• Business

    Public: 10 χρόνια ανοδικής πορείας ακόμα και με capital control

    • NewsRoom

    Πάνος Γερμανός, Επικεφαλής ομίλου Public


    Σημαντική άνοδος των πωλήσεων σε όλες τις βασικές κατηγορίες δραστηριοποίησης του ομίλου Public, συμφερόντων Πάνου Γερμανού, καταγράφηκε από τις αρχές της χρονιάς μέχρι και σήμερα, σε όλη την Ελλάδα, παρά τους κεφαλαιακούς περιορισμούς, που έχουν επιβληθεί στις τράπεζες από τον Ιούλιο.
    Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 26% στο βιβλίο, τη μουσική, τις ταινίες και το gaming, ενώ φέτος τα Public κατέκτησαν και την πρώτη θέση σε πωλήσεις συσκευών κινητής τηλεφωνίας και αξεσουάρ, ανάμεσα στις αλυσίδες λιανικής της εγχώριας αγοράς. 

    Ο  διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Χρήστος Καλογεράκης, παρουσιάζοντας τα σχετικά αποτελέσματα, υπογράμμισε ότι τα καταστήματα Public κατέγραψαν μια ιδιαιτέρως δυναμική πορεία στην ελληνική και στην κυπριακή αγορά, παρά το γεγονός ότι από τον Ιούλιο η επιβολή των capital control περιόρισε πολύ την καταναλωτική δραστηριότητα.

    ” Το 2015, με σταθερό προσανατολισμό στην άριστη εξυπηρέτηση των καταναλωτών, επιτυγχάνουν διαρκή ισχυροποίηση της θέσης τους και των μεριδίων που κατέχουν σε όλες τις βασικές κατηγορίες δραστηριοποίησης τους” είπε χαρακτηριστικά ο κύριος Καλογεράκης

    #1 retailer σε πωλήσεις συσκευών και αξεσουάρ κινητής τηλεφωνίας, βιβλίου, μουσικής, καθώς και ταινιών & gaming, με αύξηση των μεριδίων σε όλες τις κατηγορίες (11μηνο 2015)

    · 25 εκατ. επισκέπτες στα καταστήματα Public το 2015

    · 32 εκατ. επισκέπτες στα e-shop της εταιρίας

    · 417 νέες προσλήψεις ως εποχικό προσωπικό το Δεκέμβρη

    Στην ενίσχυση των αποτελεσμάτων του 2015, συνέβαλε μεταξύ άλλων και η στρατηγική επιλογή των Public να ενισχύσουν το υπάρχον χαρτοφυλάκιο των προϊόντων τους με την είσοδό τους και στην αγορά των εποχικών προϊόντων σε επιλεγμένες κατηγορίες, στρατηγική που αναμένεται να εξελιχθεί περαιτέρω και μέσα στο 2016.

    Χρήστος Καλογεράκης, CEO Public
    Χρήστος Καλογεράκης, CEO Public

    Σχολιάζοντας την επιχειρηματική πορεία των Public, ο Διευθύνων Σύμβουλος, Χρήστος Καλογεράκης, σημείωσε: «Το 2015 αποτελεί έτος αναφοράς για εμάς καθώς, σε μία αντικειμενικά δύσκολη χρονιά, κινούμαστε με σημαντική αύξηση πωλήσεων και εντυπωσιακή βελτίωση όλων των οικονομικών μας δεικτών. Παράλληλα, στο 11μηνο του 2015, έχουμε κατακτήσει την πρώτη θέση σε επίπεδο λιανεμπορίου, σε πωλήσεις συσκευών και αξεσουάρ κινητής τηλεφωνίας, ενώ κινούμαστε με ιδιαίτερα ανοδικά μερίδια σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες τεχνολογίας και ψυχαγωγίας. Όραμά μας είναι να δημιουργούμε ένα μοναδικό περιβάλλον εργασίας που θα παρέχει κίνητρα ανάπτυξης στους ανθρώπους μας, αλλά κι ένα μοναδικό προορισμό για τους πελάτες μας. Το Public αποτελεί αγαπημένη μάρκα των Ελλήνων που, όπως αναφέρουν τόσο οι πελάτες μας, όσο και όλοι οι συνεργάτες μας, εξελίσσεται συνεχώς προσφέροντας μοναδικές εμπειρίες στο Ελληνικό κοινό».

    Την υψηλή θέση που κατέχουν τα Public στην προτίμηση των καταναλωτών επιβεβαιώνει η συνεχής διεύρυνση της επισκεψιμότητας των καταστημάτων. Η Διοίκηση της εταιρίας εκτιμά ότι το 2015 οι επισκέπτες θα ξεπεράσουν τους 25 εκατ. στα φυσικά της καταστήματα, αυξημένοι κατά 25% σε σχέση με την περσινή χρονιά. Με αντίστοιχη δυναμική κινείται και η βάση των online επισκεπτών των e-shop της εταιρίας  με τους επισκέπτες να ξεπερνούν τα 32 εκ., αυξημένοι κατά 30% συγκριτικά με το 2014.

    Στα πετυχημένα αποτελέσματα της εταιρίας σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και η επένδυσή της σε ένα μεγάλο πλάνο ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού της. Σήμερα, τα καταστήματα Public απασχολούν 1.500 εργαζόμενους στα 48 καταστήματά τους σε Ελλάδα και Κύπρο. Την περίοδο μάλιστα των Χριστουγέννων, το προσωπικό της εταιρίας ενισχύεται, με την πρόσληψη 417 νέων εποχικών υπαλλήλων.

    Καταλύτη για τη συνεχή ισχυροποίηση της θέσης και την αύξηση των οικονομικών μεγεθών των Public, αποτελεί επιπλέον και η ξεκάθαρη στρατηγική της εταιρίας που δίνει έμφαση στον πελάτη επενδύοντας σε νέες τεχνολογίες προς όφελός του. Χαρακτηριστικά, εντός του 2015, τα καταστήματα υλοποίησαν την εφαρμογή Τζίνι, που αλλάζει τα δεδομένα στην εξυπηρέτηση των πελατών. Το Τζίνι ενημερώνει real time τους πωλητές των καταστημάτων για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων επιτρέποντάς τους να αφιερώνουν ακόμη περισσότερο χρόνο στην εξυπηρέτηση των πελατών. Η ανάπτυξη της εφαρμογής αποτελεί πρωτοβουλία της εσωτερικής έμπειρης ομάδας καινοτομίας του τμήματος IT της εταιρίας.

    Την ανάδειξη των Public σε μία από τις ισχυρότερες αλυσίδες του ελληνικού λιανεμπορίου που συνεχώς εξελίσσονται τεχνολογικά και καινοτομικά, επιβεβαιώνουν οι συνεχείς διακρίσεις που λαμβάνει η εταιρία. Ενδεικτικά το 2015, τα Public έλαβαν περισσότερα από 5 βραβεία για την απόδοσή τους σε επίπεδο οmni channel από αναγνωρισμένους φορείς της ελληνικής αγοράς.



    ΣΧΟΛΙΑ