ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Οι κυβερνήσεις θα πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στον εμβολιασμό των ναυτικών έναντι της Covid-19, έτσι ώστε να βοηθήσουν να συνεχιστεί η ομαλή λειτουργία των εφοδιαστικών αλυσίδων, υποστηρίζει το Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο (International Chamber of Shipping – ICS).
Τα νέα στελέχη του κορονοϊού που είναι υπεύθυνος για τη λοίμωξη Covid-19 τα οποία εντοπίστηκαν στη Βραζιλία, τη Νότια Αφρική και το Ηνωμένο Βασίλειο συνέβαλαν στην επιβολή αυστηρότερων περιορισμών για τα λιμάνια και τα ταξίδια, με αποτέλεσμα οι πλοιοκτήτριες εταιρείες να μην μπορούν να επαναπατρίσουν εκατοντάδες χιλιάδες ναυτικούς που εξακολουθούν να εργάζονται πάνω σε πλοία ενώ έχει λήξει η σύμβασή τους. Αυτό υποστηρίζει το ICS, το οποίο εκπροσωπεί πάνω από το 80% του παγκόσμιου εμπορικού στόλου.
«Ο εμβολιασμός των ναυτικών είναι κρίσιμος προκειμένου να συνεχιστεί ο εφοδιασμός των κρατών με απαραίτητα αγαθά», ανέφερε σε ανακοίνωσή του το ICS. «Ολοένα περισσότερο το 2021, τα αγαθά αυτά θα περιλαμβάνουν και ιατρικό εξοπλισμό, όπως σύριγγες και τον ατομικό εξοπλισμό προστασίας που απαιτείται στο πλαίσιο του εμβολιασμού για την Covid-19», υπογράμμιζε το Επιμελητήριο.
Σημειώνεται ότι τα πληρώματα των πλοίων αποτελούνται συχνά από ναυτικούς προερχόμενους από διαφορετικές χώρες, γεγονός που καθιστά δύσκολο τον εμβολιασμό κατά εθνικότητα, σύμφωνα με το ICS, το οποίο συνιστά να δοθούν στους ναυτικούς σαφή πρωτόκολλα «διαβατηρίου εμβολιασμού», σύμφωνα με τις συστάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ancient Kallos: Δέκα χρόνια ελληνικής κομψότητας αποτυπώνονται στο πρώτο λεύκωμα του οίκου
- Φάρμακα για την παχυσαρκία: Γιατί δεν αδυνατίζουν όλοι – Τι συμβαίνει, ο Πλούταρχος Τζούλης εξηγεί
- Jackaroo: Επεκτείνει τα καταστήματά της στην Ελλάδα και σχεδιάζει διεθνή παρουσία με έμφαση στο νεανικό κοινό
- Οι 2 εκπλήξεις του ΚΜ, το… άλλο ΠΑΣΟΚ, ο Τσίπρας και τα τρακτέρ, τι τρέχει με τις φρεγάτες ΜΕΚΟ, η συγκίνηση και ο Δένδιας