array(0) {
}
        
    
Menu
-0.69%
Τζίρος: 189.18 εκατ.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να αυξήσει την αξία του παγκόσμιου εμπορίου κατά σχεδόν 40% έως το 2040

Γ. Κούστας: H Danaos επιστρέφει στις εξαγορές πλοίων

Με την εξαγορά ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων του γερμανικού ομίλου Offen Group, συνδέουν ναυλομεσιτικές πηγές τον εφοπλιστή Γιάννη Κούστα και τη ναυτιλιακή του Danaos Corp. Πρόκειται για το χωρητικότητας 8,084-teu Conti Champion (κατασκευής 2005), το οποίο ανήκει στο στόλο της CPO Containerschiffreederei μέλους του ομίλου Offen Group. Το κόστος της εξαγοράς, σύμφωνα με πληροφορίες, ανήλθε στα […]

Ερριέτα Κομνηνού
Γιάννης Κούστας, εφοπλιστής Danaos Shipping

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Γ. Οικονόμου απέκτησε τον πλήρη έλεγχο της Dryships. Εκτός Nasdaq η ναυτιλιακή
Ναυλώνουν ξανά τα τάνκερ της Cosco, αλλά οι τιμές θα συνεχίσουν να «καίνε»
VesselsValue: Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές στις αγοραπωλησίες πλοίων – Οι κινήσεις της εβδομάδας

Με την εξαγορά ενός πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων του γερμανικού ομίλου Offen Group, συνδέουν ναυλομεσιτικές πηγές τον εφοπλιστή Γιάννη Κούστα και τη ναυτιλιακή του Danaos Corp.

Πρόκειται για το χωρητικότητας 8,084-teu Conti Champion (κατασκευής 2005), το οποίο ανήκει στο στόλο της CPO Containerschiffreederei μέλους του ομίλου Offen Group. Το κόστος της εξαγοράς, σύμφωνα με πληροφορίες, ανήλθε στα 25 εκατ. δολάρια.

Πρόκειται για την πρώτη κίνηση που πραγματοποιεί η Danaos Corp στην αγορά μεταχειρισμένων πλοίων εδώ και πέντε χρόνια και σηματοδοτεί την επιστροφή της στις επενδύσεις και την ισχυροποίηση του στόλου της, μετά την ολοκλήρωση της αναδιάρθρωσης των χρεών της.

H κίνηση αυτή επιβεβαιώνει προηγούμενες δηλώσεις του CEO της ναυτιλιακής Δρ Γιάννη Κούστα, ο οποίος κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων πρώτου τριμήνου, είχε επισημάνει ότι στόχος της είναι η περαιτέρω ισχυροποίηση της θέσης της στην αγορά μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με νέες επενδυτικές κινήσεις. Έχοντας πετύχει μία άκρως συμφέρουσα αναχρηματοδότηση του χρέους της και με τα οικονομικά της αποτελέσματα να κινούνται ικανοποιητικά, η εταιρεία, βρίσκεται στην καλύτερη θέση για την αναζήτηση ευκαιριών ανάπτυξης.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η θυγατρική της Danaos, Gemini Shipholdings είχε προχωρήσει το καλοκαίρι στην εξαγορά του containership Parsifal, χωρητικότητας 8.533 TEU, που κατασκευάστηκε το 2006 στο ναυπηγείο Hyundai Samho της Νοτίου Κορέας. Σύμφωνα με την Allied Shipbroking το κόστος της απόκτησης ανήλθε στα 25 εκατ. δολάρια.

Αν επιβεβαιωθεί η εξαγορά του Conti Champion, ο στόλος της Danaos θα αποτελείται από 61 πλοία. Σε αυτά περιλαμβάνονται και πέντε πλοία της Gemini Shipholdings, στην οποία η ναυτιλιακή συμμετέχει με ποσοστό 49%.

Σημειώνεται ότι τα κέρδη της εταιρείας εκτινάχθηκαν κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2019, λόγω κυρίως της μείωση του κόστους χρηματοδότησης.

Η εισηγμένη στην αγορά της Νέας Υόρκης Danaos Corp, παρουσίασε τζίρο ελαφρώς μειωμένο  στα 112,3 εκατ. δολάρια (από 113,5 εκατ. το δεύτερο τρίμηνο του 2019), αλλά αυξημένα καθαρά κέρδη, στα 30,1 εκατ. δολάρια (από 5,84 εκατ.), και προσαρμοσμένα κέρδη, στα 34,3 εκατ. δολάρια (από 29,2 εκατ. δολάρια).

 

 

 

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
ΣΧΟΛΙΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ρέβη – Κουρδής: Κινούνται νομικά εναντίον του ΣΚΑΪ μετά την «προσθήκη» του Τσιμιτσέλη στην εκπομπή τους

Γιάννης Κούστας: Πώς η Σοφία Γιαννικοπούλου κέρδισε από τον εφοπλιστή 684 χιλιάδες ευρώ, χάνοντας 131,4 εκατ. ευρώ!

Καπετάν Παναγιώτης Τσάκος: Όπως με βοήθησαν και εμένα, έτσι θέλω να βοηθήσω τώρα τα νέα παιδιά να σταδιοδρομήσουν στη θάλασσα

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βασίλης Κικίλιας: Επίσκεψη σε Λευκό Οίκο και Κογκρέσο με επίκεντρο τη ναυτιλία και τις επενδύσεις
Γύρισε το πρόσημο η Lamda με καθαρά κέρδη πάνω από 120 εκατ. ευρώ στο εξάμηνο
Groq: Η εκρηκτική άνοδος στα 6,9 δισ. δολάρια
ΟΛΠ Α.Ε.: Εκπαίδευση Ανθρώπινου Δυναμικού στην Υποστήριξη Επιβατών με Αναπηρία, Χρόνιες Παθήσεις και Μειωμένη Κινητικότητα
Moody’s: Πιστοληπτική αναβάθμιση για τη SoftBank – Ώθηση από αποεπενδύσεις και μείωση χρέους
Roscosmos: H Ρωσία ξεπερνάει την «αδράνεια» και ετοιμάζει τον ανταγωνιστή του Starlink 
Χρυσάφι για τα μεγάλα τάνκερ: Τα ναύλα των VLCC εκτινάχθηκαν σχεδόν στα $100.000 ημερησίως
efood x Make-A-Wish Ελλάδος: Ενώνουμε δυνάμεις για να εκπληρωθούν περισσότερες ευχές
ΙΟΒΕ: Θετική η δυναμική της Ελληνικής Βιομηχανίας παρά το υψηλό ενεργειακό κόστος
Παπαστράτος: Αποχωρεί ο Θέμης Χασιώτης – Η Μαρίνα Σπυριδάκη αναλαμβάνει καθήκοντα Director Public Affairs