• Ναυτιλία

    Αριστείδης Πίττας: Super deal από την Eurodry – Εξαγόρασε 4 bulkers

    Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της EuroDry

    Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της EuroDry


    Mε τέσσερα φορτηγά πλοία τύπου ultramax ενισχύει τον στόλο της η ναυτιλιακή Eurodry, του Αριστείδη Πίττα, σύμφωνα με ναυλομεσιτικές πηγές.

    Στο εβδομαδιαίο της report η Allied Shipbroking συνδέει την εταιρεία με την εξαγορά των χωρητικότητας 63,200 dwt φορτηγών πλοίων Galileo, Cape Cross (και τα δύο κατασκευής 2014), Giants Causeway και Sadlers Wells (κατασκευής 2015), έναντι του συνολικού ποσού των 86 εκατ. δολαρίων.

    Πρόκειται για τα τέσσερα πλοία που περιλαμβάνονταν στον στόλο της ναυτιλιακής Marine Capital με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, η οποία κατά πληροφορίες αποφάσισε να τα πουλήσει.

    Η EuroDry ιδρύθηκε την Άνοιξη του 2018, όταν ο Αριστείδης Πίττας προχώρησε την απόσχιση του στόλου ξηρού φορτίου από την εισηγμένη εταιρεία του Euroseas και τη μεταφορά του σε μία ξεχωριστή εταιρεία.

    Στη συνέχεια η νέα ναυτιλιακή εισήχθη στην αγορά του Nasdaq, ξεκίνησε με τρία panamax και πλέον διαθέτει στόλο δέκα πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου (πέντε panamaxes, δύο ultramaxes, δύο kamsarmaxes και ένα supramax), συνολικής χωρητικότητας 728,975 dwt.

    Από το 2022 βρίσκεται σε εξέλιξη το πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου της εταιρείας, η οποία επικεντρώνεται σε πιο σύγχρονα, οικολογικής κατασκευής, οικονομικά πλοία».

    Η Eurodry κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2023 εμφάνισε μείωση των καθαρών εσόδων της σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2022 λόγω της πτώσης των τιμών χρονοναύλωσης των πλοίων της.

    Τα προσαρμοσμένα EBITDA διαμορφώθηκαν σε 2,5 εκατ. δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους έναντι 13,7 εκατ. δολαρίων την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

    Ωστόσο, κατά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων τριμήνου ο CEO της εταιρείας Αριστείδης Πίττας είχε επισημάνει μεταξύ άλλων: «Πιστεύουμε ότι το συνεχιζόμενο ιστορικό χαμηλών παραγγελιών ως ποσοστό του συνολικού στόλου, παρέχει μια ισχυρή βάση για να αυξηθούν τελικά τα ναύλα, υπό την προϋπόθεση ότι η παγκόσμια οικονομία θα συνεχίσει να αναπτύσσεται σύμφωνα με τις πρόσφατες προβλέψεις των αναλυτών. Επομένως, συνεχίζουμε να αναζητούμε τρόπους ενίσχυσης της εταιρείας και εξαγορές τόσο μόνοι μας όσο και από κοινού με άλλους επενδυτικούς εταίρους».

    Διαβάστε ακόμη:

    Diana Shipping (Σεμίραμις Παληού): Εξασφάλισε έσοδα 17,8 εκατ. δολάρια

    Capital Gas (Μαρινάκης): Επενδύει στα δύο πρώτα δεξαμενόπλοια αμμωνίας (VLAC) παγκοσμίως

    Navios (Αγγελική Φράγκου): Στα 4,4 δισ. δολάρια η αξία του στόλου



    ΣΧΟΛΙΑ