Στις μόνιμες προσλήψεις 290 οδηγών προχωρά η ΟΣΥ ΑΕ με τον διαγωνισμό να τρέχει από σήμερα, Τετάρτη 19 Νοεμβρίου έως και την Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2025.

Πρόκειται για τον δεύτερο διαγωνισμό που τρέχει εντός του 2025 και αφορά στην στελέχωση της ΟΣΥ και ειδικά σε μία περίοδο που η ανανέωση του στόλου του οργανισμού προχωρά με γοργούς ρυθμού. Σύμφωνα με την προκήρυξη, οι επιτυχόντες θα εργαστούν με συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου και αορίστου χρόνου με αντικείμενο απασχόλησης την πραγματοποίηση προγραμματισμένων δρομολογίων για την προαγωγή του συγκοινωνιακού έργου του φορέα. Οι θέσεις δε, αφορούν αποφοίτους δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

1

Όπως επισημαίνει η εταιρεία, στρατηγικός στόχος είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη συμμετοχή των αστικών συγκοινωνιών στις καθημερινές μετακινήσεις των κατοίκων του λεκανοπεδίου Αττικής.

Βασικές προϋποθέσεις συμμετοχής

Οι υποψήφιοι πρέπει:

  1. να είναι πολίτες Κρατών-Μελών της ΕΕ και να γνωρίζουν την ελληνική γλώσσα,
  2. να έχουν γεννηθεί από το έτος 1980 έως και το έτος 2004
  3. να έχουν την υγεία που απαιτείται για την εκτέλεση των καθηκόντων της θέσης που υποβάλλουν την αίτηση, σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Προσωπικού της ΟΣΕ. Επισημαίνεται ότι κατά την διάρκεια της δοκιμαστικής περιόδου, και σε περίπτωση έκτακτων συνθηκών που δεν επέτρεψαν την διενέργεια εντός της δοκιμαστικής περιόδου, οι προσλαμβανόμενοι υποχρεούνται να ακολουθήσουν, σύμφωνα με τις οδηγίες και εγκυκλίους της Ο.ΣΥ ΜΟΝ. Α.Ε, ψυχομετρικές και ιατρικές εξετάσεις ενώπιον εντεταλμένων από την Ο.ΣΥ ΜΟΝ. Α.Ε ιατρών, για την διαπίστωση της καταλληλότητά τους για την εργασία για την οποία προσλαμβάνονται.
  4. να μην έχουν κώλυμα διορισμού (άρθρο 8 & 9 ν. 3528/2007 όπως ισχύει), ούτε κατά το χρόνο λήξης της προθεσμίας υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων, ούτε κατά το χρόνο του διορισμού
  5. οι άνδρες κατά τον χρόνο πρόσληψης πρέπει να έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις ή να έχουν απαλλαγεί νόμιμα από αυτές
  6. να κατέχουν τα απαραίτητα προσόντα (π.χ. πτυχίο, τίτλο ξένης γλώσσας, άδεια άσκησης επαγγέλματος), όπως και τα απαιτούμενα πιστοποιητικά αναγνώρισης και ισοτιμίας/αντιστοιχίας ή ακαδημαϊκής ισοδυναμίας των πτυχίων τους -εφόσον τα τελευταία αποκτήθηκαν στην αλλοδαπή, μέχρι την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής της αιτήσεως συμμετοχής.

Επίσης, δίνεται και δυνατότητα συμμετοχής υποψηφίων με κατώτερο εκπαιδευτικό επίπεδο αν δεν καλυφθούν όλες οι θέσεις. Για την υποβολή της υποψηφιότητάς τους, οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να επισκεφτούν τη σελίδα https://proslipseis.osy.gr και να καταθέσουν την αίτησή τους, συνοδευόμενη από τα απαραίτητα δικαιολογητικά με βάση την προκήρυξη.

Δείτε εδώ την προκήρυξη

Οι τρεις δραστικές παρεμβάσεις για τη στελέχωση της ΟΣΥ

Στέφανος Αγιάσογλου - ΟΣΥ
Στέφανος Αγιάσογλου, Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΣΥ

Όπως είχε δηλώσει πρόσφατα στο mononews.gr, ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ, Στέφανος Αγιάσογλου, η εταιρεία προχωρά σε τρεις δραστικές παρεμβάσεις/κινήσεις με στόχο την επαρκή στελέχωσή της, γεγονός που θα έχει ως επακόλουθο και την αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων των λεωφορείων και ειδικά τώρα, που ο κυβερνητικός σχεδιασμός προβλέπει την πλήρη ανανέωση του στόλου της ΟΣΥ έως το 2027.

Ο κ. Αγιάσογλου εξήγησε ότι η ΟΣΥ κατάφερε να περάσει μία ρύθμιση η οποία έχει προωθηθεί από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και θα δημοσιευτεί άμεσα, σύμφωνα με την οποία η σχολή για την απόκτηση του Πιστοποιητικού Επαγγελματικής Ικανότητας (ΠΕΙ) της ΟΣΥ για την ανανέωση διπλώματος γίνεται σχολή οδηγών.

«Με αυτή την πράξη κάποιος θα μπορεί να έρθει σε εμάς για να εκπαιδευτεί. Θα του πληρώσουμε εμείς τα έξοδα εκπαίδευσης και θα εκπαιδεύεται για να γίνει οδηγός τρίτης, τέταρτης και πέμπτης κατηγορίας και αμέσως μετά θα έχει και έτοιμη θέση να δουλέψει στην ΟΣΥ.

Άρα τι κάνουμε; Διευρύνουμε, ανοίγουμε την αγορά όχι μόνο στους επαγγελματίες οδηγούς, αλλά και σε νέα παιδιά που θέλουν να αποκτήσουν το επάγγελμα του οδηγού», τονίζει ο κ. Αγιάσογλου, προσθέτοντας ότι αυτή ρύθμιση θα περάσει άμεσα από τη Βουλή και μέσα στο 2026 θα τρέξει η νέα σχολή οδηγών για να υποδεχθεί τους ενδιαφερόμενους.

Παράλληλα, η δημιουργία αντίστοιχου προγράμματος ζητήθηκε και από τη ΔΥΠΑ. Όπως επεσήμανε ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ, το πρόβλημα που αντιμετώπισε η ΔΥΠΑ με το εν λόγω πρόγραμμα είναι ότι τα χρήματα θα έπρεπε να δίνονται στους ωφελούμενους μέσω της εκπαίδευσης σε Πιστοποιημένα Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΚΕΚ), όμως οι σχολές οδηγών δεν είναι ΚΕΚ.

Τέλος, ο κ. Αγιάσογλου μίλησε για ακόμα μία διεκδίκηση της ΟΣΥ, που έχει να κάνει με την ένταξη της ειδικότητας των οδηγών σε ειδικό μισθολόγιο. «Προσπαθούμε να φέρουμε τους οδηγούς των αστικών συγκοινωνιών σε ειδικό μισθολόγιο. Και με αυτό, οι τρεις αυτές κινήσει είμαι σίγουρος ότι θα αλλάξουν τα δεδομένα», κατέληξε.

 

Διαβάστε επίσης:

Σιδηρόδρομος: Από την εκπαίδευση σε προσομοιωτή ΕTCS στο railway.gov.gr – Όλες οι δικλείδες ασφαλείας

ΕΛΤΑ: Οι «μαύρες τρύπες» ενός μικρού Τιτανικού – Οι συμβάσεις, τα ενοίκια, το χακάρισμα και ο… Πάτσης

Alcohol Interlock: Η τεχνολογία στα λεωφορεία της ΟΣΥ που ενισχύει την οδική ασφάλεια και τη μείωση των τροχαίων από αλκοόλ (βίντεο)