ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Χαράλαμπος Σημαντώνης: Θετική η τροποποίηση των διατάξεων για την εγκατάσταση λογισμικού συστήματος εισροών-εκροών στα πλωτά μέσα
Μετά τη διευθέτηση του θέματος και την άρση της απαγόρευσης διέλευσης των εμπορικών πλοίων του δίαυλου Ναυστάθμου Σαλαμίνας κατά τη νύχτα (Δύση και μέχρι Ανατολή ηλίου), προέκυψε θέμα στην υποχρέωση χρήσης Ρ/Κ με την αναφορά στην Αγγελία 5/2023 – Ρυμούλκηση σε μήκος πλοίων κατά ημέρα 120 μ. και νύχτα 75μ.
Σε ενημέρωση της, η Ένωση Εφοπλιστών Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων, επισημαίνονται τα εξής:
Πλοία μικρότερα των 1000 κοχ και, ενώ εξαιρούντο της ρυμούλκησης σύμφωνα με διατάξεις ισχύουσας νομοθεσίας (άρθ. 6 του Γενικού Κανονισμού Λιμένα 1-ΦΕΚ336Β/10-05-1993), υποχρεούντο να παίρνουν ρυμουλκό κατά τη διέλευση, γιατί το μήκος τους ήταν λίγο μεγαλύτερο από 75μ.
Μετά από ενέργειες, προς αρμόδια στελέχη του Π.Ν, υιοθετήθηκε τελικά η πρόταση της ΕΕΝΜΑ για εναρμόνιση με την ισχύουσα νομοθεσία και κατά συνέπεια, η σχετική Αγγελία τροποποιήθηκε και υποχρεώνει τα διερχόμενα πλοία να παίρνουν Ρ/Κ, εφόσον είναι άνω των 1000 κοχ.
Διαβάστε επίσης:
Γιώργος Προκοπίου (Dynagas): Πούλησε δύο υπερσύγχρονα FSRU στην Energos
O Νικόλας Μουνδρέας πούλησε πλοίο με 80 εκατ. δολάρια
Εκλογή διοικητικού συμβουλίου στο Ναυτικό Επιμελητήριο Ελλάδος
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Από την Barbie στη Μπρίτνεϊ Σπίαρς: Πώς η Μάργκοτ Ρόμπι επενδύει στο πιο επικερδές brand της ποπ κουλτούρας
- O «σασμός» Μητσοτάκη – Δένδια στο Πεντάγωνο και τα κρυφά μηνύματα μιας καλοστημένης παράστασης
- Η (κατάφορα άδικη) αποβολή του Έσε του Ολυμπιακού στη Βαρκελώνη φέρνει «σεισμό» και αλλαγή κανονισμών!
- Alpha Bank: Ο Αντρέα Ορσέλ πήρε fit & proper για το 33% της τράπεζας – Θα πάει για δημόσια προσφορά η UniCredit;