Η CK Hutchison επιβεβαίωσε ότι η πώληση 43 λιμενικών τερματικών σταθμών, αξίας 23 δισεκατομμυρίων δολαρίων, είναι απίθανο να οριστικοποιηθεί μέχρι το τέλος του έτους , όπως αναμενόταν αρχικά.

Η προθεσμία για αποκλειστικές συζητήσεις με την BlackRock και την MSC έχει λήξει χωρίς να επιτευχθεί συμφωνία.

1

Οι διαπραγματεύσεις επιβραδύνονται όχι μόνο από γεωπολιτικές εντάσεις, αλλά και από το αίτημα των κινεζικών αρχών για αναθεώρηση για λόγους εθνικής ασφάλειας, παρόλο που η συμφωνία δεν περιλαμβάνει περιουσιακά στοιχεία που βρίσκονται στην Κίνα.

Για να σπάσει το αδιέξοδο και να λάβει την έγκριση του Πεκίνου, η CK Hutchison φέρεται να διαπραγματεύεται και την είσοδο του κινεζικού κρατικού γίγαντα COSCO στην κοινοπραξία.

Παρά τις καθυστερήσεις, η εταιρεία παραμένει συγκρατημένα αισιόδοξη.

«Με μια συναλλαγή αυτού του μεγέθους και πολυπλοκότητας, το κλείσιμο της συμφωνίας δεν θα ήταν δυνατό φέτος, ακόμη και αν συμφωνηθούν νέες δεσμευτικές συμφωνίες τους επόμενους μήνες», δήλωσε ο Frank Sixt, συν-διευθύνων σύμβουλος της CK Hutchison.

«Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα αυτές οι διαπραγματεύσεις να οδηγήσουν σε μια αμοιβαία επωφελή συμφωνία, αλλά χρειάζεται πολύ περισσότερος χρόνος από ό,τι περιμέναμε», πρόσθεσε.

Διαβάστε επίσης: 

IFC: Εμφανίστηκε αύξηση κατά 50% σε πειρατείες και ληστείες στη θάλασσα – Μειώθηκαν κατά 23% τα συνολικά περιστατικά στη θάλασσα

Ποιος ελέγχει τελικά μετοχικά την ναυτιλιακή εταιρεία Eletson Gas; Μια δικαστική διαμάχη χωρίς τέλος και πολλές ανατροπές

Drewry: Συνεχίζουν την πτωτική τους τάση οι ναύλοι στα κοντέινερ