Με ένα νέο συμπαγές ηλεκτρικό hatchback σχεδιάζει η Volkswagen να αξιοποιεί την κληρονομιά ενός από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητά της, στοχεύοντας να υπερασπιστεί την αγορά της Ευρώπης από ένα κύμα Κινέζων ανταγωνιστών.

Ο κολοσσός σχεδιάζει σήμερα μια διαφορετική έκδοση του δημοφιλές Polo από τη σειρά ID, το οποίο αναμένεται να πωλείται με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ (29.125 δολάρια), όταν κυκλοφορήσει στην αγορά του χρόνου.

1

Πήρε το όνομά του από ένα από τα πιο επιτυχημένα μοντέλα της, και αποτελεί μέρος των προσπαθειών της VW να δημιουργήσει το ηλεκτρικό «αυτοκίνητο του λαού», προκειμένου να ανταγωνιστεί τις οικονομικές προσφορές εταιρειών όπως η BYD και η Zhejiang Geely Holding Group.

Το ID. Polo έχει ως στόχο να «κάνει την ηλεκτρική οδήγηση προσιτή σε περισσότερους ανθρώπους», ανέφερε η VW σε ανακοίνωσή της, προσθέτοντας ότι θα αρχίσει να χρησιμοποιεί γνωστά ονόματα μοντέλων για ηλεκτρικά οχήματα που προηγουμένως έφεραν αριθμητικά σήματα αναγνώρισης.

Η εταιρεία θα παρουσιάσει το νέο αυτοκίνητο στην έκθεση αυτοκινήτου του Μονάχου την επόμενη εβδομάδα.

Δύσκολη στιγμή για τη Volkswagen

Να σημειωθεί ότι η κυκλοφορία του νέου EV έρχεται σε μια δύσκολη στιγμή για τη Volkswagen, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει αυξανόμενα εμπορικά εμπόδια, μια στάσιμη ευρωπαϊκή αγορά και μειωμένες πωλήσεις στην Κίνα.

Στο μεταξύ, οι κινεζικές μάρκες κατακλύζουν την Ευρώπη με μοντέλα σε ανταγωνιστικές τιμές όπως το hatchback Dolphin Surf της BYD, το οποίο ξεκινά από περίπου 23.000 ευρώ στη Γερμανία.

Ωστόσο, οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων του ομίλου Volkswagen αυξήθηκαν κατά 73% στην Ευρώπη το β’ τρίμηνο, λόγω της ισχυρής ζήτησης για μοντέλα όπως τα VW ID.5, Audi Q4 e-tron και Skoda Enyaq.

Volkswagen Polo
Volkswagen Polo (Πηγή: volkswagen.gr)

Το brand έχει επωφεληθεί από το βελτιωμένο λογισμικό και τους αγοραστές που αποφεύγουν ολοένα και περισσότερο την Tesla λόγω των πολιτικών δραστηριοτήτων του Έλον Μασκ.

Με την ηλεκτροκίνηση του Polo, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης φανερώνει την πρόθεσή της να μεταφέρει την επιρροή του κινητήρα εσωτερικής καύσης στην εποχή των μπαταριών, αναφέρει το Bloomberg.

Σημειώνεται ότι το Polo θεωρείται ένα από τα πιο επιτυχημένα μικρά αυτοκίνητα της VW, έχοντας πουλήσει περισσότερα από 20 εκατομμύρια μονάδες από τότε που παρουσιάστηκε το 1975.

Μάλιστα βοήθησε τη VW να ανταγωνιστεί μοντέλα παρόμοιου μεγέθους, όπως το Fiesta της Ford και το Clio της Renault.

Διαβάστε επίσης: 

Tesla: Βουτιά πωλήσεων κατά 39% στη Γερμανία τον Αύγουστο – Εκτός συναγωνισμού στην Ευρώπη

Japan Airlines: Υπό εποπτεία για πιλότους που το «τσούζουν» πριν πετάξουν – Ποινές στους μισθούς της διοίκησης

Mini: Η ταχύτητα συναντά τη δημιουργικότητα