Σε έσοδα ύψους 1 δισεκατομμυρίου ευρώ στοχεύει η OB Streem, την επαύριον της επένδυσης της αμερικανικής HIG Capital στην ιστορική εταιρεία μεταφορών και logistics και σε άλλες τέσσερις εγχώριες εταιρείες του κλάδου.

Για αυτόν το στόχο μίλησε στο 8ο Συνέδριο Υποδομών και Μεταφορών ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΒ Streem, Θρασύβουλος Μακιός, μιλώντας επίσης για τη στρατηγική επέκτασης του καθετοποιημένου ομίλου στην κεντρική Ευρώπη, μέσω εξαγορών.

1

Ο κ. Μακιός υπενθύμισε ότι η OB Streem είναι το αποτέλεσμα της στρατηγικής επένδυσης της HIG – επένδυσε στον ευρωπαϊκό κλάδο της εφοδιαστικής αλυσίδας πριν από έξι χρόνια – και της συγχώνευσης έξι εταιρειών του κλάδου.

«Σκοπός είναι να γίνουμε περιφερειακός πρωταθλητής της νοτιοανατολικής Ευρώπης έως το 2030», είπε, διευκρινίζοντας ότι «η λογική της στρατηγικής μας βασίζεται στον άξονα που ξεκινά από το λιμάνι του Πειραιά με ροές προϊόντων προς την ανατολική και κεντρική Ευρώπη.

Ο στόχος είναι να αποτελέσουμε τη συνολική λύση στην παροχή υπηρεσιών logistics». Σημειωτέον ότι η εταιρεία έχει παρουσία σε Ρουμανία, Βουλγαρία, Βόρεια Μακεδονία, Σερβία και Ουγγαρία.

Έναν αιώνα μετά την ίδρυση της Ορφεύς στον Πειραιά, η κληρονομιά του Ορφέα Βεϊνόγλου, πρόσφυγα από τη Σμύρνη γράφει νέα κεφάλαια. Μετά το deal με τη HIG, στην εκατονταετή επέτειο λειτουργίας της εταιρείας, δημιουργήθηκε η OB Streem, επωνυμία εμπνευσμένη από τα αρχικά του ιδρυτή.

Είχε προηγηθεί η συγχώνευση της Streem Global με τη Makios Logistics Α.Ε., μετά την ένωση με τις Unit Hellas, Unit Shipping και Contrade – εταιρείες που είχε επίσης αποκτήσει η HIG.

Η OB Streem λειτουργεί 400.000 τετραγωνικά μέτρα αποθηκών σε 31 διαφορετικά σημεία, απασχολεί σχεδόν 3.000 εργαζόμενους και στοχεύει σε έσοδα 1 δισεκατομμυρίου ευρώ έως το 2030, που δε θα επιτευχθεί μόνο με οργανική ανάπτυξη.

Φέτος, ο τζίρος της θα διαμορφωθεί στα 400 εκατομμυρίων ευρώ, με την εταιρεία να έχει μπροστά της μία πορεία ανόργανης ανάπτυξης μέσω εξαγορών, έτσι ώστε να ενδυναμώσει την παρουσία της και στις υπόλοιπες χώρες όπου δραστηριοποιείται. Όπως είπε ο κ. Μακιός, το 80% του κύκλου εργασιών προέρχεται από την ελληνική αγορά.

Εν τω μεταξύ, το τιμόνι της εταιρείας αναλαμβάνει από την 1η Οκτωβρίου ο  Αλέξανδρος Καραφυλλίδης, προερχόμενος από τον κλάδο των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, αφού διετέλεσε κορυφαίο στέλεχος της Carlsberg για δεκατρία χρόνια, διευθύνων σύμβουλος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας και στέλεχος στη Coca-Cola HBC.

Κατά τη συμμετοχή του στο συνέδριο, ο κ. Μακιός έθεσε το ζήτημα της συνεργασίας μεταξύ των παικτών των last mile παραδόσεων.

«Η αγορά του last mile είναι κατακερματισμένη, περιλαμβάνει 8 παίκτες που προσπαθούν να κάνουν break even με δυσκολία, επειδή δεν αρκούν οι όγκοι.

Η αλλαγή της αγοράς, η οποία μεγαλώνει, είναι ευκαιρία, επομένως πρέπει να δούμε πώς θα συνεργαστούμε. Η Temu εμφανίστηκε πριν από δύο χρόνια στην Ελλάδα και κάνει 40.000 παραδόσεις την ημέρα.

Αν βρούμε τον τρόπο να συνεργαστούμε, τότε θα βελτιώσουμε την αποδοτικότητά μας και την παροχή υπηρεσιών», τόνισε.

Σχολίασε δε τις εξελίξεις που αφορούν στο logistics park της Φυλής, λέγοντας πως στην Αθήνα υπάρχει τεράστιο πρόβλημα καθώς η διανομή ξεκινά από μία ακατάλληλη περιοχή, ενώ έθεσε ζήτημα αθέμιτου ανταγωνισμού, από τη στιγμή που το το 80% των επιχειρήσεων λειτουργεί χωρίς άδεια.

Διαβάστε επίσης

Hard Rock – ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Πότε θα μπουν στο καζίνο Ελληνικού οι πρώτοι επισκέπτες

Ten Brinke – Φώτης Γιόφτσιος: Επενδύσεις 250 εκατομμυρίων έως το 2027

ΕΤΑΔ: Πλαζ Βουλιαγμένης και Χιονοδρομικό Παρνασσού εκτόξευσαν τα κέρδη στα 62 εκατομμύρια