• Business

    Ο Πατέρας πούλησε και δεύτερο bulker σε διάστημα δύο μηνών

    Νίκος Πατέρας. Τέως εφοπλιστής


    Η ελληνική Pacific & Atlantic (P&A) συνεχίζει να μειώνει το μέγεθος του στόλου της: αυτή τη φορά πούλησε ένα handysize που είχε αγοράσει σε πλειστηριασμό μόλις τρεις μήνες πριν, αφού η τιμή του είχε πέσει.

    Το κατασκευασμένο στο Hakodate της Ιαπωνίας Saint Dionysis (πρώην Kalliroi K, έτος κατασκευής 2002), χωρητικότητας 31.800 dwt, πωλήθηκε σε Ευρωπαίο (αλλά όχι Έλληνα) αγοραστή έναντι 3,12 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με πηγές της αγοράς που επικαλείται το TradeWinds.

    Η P&A, που ελέγχεται από τον Νικόλαο Πατέρα, αγόρασε το πλοίο τον Φεβρουάριο στο λιμάνι της Κωνστάτζας στη Ρουμανία έναντι περίπου 5,3 εκατ. ευρώ.

    Το πλοίο δεν απασχολείτο από τις αρχές του 2015, εξαιτίας μίας διαμάχης μεταξύ του προηγούμενου Έλληνα ιδιοκτήτη του, της Pilot Shipping (με έδρα τη Θεσσαλονίκη) και της τράπεζας Eurobank. Ο πλειστηριασμός πιθανότατα έγινε από την τράπεζα, με την τιμή να συμπεριλαμβάνει, σύμφωνα με πηγές, και την πίστωση της Eurobank.

    Αυτή είναι η δεύτερη πρόσφατη πώληση πλοίου της P&A κατασκευασμένου μετά το 2000. Τον Απρίλιο, η εταιρεία πούλησε το χωρητικότητας 74.000 dwt Ioannis FK (έτος κατασκευής 2001) έναντι 2,9 εκατ. ευρώ. Το πλοίο δεν έχει ακόμη παραδοθεί στον νέο ιδιοκτήτη του.

    Η P&A έχει καταγεγραμμένα δέκα boxships και περαιτέρω δέκα bulkers από 8.200 dwt έως 31.800 dwt. Έχοντας στο παρελθόν στόλο περίπου 50 πλοίων, η P&A πούλησε τα περισσότερα από αυτά και σχεδόν κατέστη ανενεργή πριν την κρίση στις αγορές το 2008. Ο Πατέρας άρχισε να επανασυγκροτεί με προσεκτικές κινήσεις τον στόλο πριν από έξι χρόνια.

    Διαβάστε ακόμα στο mononews.gr: 

    http://www.mononews.gr/stin-ikogenia-douzoglou-to-xenodochio-lito-tis-mikonou/46887



    ΣΧΟΛΙΑ