• Business

    Κωστής Κωνσταντακόπουλος: «Τρελό» ράλι 14,6% για τη μετοχή της εταιρείας του – Τι λένε οι αναλυτές

    Κωστής Κωνσταντακόπουλος,

    Κωστής Κωνσταντακόπουλος. Επικεφαλής COSTAMARE.


    Εκρηκτική άνοδο 14,68% καταγράφει η μετοχή της ναυτιλιακής Costamare, της οποίας ηγείται ο Έλληνας εφοπλιστής Κωστής Κωνσταντακόπουλος, στη συνεδρίαση της Wall Street της Δευτέρας (1η Μαΐου 2017), γεγονός που οφείλεται στη στήριξη από την Credit Suisse.

    Κωνσταντακόπουλος

    Το ράλι της μετοχής της Costamare συνεισέφερε στα ταμεία της περί τα 88,6 εκατ. δολάρια, ενώ πρόκειται για τις καλύτερες επιδόσεις της από τον Οκτώβριο του 2016.

    Σημειώνεται ότι αυτή η εκρηκτική άνοδος οφείλεται στο γεγονός ότι ο αναλυτής Gregory Lewis της ελβετικής τράπεζας Credit Suisse τροποποίησε τη σύστασή του για τη μετοχή της ναυτιλιακής που ελέγχει ο κ. Κωνσταντακόπουλος από “underperform” σε “neutral” νωρίτερα τη Δευτέρα, βασιζόμενος στα ενθαρρυντικά σημάδια που αποδεικνύουν ότι η αγορά των μεταφορών εμπορευματοκιβωτίων έχει πλέον πιάσει «πάτο» και ότι μόνο ανοδικά μπορεί να κινηθεί στο εξής.

    Ο αναλυτής της Credit Suisse ακόμη αύξησε την τιμή-στόχο της μετοχής της ναυτιλιακής από τα 5 στα 8 δολάρια. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «Στις πρώτες μέρες της ανάκαμψης, τις οποίες πιστεύουμε ότι διανύουμε, προτιμούμε τους “σοβαρούς παίκτες” από τις ναυλώτριες εταιρείες».

    Ο Lewis θεωρεί επιπλέον ότι η διοίκηση της Costamare κινείται με γνώμονα να εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις όποιες ενδείξεις ανάκαμψης παρουσιάζονται, από τη στιγμή που πρόσφατα εξαγόρασε τρία μεταχειρισμένα containerships ναυλωμένα στη δανέζικη Maersk: «Ενώ οι εν λόγω εξαγορές χρηματοδοτήθηκαν με μετρητά, αναμένουμε από την εταιρεία να “χρησιμοποιήσει” τα εν ισχύ ναυλοσύμφωνα με τέτοιο τρόπο, έτσι ώστε να εξασφαλίσει την αναχρηματοδότηση του χρέους της».

    Υπενθυμίζεται σε αυτό το σημείο ότι, όπως έγραψε το mononews.gr, ήδη μέσα σε τέσσερις μήνες έχουν καταγραφεί 84 αγοραπωλησίες πλοίων στον τομέα αυτό, όταν σε όλη τη διάρκεια του 2016 ήταν μόλις 120, ενώ σε ορισμένες υποκατηγορίες πλοίων -και κυρίως στα μεγαλύτερα πλοία- ήδη φέτος υπάρχουν περισσότερες αγοραπωλησίες σε σχέση με ολόκληρο το 2016.

    Την ίδια στιγμή, οι τιμές των containerships πενταετίας καταγράφουν φέτος άνοδο 10%, έχοντας υποχωρήσει όμως κατά 30% κατά μέσο όρο το 2016, ενώ πολύ ανεβασμένες είναι και οι τιμές των ναύλων.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Συμεών Παληός: Το ρουά ματ του εφοπλιστή στο ξηρό φορτίο

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: SHIPPING FOCUS: Στα πρόθυρα νέου deal με τις τράπεζες ο Βαγγέλης Μαρινάκης

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Αριστείδης Πίττας: «Χτύπησε» τζακ ποτ με την τελευταία του κίνηση στο ξηρό φορτίο



    ΣΧΟΛΙΑ