• Business

    Σαράντης: Ενισχύει το χαρτοφυλάκιο με νέα προϊόντα – Η νέα συμφωνία με τη Unilever

    • Ρομίνα Νικηφόρου
    Σαράντης: Στα 299,09 εκατ. ευρώ οι πωλήσεις του Ομίλου στο εννεάμηνο

    Κυριάκος Σαράντης – Γρηγόρης Σαράντης


    Το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων του στην ελληνική αγορά ενισχύει ο Όμιλος Σαράντης, μετά το deal με τη Unilever Asia για την αντιπροσώπευση και διανομή των προϊόντων Fissan στην Ελλάδα.

    H συγκεκριμένη συμφωνία η οποία αναμένεται να τεθεί σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου του 2022 και περιλαμβάνει τη διανομή του brand σε όλα τα κανάλια στην ελληνική αγορά, ήρθε στο πλαίσιο της στρατηγικής του Ομίλου, με επικεφαλής τα αδέλφια Γρηγόρη και Κυριάκο Σαράντη, να αναζητά νέες συνεργασίες για την περαιτέρω ανάπτυξή του.

    Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο Όμιλος Σαράντη, μετά και τη συμφωνία για σταδιακή απεμπλοκή του από την κοινοπραξία με την Estee Lauder, βρίσκεται σε διαδικασία διαπραγματεύσεων για ενδεχόμενες εξαγορές και συνεργασίες οι οποίες θα τονώσουν την κερδοφορία της εταιρείας, αλλά και θα αντισταθμίσουν τις απώλειες που θα προκύψουν. Πηγές της εταιρείας έχουν επισημάνει ότι οι όποιες συμφωνίες θα αφορούν σε κατηγορίες που ήδη δραστηριοποιείται ο Όμιλος καθώς και σε χώρες που έχει έως τώρα παρουσία.

    Στο 1 εκατ. ευρώ οι εκτιμώμενες πωλήσεις από τη συμφωνία

    Οι εκτιμώμενες πωλήσεις από την διανομή των προϊόντων βρεφικής φροντίδας Fissan, τα οποία έχουν ιστορία 85 ετών στην ελληνική αγορά, ανέρχονται σε περίπου 1 εκατ. ευρώ. Για την ανάληψη της διανομής μάλιστα ο Όμιλος Σαράντη δεν χρειάστηκε να προβεί σε κάποια δαπάνη.

    Επισημαίνεται πως το εννεάμηνο το 2021 οι πωλήσεις της Σαράντη ανήλθαν σε 299,09 εκατ. ευρώ από 286,47 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο πέρσι. Παρά δηλαδή την υψηλή συγκρίσιμη βάση του 2020, όταν οι καταναλωτές προχώρησαν σε μαζικές αγορές προϊόντων οικιακής και προσωπικής φροντίδας και υγιεινής λόγω του πρώτου κύματος της πανδημίας, εμφανίστηκαν αυξημένες κατά 4,41%.

    Τα Κέρδη Προ Φόρων, Τόκων και Αποσβέσεων αυξήθηκαν κατά 0,85%, στα 45,91 εκατ. ευρώ από 45,52 εκατ. ευρώ και το περιθώριο EBITDA διαμορφώθηκε σε 15,35% από 15,89% την αντίστοιχη περίοδο πέρσι.

    Οι πληθωριστικές πιέσεις στην αγορά το δεύτερο εξάμηνο του 2021, επηρέασαν σημαντικά την κερδοφορία του Ομίλου, ο οποίος ωστόσο συνέχισε να καταγράφει θετικές επιδόσεις με τις πωλήσεις σε  προϊόντα που σχετίζονται με οικιακή φροντίδα και προσωπική υγιεινή να παραμένουν υψηλές.

    Πρόσφατα μάλιστα ο Όμιλος ολοκλήρωσε την επέκταση των χώρων παραγωγής και την αγορά νέου μηχανολογικού εξοπλισμού στο εργοστάσιο παραγωγής του στα Οινόφυτα. Μία επένδυση ύψους 10 εκατ. ευρώ, η οποία αυτοματοποιεί περαιτέρω τις διαδικασίες, με στόχο να βελτιστοποιήσει την παραγωγική γραμμή, να αυξήσει την αποδοτικότητα και τη δυναμικότητα, εξυπηρετώντας τις αυξημένες ανάγκες του Ομίλου σε επίπεδο παραγωγής.

    Διαβάστε επίσης:

    Σαράντης: Συμφωνία με τη Unilever Asia για τη διανομή του Fissan στην Ελλάδα



    ΣΧΟΛΙΑ