• Ναυτιλία

    C3is Inc (Χάρης Βαφειάς): Αύξηση 1.018% στα καθαρά κέρδη

    Ο εφοπλιστής, Χάρης Βαφειάς

    Χάρης Βαφειάς, εφοπλιστής


    Η θυγατρική εταιρεία C3is Inc. του Χάρη Ν. Βαφειά, που κατέχει και διαχειρίζεται δύο πλοία Handysize dry bulk carriers και ένα δεξαμενόπλοιο Aframax, κατέγραψε έσοδα και κέρδη που αντιπροσωπεύουν αυξήσεις 378% και 1.018% αντίστοιχα από το προηγούμενο τρίμηνο.

    Η νέα οντότητα C3is Inc., νεοεισερχόμενη στην αμερικανική αγορά, με πορεία μόλις τεσσάρων μηνών, κατέγραψε σημαντική αύξηση στα έσοδα και στα καθαρά της έσοδα σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο.

    Ο Δρ Διαμαντής Ανδριώτης, Διευθύνων Σύμβουλος, σχολίασε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι, παρόλο που λειτουργούμε ως νέα εισηγμένη οντότητα για σύντομη περίοδο περίπου τεσσάρων μηνών μετά την απόσχισή μας από την Imperial Petroleum Inc. στα τέλη Ιουνίου, το 2023 καταφέραμε να αυξήσουμε τον στόλο μας και επιτύχαμε αξιοσημείωτες οικονομικές επιδόσεις».

    «Συγκεκριμένα, κατά το τρίτο τρίμηνο του 2023, δημιουργήσαμε έσοδα ρεκόρ 10,1 εκατομμυρίων δολαρίων και καθαρά κέρδη ρεκόρ 3,3 εκατομμυρίων δολαρίων, που αντιπροσωπεύουν αυξήσεις 493% και 1.018% αντίστοιχα, σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο».

    Ο Χάρη Βαφειάς ανέφερε ότι η πλοιοκτήτρια εταιρεία C3is είχε 378% αύξηση στα καθαρά της έσοδα και 1.637% αύξηση στα Ebitda από το δεύτερο τρίμηνο του 2023.

    Η εισηγμένη στο Nasdaq εταιρεία κατέγραψε καθαρά έσοδα 3,3 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 30 Σεπτεμβρίου 2023, που σημαίνει αύξηση 1.018% στα καθαρά έσοδα από το δεύτερο τρίμηνο του 2023.

    «Τα δύο handysize πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην επί του παρόντος λειτουργούν με βραχυπρόθεσμα συμβόλαια χρονοναύλωσης, κερδίζοντας ακαθάριστες τιμές ναύλωσης που κυμαίνονται από 20.000 δολάρια έως 26.000 δολάρια ημερησίως με αποτέλεσμα ένα σταθερό υπόλοιπο εσόδων περίπου 2,9 εκατομμυρίων δολαρίων μέχρι τον Δεκέμβριο του 2023», πρόσθεσε ο διευθύνων σύμβουλος, Διαμαντής Ανδριώτης.

    «Τα ήδη εξασφαλισμένα έσοδά μας συμπληρώνονται από τη λειτουργία του δεξαμενόπλοιου aframax μας στην αγορά σποτ, όπου οι τιμές ναύλωσης ταξιδιών για τα δεξαμενόπλοια aframax βρίσκονται επί του παρόντος σε πολύ υψηλά επίπεδα, που υπερβαίνουν τα 65.000 δολάρια την ημέρα. Αυτή η στρατηγική απασχόλησης θα ενισχύσει την ικανότητά μας να χρηματοδοτήσουμε το ανεξόφλητο παθητικό μας ύψους 38,7 εκατομμυρίων δολαρίων, που σχετίζεται με την απόκτηση του δεξαμενόπλοιου μας και λήγει τον Ιούλιο του 2024, εν μέρει με μετρητά από λειτουργικές δραστηριότητες και έσοδα από προσφορές μετοχών».

    Διαβάστε επίσης:

    Ναυπηγεία Ελευσίνας: Πώς οι επενδύσεις θα μετατρέψουν την Ελλάδα σε γεωστρατηγικό κόμβο για την επάρκεια της Ευρώπης σε LNG, LPG και πλατφόρμες αιολικής ενέργειας

    Την ψηφιοποίηση του ελληνικού νηολογίου συζήτησαν Στυλιανίδης και Τραυλού

    Ξενοκώστας (ONEX): Η μεγαλύτερη αμερικανική επένδυση που έχει γίνει στην Ελλάδα



    ΣΧΟΛΙΑ