ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Από εβδομάδα σε εβδομάδα παραπέμπει η Κυβέρνηση Μητσοτάκη τις πληρωμές του Μεταφορικού Ισοδυνάμου, στους δικαιούχους νησιώτες για τα οφειλόμενα ενός έτους, τονίζει με δήλωση του ο υπεύθυνος Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ, βουλευτής Κερκύρας, Αλ. Αυλωνίτης και προσθέτει:
«Αυτή τη φορά ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Ι. Παππάς, υποσχέθηκε στη Γενική Συνέλευση του Επιμελητηριακού Ομίλου Ανάπτυξης Ελληνικών Νησιών (1/12/2023), την “άμεση πληρωμή του Μεταφορικού Ισοδύναμου από την ερχόμενη εβδομάδα”, χωρίς να διευκρινίζει αν το ποσό που θα διατεθεί θα αφορά την πλήρη αποπληρωμή ή μόνο ένα μέρος των οφειλομένων. Οι δικές μας πληροφορίες κάνουν λόγο για πληρωμή των οφειλών που αφορούν μόνο το 2022!!!
Όλες οι ενδείξεις μας οδηγούν, δυστυχώς, στο συμπέρασμα ότι ο εμπαιγμός των νησιωτών συνεχίζεται αμείωτος. Το Μ.Ι. οδηγείται σε πλήρη απαξίωση με στόχο τη δραματική συρρίκνωση και την ακύρωσή του στην πράξη. Στον προϋπολογισμό 2024 που θα έρθει στη Βουλή για ψήφιση δεν προβλέπονται αυξήσεις στο κονδύλι της Γ.Γ. Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής για τις πληρωμές του Μεταφορικού Ισοδύναμου, όπως είχε δηλώσει ο κ. Παππάς σε σχετική ερώτηση του Τομεάρχη Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Αλέξανδρου Αυλωνίτη, με συνέπεια να δημιουργείται αδυναμία αποπληρωμής των συσσωρευμένων οφειλών ενός και πλέον έτους, σε συνδυασμό με τις υποχρεώσεις που θα δημιουργηθούν για το 2024.
Επιμένουμε ότι το Μεταφορικό Ισοδύναμο είναι το μόνο μέτρο που προσφέρει ανακούφιση στους νησιώτες, ενισχύοντας μεταφορές πολιτών, αγαθών και καυσίμων και ως τέτοιο απαιτούμε όχι μόνο τη διατήρηση αλλά και τη γενναία ενίσχυσή του».
Διαβάστε επίσης:
Βραβεύτηκε η Μελίνα Τραυλού από την Wista Hellas
Χατζημανώλη: Προσδίδουμε ιδιαίτερη σημασία στη δέσμη τεσσάρων νομοθετικών προτάσεων για τη ναυτιλία
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αθηναϊκή Ριβιέρα: Οι κορυφαίοι ξένοι αγοραστές ανά περιοχή – Η ανθρωπογεωγραφία της ελιτ αγοράς ακινήτων
- Drewry: Μείωση για άλλη μία εβδομάδα των τιμών στη διακίνηση κοντέινερ
- Alpha Bank: Το ισχυρότερο τρίμηνο στην ιστορία της, με καθαρά κέρδη ύψους 223 εκατ. ευρώ
- ESPO: Ζητούμενο η επιλογή καυσίμου στην ναυτιλία – Πρωτόγνωρες οι γεωπολιτικές προκλήσεις και για τα λιμάνια της Ευρώπης
