• Business

    Ο Δημήτρης Μιχόπουλος μιλάει για το crisis management στις επιχειρήσεις

    • NewsRoom

    Δημήτρης Μιχόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας δημοσίων σχέσεων Weber Shandwick


    Οκτώ επιτυχημένοι CEOs θα περιγράψουν τις συνθήκες αλλά και τον τρόπο με τον οποίο κατέληξαν να διοικούν μία επιτυχημένη επιχείρηση στην Ελλάδα, σε μία εκδήλωση υπό τη διοργάνωση του CEO Clubs στις 29 Μαρτίου στην Αθήνα, με ομιλητές στελέχη επιχειρήσεων σε τομείς όπως ο τουρισμός, οι επενδύσεις, η έρευνα αγοράς και η επικοινωνία.

    Ανάμεσα στους ομιλητές θα είναι ο διευθύνων σύμβουλος της Weber Shandwick Δημήτρης Μιχόπουλος, ο οποίος μάλιστα -σύμφωνα με πληροφορίες- θα χρησιμοποιήσει ως case study τη διαχείριση της κρίσης των υποκλοπών το 2006, με επίκεντρο τη Vodafone, χωρίς ωστόσο να προβεί στην αποκάλυψη στοιχείων που αφορούν τον πυρήνα της υπόθεσης.

    Ευρύτερα, ο καθένας με οδηγό ένα quote της επιλογής του, οι ομιλητές θα αναφερθούν σε παραμέτρους όπως οι κρίσιμες στρατηγικές επαγγελματικές αποφάσεις που απαιτούν επιπρόσθετο θάρρος και ανάληψη κινδύνου, τα εμπόδια και οι περιορισμοί «που έχουμε θέσει για τον εαυτό μας» και ο ορισμός της ηγεσίας και του ηγέτη σε μια επιχείρηση.

    Στο CEO Clubs μετέχουν 150 εταίροι, οι οποίοι δραστηριοποιούνται σε 10 τομείς της οικονομίας, κυρίως στις υπηρεσίες και τη βιομηχανία. Το 43% των συγκεκριμένων επιχειρήσεων υπερβαίνουν τα 50 εκατ. ευρώ και το 52% απασχολεί περισσότερους από 100 εργαζόμενους.

    Αντώνης Βένιος, Γενικός Διευθυντής, Carlson Wagonlit Travel

    Ο Αντώνης Βένιος

    Το πώς βλέπουμε τον εαυτό μας και η άποψη που έχουμε για αυτόν είναι θέμα οπτικής. Μίας οπτικής, που διαμορφώθηκε σε πολύ νεαρή ηλικία, γεγονός που μας καθιστά δύσκολο να θυμηθούμε τα εξωτερικά ερεθίσματα που τη διαμόρφωσαν. Τι θα γινόταν, όμως, εάν αυτές οι υποθέσεις και κατ’ επέκταση η εικόνα που έχουμε για τον εαυτό μας μπορούσε να αλλάξει; Τι θα γινόταν εάν είχαμε τη δυνατότητα να επιλέξουμε το πώς βλέπουμε τον εαυτό μας, αποκτώντας αυτοπεποίθηση και εμπιστοσύνη ότι θα επιτύχουμε ανεξάρτητα από τις προκλήσεις που θα συναντήσουμε; Να καταστρέψουμε τα εμπόδια και τους περιορισμούς που έχουμε θέσει για τους εαυτούς μας; Το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας θα μας απελευθέρωνε από τη στερεοτυπική αντίληψη που διατηρούμε για εμάς, θα επανακαθόριζε την προσέγγισή μας απέναντι στο ρίσκο, θα μας επέτρεπε να λειτουργήσουμε έξω από τη «ζώνη άνεσής» μας και θα μας επέτρεπε να επιτύχουμε εξαιρετικά αποτελέσματα. Αυτή τη διαδικασία τη βίωσα άθελά μου σε μία εξαιρετικά δύσκολη περίοδο στην επαγγελματική μου καριέρα, γεγονός που με βοήθησε να επαναπροσδιορίσω και να ανακαλύψω εκ νέου τον εαυτό μου, καθώς και τα πιστεύω μου τόσο σε προσωπικό όσο και επαγγελματικό επίπεδο.

    Πολυδεύκης Λουκόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, Philips Lighting

    Ο Πολυδεύκης Λουκόπουλος

    Οι σοφές λέξεις μπορούν να προέρχονται από οποιονδήποτε, από έναν φιλόσοφο μέχρι έναν ταχυδρόμο (όπως στην περίπτωση των δικών μου επιλογών), αρκεί να ακούμε προσεκτικά και να συλλογιζόμαστε. Τα quotes που έχω επιλέξει αναφέρονται στο πως κατανόησα πρώτα τον εαυτό μου σε σχέση με τους άλλους (ποιος είμαι), μετρά το τι σημαίνει ηγεσία και ηγέτης για εμένα (ποιος θέλω να είμαι) και τέλος πως αντιλαμβάνομαι την πραγματικότητα μέσα από τα μάτια και τα λόγια των άλλων (πως εξελίσσομαι). Είναι συνδυασμένα με τρεις διαφορετικές περιόδους της ζωής μου από την παιδική ηλικία μέχρι σήμερα. Ό, τι ακούμε είναι μια άποψη όχι ένα γεγονός και όλα όσα βλέπουμε είναι μια προοπτική όχι η αλήθεια.

    Κωνσταντίνος Μαύρος, Συνιδρυτής & Partner, Velocity Partners Venture Capital

    Ο Κωνσταντίνος Μαύρος

    «Θαρσείν χρή ταχ’ αύριον έσετ΄ άμεινον», που σημαίνει “Πρέπει να έχετε θάρρος ίσως αύριο να είναι καλύτερα”, τη φράση αυτή είπε η θεά Αθηνά, δια του στόματος του πολυμήχανου Οδυσσέα, στους Έλληνες που πολιορκούσαν την Τροία, όταν αυτοί ήταν έτοιμοι να εγκαταλείψουν την προσπάθειά τους, με αποτέλεσμα να εμψυχωθούν και να την καταλάβουν. Θα αναφερθώ σε κρίσιμες στρατηγικές επαγγελματικές αποφάσεις που χρειάστηκαν επιπρόσθετο θάρρος και ανάληψη κινδύνου. Η επιχειρηματολογία θα κινηθεί πέριξ της συστηματικής αιτιολόγησης των κινήσεων (στρατηγική και στόχοι), έναντι των απλών αποφάσεων τακτικής.

    Δημήτρης Μιχόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος, Weber Shandwick

    Ο Δημήτρης Μιχόπουλος

    Υπόθεση τηλεφωνικών υποκλοπών Vodafone 2005. 100 και πλέον νούμερα κινητών τηλεφώνων φέρονται να παρακολουθούνται, μεταξύ αυτών και το νούμερο του Πρωθυπουργού της χώρας, καθώς και των αξιωματούχων των Σωμάτων Ασφαλείας. Η τότε κυβέρνηση ανακοινώνει τη περιοχή στο κέντρο της Αθήνας που μπορεί και να συντονίζονται οι παράνομες συνακροάσεις. Δεκάδες χιλιάδες αρνητικά δημοσιεύματα, 5.000 και πλέον αρνητικές τηλεοπτικές αναφορές, δεκάδες εκατοντάδες έρευνες από τις Αρχές, χιλιάδες αιτήματα για πληροφόρηση, 2.200 εργαζόμενοι, χιλιάδες προμηθευτές, εκατομμύρια πελάτες, αμέτρητες δραματικές στιγμές. 40 εκατομμύρια λόγοι για να αποτύχεις, αλλά καμία απολύτως δικαιολογία.

    Κωνσταντίνος Οικονόμου, CEO, Marine Tours

    Ο Κωνσταντίνος Οικονόμου

    Α. H ηγεσία σχετίζεται με δύο Ps: People & Power

    Κάθε ηγέτης πρέπει να έχει ένα ισχυρό δεσμό με τους ανθρώπους του, αλλά για να συνδεθεί μαζί τους, χρειάζεται πρώτα να συνδεθεί με τον εαυτό του. Ένας ηγέτης πρέπει να γνωρίζει την αξία του και να παράγει δική του εσωτερική δύναμη ώστε να ακούει τη δική του φωνή. Να ‘σκάβει’ βαθιά όταν οι εξωτερικοί περιορισμοί φαίνεται να είναι ισχυρότεροι από εκείνον.

    Β. Μερικές φορές κερδίζεις … άλλες φορές μαθαίνεις! Δεν υπάρχει η λέξη «χάνω» για έναν ηγέτη αλλά η «αποτυχία». Μια επιτυχημένη αποτυχία είναι μια αποτυχία στην οποία οφείλουμε να ανταποκρινόμαστε σωστά: βρίσκοντας το καλό, αναλαμβάνοντας την ευθύνη, προχωρώντας και αναλαμβάνοντας δράση.

    C. Υπάρχει μόνο ένας ΧΡΥΣΟΣ κανόνας για να αντιμετωπίσετε τους φόβους σας:

    «ΓΥΡΙΣΤΕ ΠΙΣΩ, ΣΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ». Επιστρέψτε στις αξίες σας. Επιστρέψτε σε αυτό που σας έκανε να ξεκινήσετε αυτό το ταξίδι. Αυτό είναι το όραμά σας!

    D. “What got you here, won’t get you there” δείχνει το συνεχές ταξίδι του αληθινού ηγέτη.

    Η επιτυχημένη ηγεσία είναι ένα ταξίδι όχι ένας προορισμός. Ποτέ δεν τελειοποιείται … πρέπει να συνεχίζετε.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά των containerships

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: «Credit positive» για την Alpha Bank η πώληση δανείων στην B2Holding

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: SPAR: Δυναμική επιστροφή στην ελληνική αγορά



    ΣΧΟΛΙΑ