• Business

    Reed Hastings: Ο επικεφαλής της Netflix αγόρασε μετοχές 20 εκατ. δολαρίων μετά την βουτιά της μετοχής κατά 30%

    • Newsroom
    Reed Hastings, επικεφαλής Netflix

    Reed Hastings, επικεφαλής Netflix


    Ο Reed Hastings, συν-διευθύνων σύμβουλος της Netflix προχώρησε σε αγορές μετοχών του κολοσσού του streaming αξίας 20 εκατ. δολαρίων, λίγες ημέρες μετά την βουτιά κατά 30% που σημείωσε ο τίτλος, σύμφωνα με τα αρχεία της SEC.

    Συγκεκριμένα, αγόρασε πάνω από 50.000 μετοχές την Πέμπτη και την Παρασκευή με μέση τιμή κτήσης 388 δολάρια ανά μετοχή, αναφέρει το business insider. Οι συναλλαγές έγιναν για λογαριασμό ενός καταπιστεύματος της οικογένειας Hastings, αυξάνοντας το ποσοστό των μετοχών που κατείχε κατά 1%, στα 5,16 εκατομμύρια.

    Στις 20 Ιανουαρίου, η Netflix δημοσίευσε αποτελέσματα τέταρτου τριμήνου που ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών, σχετικά με τους αριθμούς χρηστών και τα έσοδα. Παρόλα αυτά, οι μετοχές της υποχώρησαν κατά 32% και βρέθηκαν στο χαμηλότερο επίπεδο από τον Απρίλιο του 2020 λόγω των προβλέψεων για ασθενή ανάπτυξη του αριθμού των συνδρομητών της.

    Στις 27 Ιανουαρίου, ο τίτλος της εταιρείας αυξήθηκε κατά 10%, όταν ο μεγιστάνας των hedge funds, Bill Ackman ανακοίνωσε ότι επένδυσε 1,1 δισ. δολάρια στη Netflix. Παράλληλα δήλωσε ότι η “ελκυστική” αγορά κατέστησε το hedge fund του, Pershing Square, έναν από τους 20 μεγαλύτερους επενδυτές της εταιρείας.

    Ωστόσο, η μετοχή δεν έχει ανακάμψει ακόμη και υποχωρεί κατά 45% από το υψηλό των 700 δολαρίων που βρέθηκε μόλις πριν από οκτώ εβδομάδες. Κατά την προσυνεδρίαση της Δευτέρας ενισχύονταν κατά 2,6%, στα 394,48 δολάρια.

    Netflix πρόσθεσε μόλις 18,2 εκατομμύρια πελάτες το 2021, περίπου 50% λιγότερους από το προηγούμενο έτος ρεκόρ. Προβλέπει ότι η επιβράδυνση θα συνεχιστεί, τουλάχιστον για άλλο ένα τρίμηνο, με τις προοπτικές για την τρέχουσα περίοδο να χάνουν την πρόβλεψη της Wall Street για 6,26 εκατομμύρια νέους συνδρομητές.

    Σύμφωνα με τον Adam Vettese, αναλυτή στην eToro, η επιβράδυνση οφείλεται σε δύο λόγους.

    «Πρώτον, κατά τη διάρκεια του lockdown, το Netflix είχε “αιχμάλωτο” κοινό, αλλά τώρα οι περιορισμοί είναι πολύ λιγότεροι στις περισσότερες χώρες, και η εταιρεία ροής αγωνίζεται και πάλι να κερδίσει τον χρόνο των θεατών», επισήμανε.

    «Και ενώ το Netflix εξακολουθεί να είναι ο αδιαμφισβήτητος βασιλιάς της αγοράς streaming, αντιμετωπίζει ισχυρούς παίκτες με βαθιές τσέπες όπως η Apple, η Amazon και η Disney. Για να παραμείνει στην κορυφή, θα χρειαστεί να ξοδέψει πολλά και να συνεχίσει να παράγει επιτυχίες όπως το Squid Game και το Don’t Look Up».

    Διαβάστε ακόμη:

    Netflix: Ψήφος εμπιστοσύνης από τον δισεκατομμυριούχο Bill Ackman – Αγόρασε 3,1 εκατ. μετοχές



    ΣΧΟΛΙΑ