Ο διευθύνων σύμβουλος της Pop Mart Wang Ning δήλωσε την Τετάρτη ότι η εταιρεία παιχνιδιών του Labubu βρίσκεται σε καλό δρόμο για την επίτευξη του στόχου εσόδων των 20 δισεκατομμυρίων γιουάν (2,78 δισεκατομμύρια δολάρια) το 2025 και ότι «τα 30 δισεκατομμύρια (4,18 δισεκατομμύρια δολάρια) φέτος θα πρέπει επίσης ένας εύκολος στόχος».

Ο Wang, ο οποίος ίδρυσε την εταιρεία το 2010, μιλούσε με αναλυτές αφότου η Pop Mart ανακοίνωσε ρεκόρ αποτελεσμάτων εξαμήνου την Τρίτη, με τους κατασκευαστές της άσχημης-χαριτωμένης κούκλας Labubu να αναφέρουν ότι τα καθαρά κέρδη αυξήθηκαν σχεδόν 400% καθώς η ζήτηση για τα παιχνίδια αυξήθηκε, ιδιαίτερα στις αγορές του εξωτερικού με υψηλότερο περιθώριο κέρδους.

1

Οι μετοχές της Pop Mart σημείωσαν άνοδο άνω του 5% στις πρώτες συναλλαγές της Τετάρτης στο Χονγκ Κονγκ.

Στελέχη της εταιρείας, μιλώντας στους αναλυτές δήλωσαν επίσης ότι διερευνάται η επέκταση σε αναδυόμενες αγορές στη Μέση Ανατολή, την Κεντρική Ευρώπη και την Κεντρική και Νότια Αμερική.

«Νομίζω ότι για τις αγορές του εξωτερικού είμαστε ακόμα πολύ θετικοί και πιστεύουμε επίσης ότι υπάρχει ακόμη πολύ ευρύ περιθώριο ανάπτυξης», δήλωσε ο Wang, προσθέτοντας ότι οι πωλήσεις από τη Βόρεια Αμερική και την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού φέτος θα ισοδυναμούν συνολικά με τις πωλήσεις στην Κίνα το 2024.

Στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου η Pop Mart διαθέτει σήμερα περίπου 40 καταστήματα, ο Wang δήλωσε ότι η εταιρεία θα ξεκινήσει μια φάση «σχετικά ταχέων ανοίγματος καταστημάτων» μέσα στο επόμενο ένα ή δύο χρόνια, με 10 ακόμη καταστήματα στις ΗΠΑ να αναμένεται να ανοίξουν μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους.

Η κύρια δραστηριότητα της Pop Mart είναι η παραγωγή και πώληση συλλεκτικών παιχνιδιών, πολλά από τα οποία έχουν αναπτυχθεί σε συνεργασία με καλλιτέχνες και πωλούνται σε «τυφλά κουτιά», συσκευασίες που οι καταναλωτές αγοράζουν για περίπου 10 έως 20 δολάρια χωρίς να γνωρίζουν ακριβώς ποια εκδοχή του παιχνιδιού βρίσκεται μέσα.

Το Labubu, ένα μέλος της σειράς παιχνιδιών “The Monsters” που σχεδιάστηκε από τον Kasing Lung και χαμογελάει με τα δόντια του, έχει γίνει το αγαπημένο διασημοτήτων όπως η Rihanna και ο David Beckham και έχει εξαντληθεί σε όλο τον κόσμο.

Η Pop Mart λέει ότι αυτή την εβδομάδα θα λανσάρει μια μίνι έκδοση του Labubu που μπορεί να κρεμαστεί σε κινητά τηλέφωνα.

Η Pop Mart δήλωσε την Τρίτη ότι η ταινία “The Monsters” συγκέντρωσε 4,81 δισεκατομμύρια γιουάν (669,88 εκατομμύρια δολάρια) στο πρώτο εξάμηνο, αντιπροσωπεύοντας το 34,7% των συνολικών εσόδων. Τέσσερις άλλες σειρές παιχνιδιών κέρδισαν περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο γιουάν κατά τη διάρκεια της περιόδου, συμπεριλαμβανομένων των “Molly” και “Crybaby”, πρόσθεσε.

«Αναμένουμε ότι η μεγαλύτερη αναπλήρωση των υπαρχουσών σειρών και η κυκλοφορία νέων εκδόσεων θα οδηγήσουν σε αύξηση των κερδών κατά το δεύτερο εξάμηνο. Ωστόσο, οι μετοχές πιθανότατα παραμένουν υπερτιμημένες, καθώς οι επενδυτές παραβλέπουν τον υψηλό επιχειρηματικό κίνδυνο μακροπρόθεσμα, κατά την άποψή μας», δήλωσε ο αναλυτής της Morningstar, Jeff Zhang.

Οι μετοχές της εταιρείας έχουν αυξηθεί κατά περισσότερο από 230% από την αρχή του έτους, καθιστώντας την Pop Mart πιο πολύτιμη από τους παραδοσιακούς κολοσσούς της βιομηχανίας, όπως η Mattel, η οποία κατασκευάζει την Barbie, και η μητρική εταιρεία Hello Kitty.

Στη συνέχεια, στο στόχαστρο της Pop Mart βρίσκεται μια αυτοκρατορία τύπου Disney, με τα στελέχη να δηλώνουν αισιόδοξα για τις ευκαιρίες που έχουν οι χαρακτήρες της Pop Mart να πρωταγωνιστήσουν σε ταινίες κινουμένων σχεδίων και σε θεματικά πάρκα, αν και αυτά δεν αναμένεται να συνεισφέρουν σημαντικά άμεσα έσοδα βραχυπρόθεσμα.

Διαβάστε επίσης

Labubu: Τι είναι αυτή η μόδα με το «αθώο τέρας» που κατέκτησε τον κόσμο των brands και του κοινού

Labubu: Από cult συλλεκτικό σε στόχο ληστών – Η επιχειρηματική και κοινωνική ιστορία πίσω από τη μανία του 2025