«Πόλεμος» ξέσπασε μεταξύ BYD και Stellantis για την πρωτιά στις πωλήσεις, με τον CEO της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Αντόνιο Φιλόζα (Antonio Filosa), να συγκρίνει τις δύο εταιρείες δημόσια, γεγονός που δεν πέρασε απαρατήρητο από την κινεζική ανταγωνίστρια εταιρεία ηλεκτρικών οχημάτων. 

Η BYD εξέφρασε την αντίθεσή της στα σχόλια του διευθύνοντος συμβούλου της Stellantis σχετικά με την άνοδο της κινεζικής παρουσίας του εταίρου της εταιρείας στην Ευρώπη, προβαίνοντας στο ασυνήθιστο βήμα της έκδοσης δελτίου τύπου που συνέκρινε τα αποτελέσματα των πωλήσεων.

1

Σημειώνεται ότι ο Filosa, ο οποίος ανέλαβε CEO τον περασμένο Ιούνιο, εξήρε την Πέμπτη την πρόοδο που έχει σημειώσει η Zhejiang Leapmotor Technology από τότε που οι εταιρείες συνεργάστηκαν τον Οκτώβριο του 2023, τονίζοντας σε συνέδριο επενδυτών ότι η ζήτηση αυξάνεται.

«Τον περασμένο μήνα, πιστεύω ότι η Leapmotor πούλησε περισσότερα BEV από την BYD στη Γερμανία», δήλωσε ο Filosa στην εκδήλωση που διοργάνωσε η Kepler Cheuvreux.

Ωστόσο, παρότι η Leapmotor πράγματι κερδίζει έναντι της BYD στη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων της Ευρώπης, η Ομοσπονδιακή Αρχή Μεταφορών της Γερμανίας δεν έχει δημοσιεύσει στοιχεία που να αναλύουν τις πωλήσεις του Αυγούστου, αναφέρει το Bloomberg.

Επίσης, ένας εκπρόσωπος της αρχής γνωστής ως KBA δεν ήταν άμεσα διαθέσιμος για να σχολιάσει το θέμα.

Εντούτοις, αναφερόμενη στο σχόλιο του Φιλόζα, η BYD εξέδωσε σήμερα ανακοίνωση εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά της, και επισημαίνοντας ότι ταξινόμησε 8.610 οχήματα στη Γερμανία κατά τους πρώτους οκτώ μήνες του έτους, περισσότερο από το διπλάσιο των 3.536 μονάδων της Leapmotor.

Επιπλέον, αναφέρει ότι ξεπέρασε την Alfa Romeo της Stellantis κατά την ίδια περίοδο και σχεδόν ξεπέρασε σε πωλήσεις την SUV Jeep.

Ωστόσο, ένας εκπρόσωπος της Stellantis δήλωσε ότι τα σχόλια του Filosa «αναφέρονταν μόνο στον μήνα Αύγουστο, όταν η Leapmotor ήταν πράγματι η πρώτη κινεζική μάρκα στη χώρα, με τις περισσότερες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία και μερίδιο αγοράς».

Αξίζει να σημειωθεί ότι η BYD έχει προσλάβει αρκετά πρώην στελέχη της Stellantis, συμπεριλαμβανομένης της Μαρία Γράτζια Νταβίνο (Maria Grazia Davino), η οποία επέβλεπε τις δραστηριότητες της εταιρείας στο Ηνωμένο Βασίλειο, και του Αλεχάνδρο Γκρόσο (Alessandro Grosso), ο οποίος ήταν αντιπρόεδρος πωλήσεων στην Ιταλία.

Επίσης, πέρσι τον Αύγουστο, η BYD επέλεξε επίσης πέρσι τον Αλφρέντο Αλταβίλα (Alfredo Altavilla), ως υποψήφιο για να διαδεχθεί τον εκλιπόντα Σέρτζιο Μαρτσιόνε (Sergio Marchionne), ως ειδικό σύμβουλο για την ευρωπαϊκή αγορά.

Διαβάστε επίσης: 

Apple: Αναβάλλει την κυκλοφορία του νέου iPhone Air στην ηπειρωτική Κίνα

Volkswagen: Έρχεται το νέο ηλεκτρικό Polo που θα «φρενάρει» την Κίνα στην Ευρώπη

Bavarian Nordic: Γιατί οι μέτοχοι διαφωνούν με την εξαγορά από τις Nordic Capital και Permira