• Ναυτιλία

    B. Βαλεντής: Γιατί απογοήτευσαν τα αποτελέσματα της Pyxis Tankers

    Βαλέντιος Βαλεντής ναυτιλία

    Βαλέντιος Βαλεντής, εφοπλιστής Pyxis Tankers


    Σημαντικές ζημίες κατέγραψε στο τρίτο τρίμηνο του έτους η ναυτιλιακή Pyxis Tankers, συμφερόντων του εφοπλιστή Βαλέντιου Βαλεντή, γεγονός που αποδίδεται στη βουτιά που σημείωσαν οι τιμές των ναύλων.

    Συγκεκριμένα, η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέα Υόρκης εταιρεία εμφάνισε ζημίες 4,11 εκατ. δολ. σχεδόν τριπλάσιες σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του 2017, που διαμορφώθηκαν στα 1,3 εκατ. δολάρια.

    Τα έσοδα της ναυτιλιακής αυξήθηκαν κατά 17,6%, στα 7,4 εκατ. δολάρια, ωστόσο τα κόστη των ταξιδιών και των προμηθειών αυξήθηκαν σημαντικά στα 4,8 εκατ. δολάρια.

    O Πρόεδρος και CEO της Pyxis Βαλέντιος Βαλεντής, χαρακτήρισε τα οικονομικά αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου 2018 απογοητευτικά. Και αιτιολόγησε την εικόνα τους επισημαίνοντας: “Οι προσδοκίες μας για βελτίωση της ναυτιλιακής δραστηριότητας στο τέλος του καλοκαιριού διαψεύστηκαν και κατά συνέπεια, είχαμε επιπτώσεις από τα χαμηλότερα ναύλα και τη μειωμένη χρήση των πλοίων.  Κατά την άποψή μας, δεν υπήρχε κανένας λόγος για αυτές τις αρνητικές συνθήκες. “

    Αναφερόμενος στις άλλες ενέργειες που πραγματοποίησε η εταιρεία ανέφερε: “Κατά τη διάρκεια αυτής της δύσκολης περιόδου, εστιάσαμε στην βελτίωση της ρευστότητας του ισολογισμού μας και τη διατήρηση ελεγχόμενου κόστους. Η αναχρηματοδότηση του χρέους που σχετίζεται με το πλοίο Pyxis Epsilon τον Σεπτέμβριο, μας πρόσφερε πολλά οφέλη, και κυρίως 7,3 εκατ. δολάρια επιπλέον ρευστότητα και επιμήκυνση του προγράμματος αποπληρωμής των δανείων.”

    “Είμαστε ακόμη πεπεισμένοι ότι τα ναύλα έχουν βρεθεί στα χαμηλά τους και ότι οι καλύτερες μέρες είναι μπροστά μας. Ακόμη, πιστεύουμε ότι οι νέοι κανονισμοί του ΙΜΟ για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων που θα ισχύσουν στη ναυτιλιακή βιομηχανία από την 1η Ιανουαρίου 2020 θα είναι ιδιαίτερα θετικοί για τον κλάδο των MR2. Το μέγεθος και η ευελιξία αυτής της κατηγορίας πλοίων, ειδικά στα πλοία οικολογικού χαρακτήρα, θα πρέπει να οδηγήσει σε αύξηση της ζήτησης, πέραν των θετικών μακροπρόθεσμων θεμελιωδών μεγεθών προσφοράς / ζήτησης”.

    Βαλέντης Pyxis
    Το δεξαμενόπλοιο μεταφοράς χημικών προϊόντων και παραγώγων πετρελαίου “Pyxis Epsilon” της Pyxis Tankers είναι χωρητικότητας 50.295-dwt και κατασκευής του έτους 2015

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ν. Μουνδρέας: Η επικερδής κίνηση της NGM Energy

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γ. Αγγελικούσης: Τα νέα σχέδια του εφοπλιστή στην αγορά LNG

    MH ΧΑΣΕΤΕ: Αθ. Φειδάκης: Η μεγάλη επιστροφή της Globus Maritime στα κέρδη

     

     



    ΣΧΟΛΙΑ