• Business

    Public-Media Markt: Οι επενδύσεις των 40 εκατ. ευρώ και το νέο μοντέλο καταστημάτων

    • Ρομίνα Νικηφόρου
    Public

    O CEO της Public -MediaMarkt, κ. Ρόμπυ Μπουρλάς


    Επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 40 εκατ. ευρώ συνεχίζει να υλοποιεί σε βάθος τριετίας, από το 2020 έως το 2022, η Public-Media Markt ενώ στο πλαίσιο αυτό αναπτύσσει και το νέο μοντέλο καταστημάτων της σε Ελλάδα και Κύπρο.

    Έτσι, μετά τις επενδύσεις ύψους 15 εκατ. ευρώ το 2020, που κατευθύνθηκαν κατά κύριο λόγο στη δημιουργία νέου logistics center 22.000 τ.μ. στον Ασπρόπυργο Αττικής, διπλάσιας χωρητικότητας και με δυνατότητα εκτέλεσης πενταπλάσιου αριθμού αποστολών σε σύγκριση με τις προηγούμενες εγκαταστάσεις καθώς και στην αύξηση του αριθμού των μεταφορικών οχημάτων για τη διανομή των παραγγελιών, η εταιρεία συνεχίζει και το 2021 με επενδύσεις ύψους 15 εκατ. ευρώ.

    Οι επενδύσεις κατά το τρέχον έτος αφορούν στους κλάδους της τεχνολογίας και των logistics αλλά και στην αναβάθμιση των υφιστάμενων καταστημάτων και το άνοιγμα νέων.

    Το νέο μοντέλο καταστημάτων

    Παράλληλα η εταιρεία δίνει έμφαση επενδύοντας στον σχεδιασμό του νέου μοντέλου καταστημάτων της. Συγκεκριμένα πρόκειται για ένα νέο concept καταστημάτων για το δίκτυο Public-Media Markt και στα οποία ο καταναλωτής μπορεί να βρει  προϊόντα τεχνολογίας, πολιτισμού καθώς και συσκευές για το σπίτι, σε μία υλοποίηση ουσιαστικά της συνεργασίας των δύο εταιρειών.

    Το νέο μοντέλο καταστημάτων παρέχει επίσης στους καταναλωτές τεχνολογικές καινοτομίες, νέες υπηρεσίες που συνδυάζουν τις αγορές στο φυσικό κατάστημα με το e-commerce αλλά και ταχύτητα και ευκολία στην εξυπηρέτησή τους. Στόχος της εταιρείας είναι να προσφέρει στους καταναλωτές μια omni-channel εμπειρία.

    Πριν από το καλοκαίρι άλλωστε άνοιξε το νέο κατάστημα Public στο Golden Hall, συνολικής έκτασης 3.200 τ.μ., με περισσότερους από 50.000 κωδικούς προϊόντων, αναμεσά τους και μικρές οικιακές συσκευές. Μία επένδυση συνολικού ύψους 2 εκατ. ευρώ.

    Παράλληλη επενδύοντας συνολικά πάνω από 2 εκατ., η εταιρεία άνοιξε πρόσφατα νέο κατάστημα στη Λάρνακα 3.000 τ.μ. στο Metropolis Mall ενώ προχώρησε και στην ανακαίνιση του Public στη Λεμεσό, 2800 τ.μ.

    Τα δύο νέα καταστήματα Public στην Κύπρο διαθέτουν προϊόντα τεχνολογίας, ψυχαγωγίας και για πρώτη φορά μικρές αλλά και μεγάλες οικιακές συσκευές, ενώ παρέχουν παράλληλα και νέες υπηρεσίες στους καταναλωτές οι οποίοι θα μπορούν να συνδυάζουν τις αγορές στο φυσικό κατάστημα με το e-commerce.

    Ανάμεσα δε στις δυνατότητες που παρέχονται είναι ψηφιακές οθόνες και σημάνσεις που ενημερώνουν τους επισκέπτες real-time για τις τιμές και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων, υπηρεσία παράδοσης και εγκατάστασης την επόμενη μέρα από εξειδικευμένο προσωπικό, δυνατότητα άμεσης παραλαβής των online παραγγελιών σε ειδικά σημεία εντός του καταστήματος (pick up points) για τις μεγάλες οικιακές συσκευές, υπηρεσία παραγγελίας από το κατάστημα και παραλαβής σε οποιοδήποτε χώρου, υπηρεσία παραλαβής παραγγελίας την ίδια ημέρα από το κατάστημα (Same DayStore Pickup) καθώς και ανέπαφες πληρωμές σε οποιοδήποτε σημείο εντός του καταστήματος.

    Το νέο μοντέλο καταστημάτων μάλιστα σχεδιάζεται εφαρμοστεί σταδιακά και σε άλλα μεγάλα καταστήματα του Ομίλου στην Ελλάδα.

    Χρονιά προκλήσεων το 2020

    Παρά το γεγονός ότι το τέλος του 2020 βρήκε την εταιρεία με βελτιωμένο τζίρο αλλά με ζημιές στα αποτελέσματα προ και μετά φόρων, η εταιρεία το 2021 συνεχίζει το επενδυτικό της πλάνο. Άλλωστε το 2020 γενικότερα για όλους τους κλάδους της οικονομίας, χαρακτηρίστηκε ως μια χρονιά προκλήσεων. Η Public-Media Markt διανύοντας παράλληλα τη μεταβατική περίοδο της ενοποίησης των δύο μεγάλων οργανισμών, προχώρησε εν μέσω πανδημίας σε επιπλέον πρωτοβουλίες προκειμένου να αντιμετωπίσει την αύξηση του όγκου των παραγγελιών.

    Μεταξύ άλλων επιτάχυνε τις επενδύσεις σε καταστήματα, υποδομές, νέες συνεργασίες στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών με 2 νέα τηλεφωνικά κέντρα και των logistics με εταιρίες διανομής και courier, νέες υπηρεσίες, διευρύνοντας παράλληλα την προϊοντική της γκάμα με νέα προϊόντα.

    Έτσι  ενώ το πλάνο της συγχώνευσης με τις  νέες επενδύσεις συνεχιζόταν,  η εταιρεία εστίαζε παράλληλα στην κάλυψη των αναγκών που είχαν διαμορφωθεί για τους πελάτες της λόγω των περιοριστικών μέτρων και των αναγκών της τηλεργασίας αλλά και της τηλεκπαίδευσης που προέκυψαν εξαιτίας της πανδημίας.

    Διαβάστε επίσης:

    Ρόμπυ Μπουρλάς: «Έτσι χτίζουμε τα Public του μέλλοντος» – Τι είπε για ανατιμήσεις, Ελληνικό και ενοίκια



    ΣΧΟΛΙΑ