• Business

    Παμίνος Κυρκίνης: Επιχείρηση «rebranding» για την e-food

    WarningExclamation mark in a circleΑπαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευμ. Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του παρόντος, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη
    Παμίνος Κυρκίνης: Επιχείρηση «rebranding» για την e-food

    Παμίνος Κυρκίνης, Συνιδρυτής και CEO της e-food


    Σε ανακοινώσεις οι οποίες αναμένεται να δίνουν το στίγμα της «επόμενης μέρας» για την εταιρεία θα προχωρήσει τη Δευτέρα η e-food, συνιδρυτής και επικεφαλής της οποίας είναι ο Παμίνος Κυρκίνης.

    Ο θόρυβος που έχει προκληθεί από την περασμένη εβδομάδα μετά το μήνυμα της εταιρείας σε διανομείς εργαζόμενούς της που έληγε η σύμβαση τους, όχι μόνο δεν λέει να κοπάσει αλλά έχει ανοίξει τον ασκό του Αιόλου γενικότερα για τον κλάδο των διανομέων, οι οποίοι από την πλευρά τους κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις σχετικά με τα εργασιακά τους δικαιώματα με νέα, 24ωρη αυτή τη φορά, απεργία την Παρασκευή, μετά τη χθεσινή 4ωρη στάση εργασίας και πορεία προς τα γραφεία της e-food.

    Πηγές της εταιρείας σημειώνουν στο mononews ότι η e-food τις τελευταίες μέρες έχει ξεκινήσει σειρά επαφών συνολικά με τους εργαζομένους της ενώ ακολουθούν και συναντήσεις με τους συνδικαλιστικούς φορείς, οι οποίοι έχουν εκφράσει, όπως λένε, τη διάθεση να συνομιλήσουν μαζί της. Κατόπιν των συζητήσεων αυτών, τη Δευτέρα η εταιρεία προτίθεται να προχωρήσει σε ανακοινώσεις, οι οποίες σύμφωνα με τις ίδιες πηγές θα δίνουν το μήνυμα για την επόμενη μέρα τόσο για την εταιρεία όσο και για τον κλάδο γενικότερα.

    «Όπως η e-food δημιούργησε την αγορά delivery στην Ελλάδα, έτσι θα επιχειρήσει να δημιουργήσει και την επόμενη μέρα» επισημαίνουν χαρακτηριστικά σχετικά με το περιεχόμενο όσων θα ανακοινώσει η εταιρεία.

    Με βάση τα παραπάνω φαίνεται λοιπόν ότι η e-food, μετά την πρώτη «κρίση» με την οποία ήρθε αντιμέτωπη έπειτα από σχεδόν 9 χρόνια επιτυχημένης πορείας θα επιχειρήσει να αναδιαμορφώσει την εικόνα της για την επόμενη μέρα στον κλάδο του Οnline delivery, ο οποίος αναπτύσσεται δυναμικά εν μέσω πανδημίας.

    Σχετικά με τους 115 διανομείς στους οποίους εστάλη το αρχικό μήνυμα από την e-food, το οποίο προκάλεσε και τις σφοδρές αντιδράσεις, όπως σημειώνουν οι ίδιες πηγές της εταιρείας, το ζήτημα έχει διευθετηθεί καθώς η e-food στη συνέχεια με νέο μήνυμα τους ενημέρωσε ότι δίνεται η δυνατότητα να ανανεώσουν τις συμβάσεις μετά τη λήξη, με τους ίδιους όρους.

    Υπενθυμίζεται ότι είχε προηγηθεί ένα σφοδρό κύμα επικρίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με το hashtag #cancel_efood να πρωταγωνιστεί στο διαδίκτυο και χρήστες να προχωρούν σε απεγκατάσταση της εφαρμογής καθώς και χαμηλές βαθμολογίες στη σχετική αξιολόγηση ενώ το ζήτημα είχε πάρει και πολιτικές διαστάσεις.

    Όσον αφορά ωστόσο στα συνολικά αιτήματα των συνδικαλιστικών εκπροσώπων των εργαζομένων διανομέων, οι πηγές από την εταιρεία υπογραμμίζουν ότι αποτελούν γενικότερα εργασιακά ζητήματα και όχι συγκεκριμένα της e-food.

    Aξίζει να σημειωθεί τέλος ότι στο πλαίσιο της συζήτησης που έχει ανοίξει γενικότερα για τον κλάδο η πλατφόρμα Rocket, η οποία εγκαινίασε πριν λίγους μήνες την παρουσία της στη χώρα μας, ανακοίνωσε την Τρίτη πως γίνεται η πρώτη υπηρεσία online παραγγελίας και διανομής φαγητού στην Ελλάδα που προχωρά σε υπογραφή συμβάσεων μισθωτής εργασίας αορίστου χρόνου με τους νέους διανομείς.

    Διαβάστε επίσης

    E-food: Η απάντηση της Manpower για τις συμβάσεις των διανομέων

    Ποιος είναι ο Παμίνος Κυρκίνης της e-food

    Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση



    ΣΧΟΛΙΑ