• Business

    Πώς η Lild στηρίζει τις ελληνικές εξαγωγές

    Ιάκωβος Ανδρεανίδης. Επικεφαλης Lidl Ελλάδος

    Ιάκωβος Ανδρεανίδης. Επικεφαλης Lidl Ελλάδος


    «Τονωτική ένεση» για τις εξαγωγές αποτελούν οι ελληνικές εβδομάδες ελληνικών τροφίμων και γεύσεων που διοργανώνει η Lidl στα καταστήματά της ανά την Ευρώπη. Μια τέτοια εκδήλωση διοργανώθηκε την περίοδο 19 Φεβρουαρίου – 25 Φεβρουαρίου από τα καταστήματα της γερμανικής αλυσίδας στη Ρουμανία και, όπως μας πληροφορεί το Γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής  Πρεσβείας στο Βουκουρέστι, διατέθηκαν πολλά ελληνικά προϊόντα, όπως φρούτα λαχανικά, γαλακτοκομικά (φέτα, ελληνικό γιαούρτι), ελληνικά κρασιά και ποτά, ελαιόλαδο, ελιές, κονσέρβες λαχανικών, πίτες κ.λ.π.

    Σύμφωνα με την Ελληνική Πρεσβεία, τέτοιου τύπου εκδηλώσεις ενισχύουν την αύξηση των εξαγωγών μας στην Ρουμανία ιδιαίτερα στους τομείς των τροφίμων και των φρέσκων φρούτων και λαχανικών, που είναι οι σημαντικότεροι μεταξύ των εξαγώγιμων προϊόντων.

    Καταλυτικό ρόλο στην περαιτέρω αύξηση των ελληνικών εξαγωγών στην Ρουμανία, όπως επισημαίνει η Ελληνική Πρεσβεία έχει παίξει η μείωση του ΦΠΑ στα τρόφιμα & φρούτα – λαχανικά από την 1η Ιουνίου 2015.

    Υπολογίζεται ότι η Lild σε ετήσια βάση προωθεί εντός και εκτός συνόρων ελληνικά προϊόντα αξίας άνω των 800 εκατ. ευρώ.

    Η εταιρεία το 2014 είχε εγκαινιάσει την έκθεση, «Food Expo Eridanous», η οποία απευθύνονταν σε στελέχη και μέλη των διοικήσεων των 26 χωρών της Ευρώπης στις οποίες δραστηριοποιείται με βασικό στόχο να προωθήσει τα ελληνικά προϊόντα στα 10.000 καταστήματα που διαθέτει εκτός Ελλάδας. Τα περισσότερα προϊόντα διατίθενται υπό το σήμα Eridanous (Ηριδανός) με εξαίρεση τις μπίρες και κάποια κρασιά.

    Στη Ρουμανία οι αλυσίδες καταστημάτων Mega Image και Lidl διακινούν την μεγαλύτερη γκάμα ελληνικών τροφίμων.

    Σήμερα, η Lidl κατατάσσεται μεταξύ των μεγαλύτερων εταιρειών λιανικού εμπορίου στην Ευρώπη ενώ δραστηριοποιείται σε 30 χώρες ανά τον κόσμο.

    Στη Ρουμανία διαθέτει πλέον 211 καταστήματα και κατέχει την 3η θέση στην κατάταξη των σούπερ μάρκετ, βάσει του κύκλου εργασιών της το 2017, ο οποίος ανήλθε σε 5,57 δισ. RON (περίπου 1,25 δισ. ευρώ), καταγράφοντας αύξηση κατά 18% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Lidl Hellas: Τι σχεδιάζει για το 2018–Πώς θα μειώσει το χρόνο εξυπηρέτησης των καταναλωτών



    ΣΧΟΛΙΑ