• Ναυτιλία

    Ελληνική ναυτιλιακή στρέφεται δικαστικά εναντίον κινεζικής ναυτιλιακής

    • Newsroom


    Θυγατρική της ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακής Alpha Bulkers Shipmanagement προσέφυγε στο δικαστήριο κατά της εταιρείας Jiangsu Steamship, για καθυστερήσεις στην εκφόρτωση φορτίου άνθρακα που βρίσκεται σε ένα από τα πλοία της, την ώρα που μαίνεται η εμπορική διαμάχη μεταξύ της Αυστραλίας και της Κίνας.

    Η διαμάχη προκλήθηκε όταν η εταιρεία Jiangsu Singapore ναύλωσε το χωρητικότητας 170,387 dwt πλοίο Alpha Era (κατασκευής 2000) τον περασμένο Απρίλιο προκειμένου να μεταφέρει περισσότερους από 135.000 τόνους άνθρακα από την Αυστραλία στην Κίνα, σύμφωνα με νομικά έγγραφα.

    Όταν το πλοίο έφτασε στο Fangcheng, στην Κίνα, στις 29 Μαΐου, δεν του επετράπη η εκφόρτωση του άνθρακα “λόγω της απουσίας των απαιτούμενων εγγράφων”, αναφέρει η Link Investment, θυγατρική της ελληνικής ναυτιλιακής, στην καταγγελία, σύμφωνα με όσα αναφέρει το tradewinds.

    “Το [Alpha Era] δεν έχει κληθεί ακόμα να αγκυροβολήσει”, έγραψε ο δικηγόρος της Link, Stephen Simms. “Αυτή είναι μια περίοδος άνω των 5 μηνών ενώ δεν υπάρχουν προοπτικές ελλιμενισμού”.

    Όπως ισχυρίστηκε, διεξήχθησαν διαπραγματεύσεις για να ληφθούν οι απαιτούμενες άδειες, αλλά ήταν άκαρπες.

    Η καταγγελία ορίζει τις εταιρείες Jiangsu Steamship, Jiangsu Singapore, Jinagsu Hong Kong και Jiangsu Management ως κατηγορούμενους, αν και το μεγαλύτερο μέρος της καταγγελίας απευθύνεται στη θυγατρική Jiangsu Singapore.

    Η αγωγή της Link – η οποία επιδιώκει να πετύχει συντηρητική κατάσχεση του χωρητικότητας 47.000 dwt πλοίου Spring Sunshine (κατασκευής 2013) για ασφάλεια 8,8 εκατομμυρίων δολαρίων – είναι η δεύτερη εταιρεία που στρέφεται κατά της Jiangsu Steamship για αποτυχημένη απόπειρα εισαγωγής αυστραλιανού άνθρακα στην Κίνα, κατά τις τελευταίες εβδομάδες.

    Στις 30 Οκτωβρίου η Ping May Maritime του ομίλου Foremost, ισχυρίστηκε ότι λόγω των περιορισμών στις εισαγωγές, το πλοίο Ping May (χωρητικότητας 178,000 dwt, κατασκευής 2010), που είχε ναυλώσει η Jiangsu δεν κατάφερε να εκφορτώσει τον φορτίο του.

    Προκειμένου να διασφαλίσει αξιώσεις ύψους 6,6 εκατομμυρίων δολαρίων, η Ping May Maritime προχώρησε επίσης σε συντηρητική κατάσχεση του πλοίου Spring Sunshine, αλλά στη Νέα Ορλεάνη.

    Οι σχέσεις Αυστραλίας-Κίνας φέρεται να βρίσκονται σε άσχημο σημείο τους τελευταίους μήνες, μετά το αίτημα της Καμπέρα για τη διενέργεια έρευνας σχετικά με την προέλευση της επιδημίας Covid-19 στη Wuha, τον περασμένο Απρίλιο.

     

    Γιώργος Οικονόμου: Η αποχώρηση του εφοπλιστή από την Heidmar και η επόμενη ημέρα της εταιρείας

    Metis: Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία της ναυτιλίας

    Διπλή πώληση ύψους 76 εκατ. δολαρίων στην JP Morgan για τη ναυτιλιακή του Ωνάση

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ