• Business

    Συμεών Παληός: Γιατί οι αναλυτές επιμένουν να «ψηφίζουν» Diana Shipping

    Συμεών Παληός ναυτιλία

    Συμεών Παληός, επικεφαλής των ναυτιλιακών εταιρειών Diana Shipping και Diana Containerships


    Μετά τη JP Morgan, την εμπιστοσύνη της στη ναυτιλιακή Diana Shipping, της οποίας ηγείται ο Έλληνας εφοπλιστής Συμεών Παληός, έδειξε και η νορβηγική επενδυτική τράπεζα Pareto Securities.

    Ειδικότερα, οι αναλυτές Eirik Haavaldsen και Oystein Dalby τροποποίησαν τη σύστασή τους για τη μετοχή της Diana Shipping από “sell” σε “hold” και παράλληλα προχώρησαν σε αύξηση της τιμής-στόχου από τα 3,3 δολάρια/μετοχή σε 4,5 δολάρια/μετοχή.

    Η εμπιστοσύνη αυτή στη ναυτιλιακή που ελέγχει ο κ. Παληός έρχεται λίγο διάστημα αφότου προχώρησε στην πρώτη της εδώ και τρία χρόνια αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, ύψους 70 εκατ. δολαρίων, με σκοπό να μπορέσει να χρηματοδοτήσει νέες εξαγορές φορτηγών πλοίων, θέλοντας να εκμεταλλευτεί την ανάκαμψη της αγοράς ξηρού φορτίου.

    Παληός

    Μάλιστα, οι δύο αναλυτές της Pareto θεωρούν ότι η διοίκηση της εταιρείας έπραξε σωστά που δεν αποφάσισε να πραγματοποιήσει την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου το 2016, μια χρονιά που έφερε τη χειρότερη κρίση στο dry bulk. Επιπλέον, πιστεύουν ότι η μετοχή της Diana Shipping θα ενισχυθεί περαιτέρω κατά τη διάρκεια της χρονιάς επηρεαζόμενη από την τροχιά ανάκαμψης που ακολουθεί η αγορά, παρά το γεγονός ότι δεν πρόκειται να εγγυηθεί κάποιο βιώσιμο premium στους μετόχους τη δεδομένη χρονική στιγμή.

    Ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο που δίνουν οι αναλυτές είναι ότι η ναυτιλιακή «θα καταφέρει να τα βγάλει πέρα χωρίς προβλήματα στον ισολογισμό της, ενώ θα μπορέσει να διοχετεύσει μέρος της ρευστότητάς της σε νέες εξαγορές πλοίων».

    Υπενθυμίζεται σε αυτό το σημείο ότι, όπως έγραψε το mononews.gr, η Diana Shipping ενδιαφέρεται για την απόκτηση συνολικά τριών φορτηγών πλοίων: δύο κατηγορίας post-panamax, κατασκευής 2013, έναντι 22,25 εκατ. δολαρίων το καθένα, και ένα κατηγορίας kamsarmax, επίσης κατασκευής 2013, έναντι 22,75 εκατ. δολαρίων.

    Οι ίδιες πληροφορίες θέλουν τα δύο πρώτα bulkers να είναι τα Graim May και Soya May (αμφότερα χωρητικότητας 87.000-dwt και κινεζικής κατασκευής), τα οποία ανήκουν σήμερα στην ναυτιλιακή Foremost Maritime –με έδρα τη Νέα Υόρκη- που ελέγχεται από την οικογένεια Chao (ιδρύθηκε το 1964 από τον James S. C. Chao).

    Σύμφωνα με την online πλατφόρμα ναυτιλιακών δεδομένων VesselsValue, η αξία των δύο πλοίων σήμερα αποτιμάται στα 19 εκατ. δολάρια περίπου, και έχει αυξηθεί κατά 50% σε ετήσια βάση, χάρη στην ανάκαμψη στην αγορά.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Θεόδωρος Αγγελόπουλος: Κίνηση-ματ 86 εκατ. δολ. από τον εφοπλιστή

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά ξηρού φορτίου

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Α. Φράγκου: Ένα ακόμα πλοίο προστίθεται στον στόλο της Navios Partners



    ΣΧΟΛΙΑ