F

Business

Ποια είναι η pop, η ελληνική εταιρεία που μπαίνει στη μάχη του γρήγορου delivery

WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
  • Ρομίνα Νικηφόρου
Η μάχη του γρήγορου delivery

Παμίνος Κυρκίνης efood, Δημήτρης Καρέλος, γενικός δ/ντής Wolt, Γιώργος Μούχαλης, Kiosky’s (πλατφόρμες στο Οnline delivery)


Mέσα στις επόμενες μέρες αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της στην αγορά του γρήγορου delivery στη χώρα μας η ελληνική start up με την ονομασία «pop».

Σε έναν κλάδο που την τελευταία διετία λόγω της πανδημίας αναπτύσσεται ταχύτατα και όπου η πολυεθνική Delivery Ηero δείχνει έντονα τη διάθεση να καταλάβει ηγετικό ρόλο, μία ελληνική εταιρεία ετοιμάζεται να διεκδικήσει το δικό της χώρο.

Ενδεικτικό των προοπτικών και της δυναμικής που εμφανίζει ο κλάδος είναι ότι ακόμη και μεγαλύτερες πλατφόρμες efood και Wolt, μπήκαν το προηγούμενο διάστημα στις συγκεκριμένες υπηρεσίες, όπου δραστηριοποιείται επίσης και η ekiosky’s του ομίλου Μούχαλη η οποία πάντως αναμένεται να περάσει επίσης στην efood μετά την πρόσφατη εξαγορά που ανακοίνωσε η Delivery Hero.

Το στοιχείο το οποίο η pop «ποντάρει» ότι θα αποτελέσει το συγκριτικό της πλεονέκτημά στην προσπάθεια την οποία ξεκινά ανάμεσα σε πολύ μεγάλους «παίκτες», είναι η ταχύτητα, καθώς υπόσχεται παράδοση στους καταναλωτές μέσα σε 15 λεπτά.

Η pop θα δέχεται παραγγελίες μέσω εφαρμογής και θα παραδίδει στη συνέχεια προϊόντα λιανικής, δηλαδή τρόφιμα, ποτά, σνακ, προϊόντα για το σπίτι κτλ. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν θα συνεργάζεται με αλυσίδες σούπερ μάρκετ και άλλα καταστήματα του κλάδου. Αντίθετα αναπτύσσει τις δικές της αποθήκες (dark stores), από όπου και θα γίνεται η προετοιμασία και αποστολή των παραγγελιών.

Αυτό βέβαια σημαίνει ότι για ανταποκριθεί στον στόχο να παραδίδει σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα αλλά και να εξυπηρετεί πολλές περιοχές, θα χρειαστεί να αναπτυχθεί σε πολλά σημεία σύντομα.

Οι ιδρυτές της pop και ο Έλληνας CEO

Η pop δημιουργήθηκε από μια ομάδα Ελλήνων και ξένων ιδρυτών (3 πιθανότατα άτομα), τα ονόματα των οποίων δεν έχουν ακόμα δημοσιοποιηθεί. O CEO της εταιρείας είναι Έλληνας, ο οποίος διαθέτει περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας στο Οnline grocery ενώ ένας από τους ξένους ιδρυτές της έχει διατέλεσει στο παρελθόν σε θέση-κλειδί στην Delivery Herο, μητρική της efood.

Σύμφωνα πάντως με πηγές της αγοράς, εμπνευστής της pop και εκ των ιδρυτών της είναι ο Τάκης Μαλαβέτας, ο οποίος ήταν το 2014 συνιδρυτής της start up Convibo , μετέπειτα Home Run στον κλάδο της παραγγελίας online ειδών σουπερμάρκετ και παράδοσης στο σπίτι του καταναλωτών.

Η pop, που αναμένεται να κάνει «πρεμιέρα» τις επόμενες μέρες, αρχικά θα εξυπηρετεί το κέντρο της Αθήνας με προοπτική να αναπτυχθεί γρήγορα και στην υπόλοιπη Αττική και στη συνέχεια σε άλλες πόλεις της χώρας. Εξάλλου φαίνεται ότι πλέον οι ανάγκες των καταναλωτών, μετά την επίδραση που είχε η περίοδος της πανδημίας στις συνήθειες τους, έχουν διαφοροποιηθεί και ο συγκεκριμένος κλάδος θα συνεχίσει να αναπτύσσεται ταχύτατα.

Διαβάστε επίσης:

Τι φέρνει στο λιανεμπόριο το deal της Delivery Hero με τον Όμιλο Μούχαλη


ΣΧΟΛΙΑ