Ναυτιλία

Α. Πίττας: H Eurobulk ενισχύει το στόλο της

Α. Πίττας: Σημαντικό deal από τη Euroseas για τη ενίσχυση του στόλου της

Αριστείδης Πίττας, εφοπλιστής Euroseas


Ένα φορτηγό πλοίο τύπου panamax εξαγόρασε η ναυτιλιακή Eurobulk, συμφερόντων του εφοπλιστή Αριστείδη Πίττα από την ιαπωνική  Nissen Kaiun, αναφέρουν πηγές της αγοράς.

Πρόκειται για το χωρητικότητας 76,000-dwt πλοίο Osmarine, κατασκευής 2006, που πουλήθηκε στην τιμή των 9,5 εκατ. δολαρίων.

Αρκετές εταιρείες έχουν δείξει ενδιαφέρον για πλοία τύπου panamax παλαιάς κατασκευής το τελευταίο διάστημα και ένας αριθμός συμφωνιών έχει ολοκληρωθεί.

Για παράδειγμα, η ιταλική D’Amico Dry πούλησε δύο πλοία της χωρητικότητας 76,000-dwt το Medi Cagliari (κατασκευής 2004) και το Medi Baltimore (κατασκευής 2005) σε Κινέζους αγοραστές έναντι 7,9 εκατ. δολαρίων και 8,4 εκατ.δολαρίων αντίστοιχα.

Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Οκτώβριο η άλλη ναυτιλιακή συμφερόντων του κ. Πίττα, Eurodry, εξαγόρασε το πλοίο M/V Star of Nippon (το οποίο μετονομάστηκε σε M/V Starlight), χωρητικότητας 75,845 dwt, το οποίο κατασκευάστηκε το 2004 σε ναυπηγείο της Ιαπωνίας. Το τίμημα της συναλλαγής, σύμφωνα με ναυλομεσίτες ανήλθε στα 9,8 εκατ. δολ.

Ο γνωστός εφοπλιστής μάλιστα είχε εκφράσει την πεποίθηση του ότι η αγορά ξηρού φορτίου θα προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες για θετικές αποδόσεις κατά τα επόμενα χρόνια.

EuroDry Ltd ιδρύθηκε τον περασμένο Μάιο, μετά την απόφαση του κ. Πίττα να προχωρήσει στην απόσχιση του στόλου ξηρού φορτίου από την εταιρεία Euroseas και να το μεταφέρει στη νέα ναυτιλιακή. Η Euroseas διατηρεί στο στόλο της τα containerships.

Η Eurobulk διαχειρίζεται στόλο με 21 πλοία, εκ των οποίων τα περισσότερα είναι containerships και τα υπόλοιπα φορτηγά πλοία.

Το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου panamax «Eleni P» που πούλησε η Euroseas για scrap ήταν χωρητικότητας 72.119-dwt και κατασκευής του έτους 1997

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:   A. Φράγκου: Στα ταμεία της Navios Holdings 6,8 εκατ. δολάρια

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:    Β. Μαρινάκης: Νέα κίνηση της Capital Gas στην αγορά LNG

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  Το μεγάλο στοίχημα του Νικόλα Πατέρα στα feeder containerships