Η ναυτιλιακή εταιρεία της Δανίας AP Møller-Mærsk γνωστοποίησε μείωση εσόδων, αλλά και κερδών κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους.

Αναλυτικότερα, κατέγραψε έσοδα 14,21 δισεκατομμυρίων δολαρίων, τα οποία είναι μειωμένα κατά 9,9% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2024.

1

Αυτό, οφείλεται στον χαμηλότερο όγκο εργασιών, λόγω των μειωμένων ναύλων μεταφοράς.

Τα ακαθάριστα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε 2,69 δισεκατομμύρια δολάρια (-44,0%), τα λειτουργικά κέρδη διαμορφώθηκαν σε 1,28 δισεκατομμύρια δολάρια (-61,2%) και τα καθαρά κέρδη σε 1,10 δισεκατομμύρια δολάρια (-64,4%).

Μόνο στον τομέα της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα έσοδα διαμορφώθηκαν σε 9,18 δισεκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας μείωση 17,4% λόγω της μείωσης κατά 21,6% των άμεσων εσόδων από δραστηριότητες μεταφορών, τα οποία ανήλθαν σε 7,79 δισεκατομμύρια δολάρια.

Αυτή η μείωση αντισταθμίστηκε εν μέρει από την αύξηση κατά 18,3% των εσόδων από συναφείς δραστηριότητες, τα οποία ανήλθαν σε 1,39 δισεκατομμύρια δολάρια.

Τα ακαθάριστα λειτουργικά κέρδη για τον τομέα ανήλθαν σε 1,79 δισεκατομμύρια δολάρια (-55,3%) και τα λειτουργικά κέρδη σε 567 εκατομμύρια δολάρια (-80,0%).

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Maersk, Vincent Clerc, εξέφρασε, ωστόσο, την ικανοποίησή του για τα οικονομικά αποτελέσματα: «Παρουσιάσαμε ένα θετικό τρίτο τρίμηνο σε όλες τις δραστηριότητές μας . Τα αποτελέσματά μας αντικατοπτρίζουν την ικανότητά μας να εκτελούμε και να βελτιώνουμε συνεχώς, καθώς και την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν οι πελάτες μας. Το νέο δίκτυο Ανατολής-Δύσης έχει ενισχύσει την απόδοσή μας στους ωκεανούς, προσφέροντας κορυφαία αξιοπιστία στον κλάδο, υψηλότερους όγκους και χαμηλότερο κόστος.

Οι τερματικοί σταθμοί σημείωσαν άλλο ένα τρίμηνο ρεκόρ με ισχυρή αύξηση όγκου, ενώ η Logistics & Services συνέχισε να βελτιώνει την κερδοφορία. Σε ένα ασταθές περιβάλλον αγοράς, είμαστε σε θέση να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να προσαρμοστούν και να διατηρήσουν σταθερότητα κατά μήκος των αλυσίδων εφοδιασμού τους».

Κατά την περίοδο Ιουλίου-Σεπτεμβρίου 2025, ο στόλος εμπορευματοκιβωτίων του ομίλου, αποτελείτο από 324 ιδιόκτητα πλοία (+6,2%) και 408 ναυλωμένα πλοία (-0,7%), μετέφερε όγκους φορτίου ίσους με 3,40 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια 40 ποδών (FEU), σημειώνοντας αύξηση 7,0%.

 

Διαβάστε επίσης 

Ανδρέας Μιχαλόπουλος (Performance): Έχουμε εξασφαλίσει έσοδα 335 εκατ. δολάρια

Drewry: Σε συνεχή άνοδο οι τιμές στη διακίνηση κοντέινερ – Αυξήθηκαν κατά 8%

Τζον Αντριλ (ExxonMobil) : Το 2026 θα αποφασίσουμε και για την Κρήτη- Χρονιά γεωτρήσεων το 2027