζαν-Λουί Γκασέ
Oracle: Μεγάλη πτώση 30% για τη μετοχή – Η χειρότερη τριμηνιαία επίδοση από το 2001
Ελληνικό: Ποιοι αγοράζουν τα σπίτια στο πρώην αεροδρόμιο – Το προφίλ τους
Ιράν: Ακινητοποίηση δεξαμενόπλοιου υπό ξένη σημαία – Συνελήφθη το πλήρωμα, δείτε βίντεο
Frontex: Διάσωση 30 παράνομων μετανάστων από βάρκα ανοιχτά της Γαύδου
Τέιλορ Σουίφτ: Δωρεά 1 εκατ. δολαρίων στον οργανισμό Feeding America
Ουκρανία: Ρωσικά drones προκαλούν ζημιές σε τρία σκάφη υπό ξένη σημαία σε ουκρανικά λιμάνια (upd)
Η Αμερικανίδα αυτοκράτειρα του lifestyle μπαίνει στο μετοχικό σχήμα της Σουόνσι
Οι 25 πλουσιότερες οικογένειες του πλανήτη ελέγχουν 2,9 τρισ. δολ. – To ακριβό «εισιτήριο» και τα new entries
Αυτή είναι η ομάδα β’ κατηγορίας που κάνει νέο deal αξίας έως 65 εκατ. ευρώ για 10 χρόνια