• Business

    Nike, Adidas, BMW, Αpple και Coca Cola εμπιστεύονται την online διαφήμιση και κερδίζουν

    • Αθηνά Λαρδή


    Όλο και περισσότερες εταιρείες επιλέγουν πλέον να διαφημιστούν οnline και κυρίως σε ειδησεογραφικά sites. Πριν λίγο καιρό, οι brand managers αντιμετώπιζαν με δυσπιστία τη διαδικτυακή διαφήμιση. Τώρα, όμως, έχει γίνει ο βασικότερος και πιο επιτυχής τρόπος διαφήμισης και προβολής επιχειρήσεων. Εταιρείες όπως η Nike, η Adidas, η BMW, η Αpple και η Coca Cola εμπιστεύονται την online διαφήμιση σε ειδησεογραφικά sites, με επιχειρηματικό προσανατολισμό, και βλέπουν τα κέρδη τους να αυξάνονται.

    Μπορεί οι παραδοσιακές μορφές διαφήμισης σε τηλεόραση και εφημερίδες να έχουν αρχίσει να φθίνουν, αυτό όμως δεν σημαίνει πως η διαφήμιση ως τρόπος προβολής έχει χάσει τη δύναμή της. Αντιθέτως, το οnline advertising σε ενημερωτικά sites είναι το trend στο χώρο του marketing.

    pinakas

    Φυσικά, από αυτό το διαδικτυακό παιχνίδι δεν θα μπορούσαν να λείπουν και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, όπως είναι το facebook, το twitter και το LinkedΙn που έχουν καλλιεργήσει τεράστια αγοραστικά κοινά, που αγγίζουν τους 2 δις ανθρώπους παγκοσμίως.

    Με τη ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και του διαδικτύου, η πλειοψηφία έχει στραφεί στα διαδικτυακά sites για την ενημέρωση της, συνεπώς θεωρείται αυτονόητο πως η διαφήμιση θα πρέπει να ακολουθήσει. Άλλωστε, πολλοί παγκόσμιοι κολοσσοί έχουν εμπιστευτεί τη διαφήμιση σε ψηφιακές ενημερωτικές πλατφόρμες και σύμφωνα με έρευνες είδαν εντυπωσιακά θετικά αποτελέσματα, σε αντίθεση με εκείνους που επιλέγουν διαφορετικές μεθόδους marketing.

    Οι διαφημιστές προτιμούν πλέον διαδικτυακές πλατφόρμες, καθώς με αυτό τον τρόπο μπορούν εύκολα να συλλέξουν προσωπικά στοιχεία των χρηστών, όπως είναι η ηλικία, το φύλο, τα ενδιαφέροντα, κτλ. Αυτό σημαίνει πως η διαφήμιση στοχεύει σε συγκεκριμένα αγοραστικά κοινά κάθε φορά.

    Η επαναληπτική φύση του ψηφιακού marketing σημαίνει πολλή δουλειά για τα διαφημιστικά γραφεία και τις εταιρείες δημοσίων σχέσεων. Ωστόσο, το αποτέλεσμα σίγουρα τους αποζημιώνει. Για παράδειγμα, όταν η Apple ανακοίνωσε το χρυσό της iPhone το 2013, ένα εστιατόριο ανέβασε ένα σκωπτικό tweet που δείχνει μια φωτογραφία με τηγανίτες, με λεζάντα “πάντα διαθέσιμο σε χρυσό”. Σας φαίνεται περίεργο; Κι όμως είχε εντυπωσιακή απήχηση στο κοινό.

    Oι μεγαλύτερες εταιρείες σε όλο τον κόσμο εμπιστεύονται έγκυρες ειδησεογραφικές ιστοσελίδες για τη διαφήμιση και την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών τους. Με έξυπνο και δυναμικό περιεχόμενο, σημειώνουν σημαντική αύξηση των κερδών τους, σε μια περίοδο παγκόσμιας κρίσης.

     

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

    http://www.mononews.gr/cosmote-ependii-stous-neous-ellines-epistimones-51-ipotrofies-se-protoetis-fitites-video/77891

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

    http://www.mononews.gr/sinagermos-apo-ubs-etimi-na-skasi-fouska-ton-akiniton-pies-megaloupolis-apilounte/77905



    ΣΧΟΛΙΑ