• Ναυτιλία

    Α. Πίττας: Επενδύσεις και ναύλωση για το μεγαλύτερο πλοίο της Euroseas

    Α. Πίττας: Σημαντικό deal από τη Euroseas για τη ενίσχυση του στόλου της

    Αριστείδης Πίττας, εφοπλιστής Euroseas


    Σε συμφωνία ναύλωσης του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Akinada Bridge, κατασκευής 2001, προχώρησε η ναυτιλιακή Euroseas, συμφερόντων του εφοπλιστή Αριστείδη Πίττα.

    Σε ανακοίνωση της η εταιρεία αναφέρει ότι το χωρητικότητας 5,600 teu, πλοίο, ναυλώθηκε για διάρκεια από 10 έως 13 μήνες, με ημερήσια ναύλα 16,500 δολάρια, ωστόσο δεν αποκαλύπτει το όνομα του ναυλωτή.

    Η ναύλωση θα ξεκινήσει μετά την ολοκλήρωση της ειδικής επιθεώρησης του containership και τον εξοπλισμό του με μονάδα επεξεργασίας υδάτινου έρματος,  εργασίες συνολικού κόστους 2,5 εκατ. δολαρίων. Η ναυτιλιακή εκτιμά ότι θα καλύψει όλο το κόστος εργασιών κατά την διάρκεια της ναύλωσης και θα το χρηματοδοτήσει μέσω δανεισμού από εταιρεία συμφερόντων του διευθύνοντος συμβούλου της. Η αποπληρωμή του θα ολοκληρωθεί σε ένα χρόνο μετά την ολοκλήρωση των εργασιών.

    Ο Αριστείδης Πίττας, πρόεδρος και CEO της Euroseas επισήμανε: “Η δύναμη της αγοράς των μεσαίου μεγέθους containerships μας έδωσε την ευκαιρία να ναυλώσουμε το συγκεκριμένο πλοίο με τιμές που δικαιολογούν την επένδυση που χρειάστηκε να κάνουμε για την ολοκλήρωση της τέταρτης ειδικής επιθεώρησης του και την εγκατάσταση της μονάδας επεξεργασίας υδάτινου έρματος. “

    “Είμαστε συγκρατημένα αισιόδοξοι για τις προοπτικές της αγοράς μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και πιστεύουμε ότι το Akinada Bridge θα συμβάλει σημαντικά στην ταμειακή μας ροή μετά την ολοκλήρωσης της συγκεκριμένης συμφωνίας ναύλωσης.”

    Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές του καλοκαιριού η Euroseas ενίσχυσε το στόλο της, εξαγοράζοντας τέσσερα feederships που ανήκαν σε εταιρεία συμφερόντων του Αριστείδη Πίττα, έναντι ποσού 15 εκατ. δολαρίων σε ρευστό, συν μία έκδοση 22,5 εκατομμυρίων μετοχών της Euroseas προς του πωλητές.

    Τα τέσσερα πλοία που απέκτησε είναι τα EM Hydra (χωρητικότητας 1.700 teu, κατασκευής 2005), EM Spetses (χωρητικότητας 1.700 teu, κατασκευής 2007), EM Kea (χωρητικότητας 3.100 teu, κατασκευής 2007) και Diamantis P (χωρητικότητας 2.008 teu, κατασκευής 1998).

     



    ΣΧΟΛΙΑ