• Business

    Η πρώην πρόεδρος της Hanjin Shipping βάζει 9 εκατ. δολάρια για τη διάσωση της εταιρείας

    Hanjin Shipping


    Να επενδύσει συνολικά 9 εκατομμύρια δολάρια στην νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή εταιρεία Hanjin Shipping, που βρίσκεται αντιμέτωπη με το φάσμα της χρεοκοπίας, δεσμεύθηκε η πρώην πρόεδρος της εταιρείας Choi Eun-young, όπως μεταδίδει το πρακτορείο Reuters.

    Η κίνηση αυτή της Choi έρχεται την ώρα που η έβδομη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία στον κλάδο των containers βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα δυσβάσταχτο χρέος ύψους 5,5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ενώ σε δεκάδες πλοία της (σύμφωνα με το Forbes πάνω από 140) έχει απαγορευθεί η πρόσβαση στα λιμάνια, με πάνω από 400.000 containers να μένουν «εγκλωβισμένα».

    Η ιστορική Hanjin Shipping, που ιδρύθηκε το 1977 από τον «πατριάρχη» της Hanjin, Cho Joong-Hoon, όμως αποκόπηκε από τον όμιλο Hanjin το 2009, λόγω διαφωνιών μεταξύ των μελών της οικογένειας του Cho, άρχισε εκείνη τη χρονιά να εμφανίζει οικονομικά προβλήματα υπό την ηγεσία της Choi, τα οποία με το πέρασμα των χρόνων γιγαντώθηκαν, φέρνοντας σήμερα την εταιρεία στο χείλος του γκρεμού.

    Μία θετική εξέλιξη για τη Hanjin Shipping ήταν η ανακοίνωση της μητρικής της εταιρείας την περασμένη εβδομάδα ότι θα διαθέσει στην κορεάτικη ναυτιλιακή κεφάλαια ύψους 100 δισ. γουόν (90,5 εκ. δολάρια) ως μέρος των προσπαθειών να περιοριστούν οι επιπτώσεις στην παγκόσμια αλυσίδα ανεφοδιασμού που προκάλεσε η αίτηση της πτώχευσης της εταιρείας. Ο πρόεδρος της Hanjin Group, Cho Yang Ho, θα διαθέσει 40 δισ. γουόν από αυτό το ποσό, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία. Επιπλέον, το κόμμα Saenuri της Νότιας Κορέας ζήτησε από την κυβέρνηση να διαθέσει στη ναυτιλιακή δάνεια ύψους 100 δισ. γουόν με χαμηλό επιτόκιο σε περίπτωση που η μητρική εταιρεία παρέχει την εγγύηση, σύμφωνα με τις δηλώσεις του Kim Gwang Lim, βουλευτή του κόμματος Saenuri.

    Το νοτιοκορεάτικο υπουργείο Ωκεανών και Αλιείας εκτιμά ότι η Hanjin χρειάζεται ακόμη κεφάλαια ύψους 600 δισ. γουόν ώστε να καλύψει τα κόστη που εκκρεμούν – όπως τα καύσιμα για παράδειγμα – στα οποία συμπεριλαμβάνονται και η άμεση χρηματοδότηση ύψους 100 δισ. γουόν για πληρωμές προς τους φορείς των λιμένων να ξεφορτώσουν το εμπόρευμα από τα πλοία που έχουν συλληφθεί.

    Διαβάστε ακόμα στο mononews.gr:

    http://www.mononews.gr/stin-nomikos-epta-plia-tis-maritime-equity-partners/73309



    ΣΧΟΛΙΑ