ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λιανεμπόριο τροφίμων: Συνεχίζεται η ανοδική πορεία – Πώς θα κινηθεί η αγορά το 2025 (έρευνα NielsenIQ)
Η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου* κινήθηκε θετικά σε αξία, στο +12,6% κατά το πρώτο πεντάμηνο του 2020 (στοιχεία YTD έως 31 Μαϊου 2020), σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο, ενώ τα FMCGs στο σύνολό τους παρουσιάζουν πιο έντονη αυξητική τάση, στο +13,3%.
Όπως είναι φανερό και στο γράφημα, όπου απεικονίζεται η εβδομαδιαία εξέλιξη των συνολικών πωλήσεων του λιανεμπορίου, μέσα στον Μάιο, οπότε και ξεκίνησε σταδιακά η άρση των περιοριστικών μέτρων, που είχαν επιβληθεί λόγω της πανδημίας του κορονοιϊού, παρουσιάζεται μια σταδιακή αποκλιμάκωση των έντονων τάσεων της αγοράς.
Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης, στο σύνολό τους, εξακολουθούν να παρουσιάζουν την πιο θετική τάση στο +24%, ενώ μεταξύ των επιμέρους κατηγοριών, που καταγράφουν ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά ανάπτυξης συνεχίζουν να είναι τα ελαστικά γάντια στο +92,4%, καθώς και τα καθαριστικά σπιτιού στο +51,4%. Ακολουθούν τα Τρόφιμα & Ποτά στο +12,1%, όπου οι ρυθμοί ανάπτυξης για τα άλευρα και τα όσπρια είναι από τους πιο υψηλούς, στο +60,2% και 39,1% αντίστοιχα. Τέλος, τα Προϊόντα Προσωπικής Υγιεινής παρουσιάζουν την πιο συγκρατημένη σχετικά αύξηση στο +8,7%.
*Καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των Νησιών
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Πρώτη συνάντηση Τζέι Ντι Βανς-Ζελένσκι στη Ρώμη μετά τον «καυγά» στον Λευκό Οίκο
- Σούπερ μάρκετ: Άλμα έως 4% στις πωλήσεις το α’ τρίμηνο – Ποια προϊόντα καταναλώθηκαν περισσότερο
- Μητσοτάκης: Υπό την προεδρία του η συνεδρίαση στον ΟΗΕ για την ασφάλεια στις θάλασσες
- Ισραήλ: Ανοιχτός ο Νετανιάχου σε μια συμφωνία για παύση των επιχειρήσεων στη Γάζα – Τι ζητεί
