ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Chartworld Shipping, του Παντελή (Λου) Κολλάκη, σχεδιάζει να επιστρέψει στην αγορά νεότευκτων πλοίων με επέκταση του στόλου της για κοντέινερ.
Σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές, η εταιρεία βρίσκεται κοντά στην ολοκλήρωση συμφωνίας για τέσσερα κοντέινερ μεταφορικής ικανότητας 3.100 TEU , τα οποία θα ναυπηγηθούν στο κινεζικό ναυπηγείο New Dayang.
Η οικογενειακή εταιρεία της οικογένειας Κολλάκη υπέγραψε επιστολή πρόθεσης για δύο επιβεβαιωμένα πλοία και δύο επιπλέον επιλογές.
Οι παραδόσεις έχουν προγραμματιστεί για το 2028, με εκτιμώμενο κόστος περίπου 42 εκατομμύρια δολάρια ανά πλοίο.
Εάν επιβεβαιωθεί η συμφωνία, θα αντιπροσωπεύει την πρώτη παραγγελία κοντέινερ της Chartworld από το 2021 , όταν εξασφάλισε τέσσερα πλοία των 13.288 TEU.
Δύο από αυτά έχουν ναυλωθεί στην Hapag-Lloyd.
Η Chartworld κατέχει επί του παρόντος 13 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συμπεριλαμβανομένου του CMA CGM Africa Two χωρητικότητας 3.718 TEU που κατασκευάστηκε το 2010 στα ναυπηγεία Hanjin Subic.
Διαβάστε επίσης
Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Απέκτησε το 7,72% των μετοχών της Genco, με 46 εκατ. δολάρια
Drewry: Πτώση 2,6% στις τιμές διακίνησης των κοντέινερ
Πετρέλαιο: Επιστροφή στα κέρδη μετά τις ενδείξεις για ενίσχυση της ζήτησης στις ΗΠΑ.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυριάκος Μητσοτάκης: «Η τεχνητή νοημοσύνη είναι η νέα, μεγάλη, συναρπαστική ευκαιρία για τη χώρα»
- Υπ. Ενέργειας ΗΠΑ: Οι εξαγωγές ρωσικού φυσικού αερίου στην Κίνα δεν θα επηρεάσουν τους Αμερικανούς παραγωγούς
- Λίβανος: Η κυβέρνηση χαιρετίζει τη συμφωνία για το σχέδιο αφοπλισμού της Χεζμπολάχ
- Ανακοίνωση της ΚΑΕ Ολυμπιακός: «Αυτή είναι η επιστολή προς την EuroLeague για την έδρα του Final-4 του 2026»
