• Business

    Amazon και Google έκαναν πράξη το «κερδίστε χάνοντας»

    • NewsRoom


    Οι εκπτώσεις που έκαναν Amazon και Google στα ηχεία των εικονικών βοηθών τους ενόψει των Χριστουγέννων ήταν τελικά τόσο μεγάλες που είναι πιθανό να «μπήκαν μέσα» κατά αρκετά δολάρια ανά τεμάχιο, την ώρα που η Apple ακολουθεί μία εντελώς διαφορετική στρατηγική για το ηχείο HomePode που ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει το επόμενο διάστημα, υποστηρίζουν αναλυτές.

    Συγκεκριμένα, Amazon και Google έριξαν τις τιμές για τα μικρότερα ηχεία τους, τα Amazon Echo Dot και Google Home Mini αντίστοιχα, μόλις στα 29 δολάρια, από 50 δολάρια που ήταν ενόψει της εορταστικής περιόδου. Συγκριτικά, τα μεσαίου μεγέθους ηχεία των εταιρειών κοστίζουν λίγο περισσότερο από το διπλάσιο.

    Σύμφωνα με ανάλυση της ABI Research, η αξία των εξαρτημάτων του Echo Dot υπολογίζεται γύρω στα 31 δολάρια, ενώ τα εξαρτήματα του Google Home Mini κοστίζουν περίπου 26 δολάρια. Και στην τιμή αυτή δεν περιλαμβάνονται γενικές δαπάνες, έξοδα αποστολής και ούτω καθ’ εξής, που σημαίνει ότι οι εταιρείες είχαν, πιθανότατα, ζημίες από τα συγκεκριμένα προϊόντα.

    Ωστόσο, η τιμολογιακή πολιτική που επέλεξαν οι δύο εταιρείες μπορεί να αποδειχθεί σοβαρό πρόβλημα για την Apple, που ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει το δικό της ανταγωνιστικό προϊόν μέσα στο επόμενο διάστημα, παρά το γεγονός ότι υπερέχει ποιοτικά. Και αυτό γιατί, σύμφωνα με τα υπάρχονται στοιχεία, μέχρι πριν από δεκαπέντε ημέρες είχαν πωληθεί παγκοσμίως περίπου 35 εκατ. «έξυπνα» ηχεία. Αν προστεθούν και οι πωλήσεις των Χριστουγέννων, ο χώρος που έχει μείνει στην Apple είναι μάλλον μικρός…

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Τα δύσκολα Χριστούγεννα της Apple

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η Apple παραδέχεται το απίστευτο: Επιβράδυνε με ενημερώσεις τα παλιότερα μοντέλα της



    ΣΧΟΛΙΑ