• Business

    Σ. Παληός (Diana Shipping): Υποδέχεται το 2017 με δύο νέα πλοία και τρία ναυλοσύμφωνα

    Συμεών Παληός

    Ο Έλληνας εφοπλιστής Συμεών Παληός με τη σύζυγό του


    Η διοίκηση της ναυτιλιακής εταιρίας Diana Shipping, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Συμεών Παληού, γνωστοποίησε ότι εξασφάλισε τη μείωση της τιμής αγοράς δύο νεότευκτων πλοίων που έχει παραγγείλει, ενώ παράλληλα άλλαξε και την ημερομηνία παραλαβής τους.

    Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η Diana προχώρησε μέσω δύο θυγατρικών της στην υπογραφή τροποποιήσεων του αρχικού συμβολαίου που είχε υπογράψει με τα κινεζικά ναυπηγεία Jiangnan Shipyard (Group) και China Shipbuilding Trading με στόχο να μειώσει την αρχική τιμή και να αλλάξει την ημερομηνία παράδοσης δύο newcastlemax φορτηγών πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, το Hull No. H2548 (που θα ονομαστεί “San Francisco”) και το Hull No. H2549 (που θα ονομαστεί “Newport News”).

    Η προηγούμενη τιμή αγοράς είχε οριστεί στα 48,7 εκατ. δολ. έκαστο και τώρα οι δύο πλευρές συμφώνησαν να μειωθεί το τίμημα κατά 1 εκατ. δολ. για κάθε πλοίο. Παράλληλα, η ημερομηνία παράδοσης για τα δύο νεότευκτα εκτιμάται ότι θα είναι στις 4 Ιανουαρίου 2017.

    Επιπροσθέτως, η Diana Shipping ανακοίνωσε ότι προχώρησε σε συμφωνία με τη SwissMarine Services S.A. για τη ναύλωση του ενός εκ των δύο πλοίων που βρίσκονται υπό κατασκευή, του “Newport News”, για χρονική διάρκεια από 22 μήνες το λιγότερο έως 26 μήνες το περισσότερο. Μάλιστα, η τιμή ναύλωση ορίστηκε σε αρκετά υψηλά επίπεδα, περίπου 24% πάνω από τα τρέχοντα και αναμένεται να ξεκινήσει στις 9 Ιανουαρίου 2017.

    Η ναυτιλιακή λίγο πριν εκπνεύσει το 2016 προχώρησε και σε δύο ακόμη συμφωνίες ναύλωσης με την εταιρίας Glencore Agriculture B.V., που αφορά σε δύο πλοία panamax μεταφοράς ξηρού φορτίου που κατέχει, το Leto, χωρητικότητας 81.297 dwt (κατασκευής 2010) και το Naias, χωρητικότητας 73.546 dwt (κατασκευής 2006). Για το πρώτο η συμφωνία προβλέπει τιμή ναύλωσης 7.750 δολ. ημερησίως, μείον 5% προμήθεια υπέρ τρίτων, για χρονική διάρκεια από 9 έως 13 μήνες, με τη ναύλωση να ξεκινά στις 30 Δεκεμβρίου 2016.

    Στην ίδια τιμή έκλεισε και η συμφωνία για το Naias, που θα ναυλωθεί από τις 27 Δεκεμβρίου 2016 για χρονική περίοδο 7 έως 10 μήνες.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗΣτ. Μόλαρης: «Άρπαξε» για 13,2 εκατ. δολ. πλοίο της Efploia Shipping – Ο ρόλος της Credit Suisse

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Οι πρώην συνεργάτες του John Fredriksen πάνε για κάτι μεγάλο στην αγορά των γεωτρήσεων

     



    ΣΧΟΛΙΑ