H ναυτιλιακή Top Ships του εφοπλιστή Ευάγγελου Πιστιόλη αποκόμισε τα πρώτα έσοδα από την είσοδό της στην αγορά των megayachts.
Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης εταιρεία, ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 7,6 εκατ. δολαρίων για το πρώτο εξάμηνο του έτους, έναντι 1,9 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περίοδο του 2024.
Τα έσοδα αυξήθηκαν στα 43,8 εκατ. δολάρια από 42 εκατ. δολ. πέρυσι, ενώ τα έξοδα 3 εκατ. δολαρίων για δεξαμενισμό δύο πλοίων του 2024 δεν επαναλήφθηκαν φέτος.
Τον Απρίλιο του 2025 η ναυτιλιακή παρέλαβε το megayacht Para Bellum, μήκους 47 μέτρων, ναυπήγησης 2023, το οποίο είχε αγοράσει έναντι 20 εκατ. δολαρίων το 2024, σηματοδοτώντας την επέκταση της στην αγορά πολυτελών σκαφών αναψυχής. Διαθέτει 5 καμπίνες και δυνατότητα φιλοξενίας 11 επισκεπτών και 10 μελών πληρώματος.
Το συγκεκριμένο σκάφος απέφερε 600.000 δολάρια στα έσοδα πρώτου εξαμήνου της Top Ships. Σύμφωνα με το YachtCharterFleet, το σκάφος νοικιάζεται έναντι 300.000 ευρώ την εβδομάδα κατά τους καλοκαιρινούς μήνες και 250.000 ευρώ τους υπόλοιπους.
Παράλληλα, η εταιρεία εξαγόρασε και δεύτερο μεγάλο yacht -μήκους 60 μέτρων-, το οποίο θα παραλάβει το 2027.
Και τα δύο megayacht αποκτήθηκαν από τον βασικό μέτοχο και διευθύνοντα σύμβουλο της ναυτιλιακής, Ευάγγελο Πιστιόλη.
Τα τάνκερ
Τον Μάιο του 2024 η ναυτιλιακή ξεκίνησε μία νέα σύμβαση χρονοναύλωσης για το τάνκερ Eco Marina Del Rey (50,300 dwt, ναυπήγησης 2019), με ημερήσιο ναύλο αυξημένο από 15.100 σε 20.500 δολάρια, με αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων κατά 500.000 δολάρια.
Η Top Ships δήλωσε: «Σκοπεύουμε να συνεχίσουμε να παρακολουθούμε την αγορά προκειμένου να εντοπίσουμε πιθανές ευκαιρίες εξαγορών με αποδοτικούς όρους. Έχουμε συγκροτήσει μια διοικητική ομάδα με στελέχη που διαθέτουν εκτενή εμπειρία στη διαχείριση μεγάλων και διαφοροποιημένων στόλων δεξαμενόπλοιων, καθώς και ισχυρές σχέσεις με διεθνείς πετρελαϊκές εταιρείες, ναυλωτές και εμπόρους.»
Στις 4 Αυγούστου ξεκίνησε η διαπραγμάτευση στο Nasdaq των μετοχών της εταιρείας Rubico, η οποία ιδρύθηκε ως spin off από την Top Ships, με «προίκα» δύο suezmax δεξαμενόπλοια χωρητικότητας 159,000 dwt, τα Eco Malibu και Eco West Coast.
Μετά την απόσχιση ο στόλος της Top Ships αποτελείται από ένα δεξαμενόπλοιο μεταφοράς προϊόντων/χημικών χωρητικότητας 50,000 dwt, το Eco Marina Del Ray, τρία τάνκερ Suezmax χωρητικότητας 159,000 dwt, τα Eco Bel Air, Eco Beverly Hills και Eco Oceano, και δύο δεξαμενόπλοια VLCC, τα Julius Caesar και Legio X Equestris.
Επίσης, η εταιρεία κατέχει το 50% δύο δεξαμενόπλοιων μεταφοράς προϊόντων χωρητικότητας 50,000 dwt, των Eco Yosemite Park και Joshua Park.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σίσι: Προσκαλεί τον Τραμπ να παρευρεθεί στην «υπογραφή της πιθανής συμφωνίας για τη Γάζα»
- Λαζαρίδης – ΟΠΕΚΕΠΕ: Να απομακρύνει ο κ. Ανδρουλάκης τον στενό συνεργάτη του Κορασίδη που εμπλέκεται στην υπόθεση
- Riginos Yachts: Εντυπωσιακή πρεμιέρα του Highfield ADV7 στην Ελλάδα στο 5ο Olympic Yacht Show
- Η Εθνική Ασφαλιστική στην τελετή παράδοσης της επιταγής του 9ου No Finish Line Athens, στην Ένωση «Μαζί για το Παιδί»
