• Business

    Kiosky’s One Stop All: Το περίπτερο του μέλλοντος που τα κάνει όλα…

    Kiosky’s One Stop All


    Πολλοί αναρωτιούνται εάν η μικρή λιανική έχει μέλλον. Εάν θα μπορέσει να αντέξει στο ασφυκτικό περιβάλλον που διαμορφώνει η κρίση και ο σκληρός ανταγωνισμός από τα μεγάλα σούπερ μάρκετ.

    Ήδη, ο χώρος μετρά τεράστιες απώλειες, αφού τα τελευταία χρόνια έκλεισαν σχεδόν τα μισά σημεία πώλησης, περίπου 5.500, ενώ όσα κατάφεραν να επιβιώσουν αγωνίζονται να κρατηθούν όρθια.

    Η Kiosky’s, ωστόσο, με το νέο concept καταστημάτων που λάνσαρε πριν από έξι μόλις μήνες αποδεικνύει πως η μικρή λιανική μπορεί να έχει μέλλον και μάλιστα λαμπρό εφ’ όσον προσφέρει κάτι καινούριο και διαφορετικό…

    Τα Kiosky’s One Stop All, όπως λέγονται καταγράφουν εντυπωσιακά αποτελέσματα και είναι έτοιμα για ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη τους επόμενους μήνες.

    Όπως λέει στο mononews.gr ο διευθυντής δικτύου της Kioskys, Νίκος Αγγουριδάκης υπάρχει πλάνο δυναμικής ανάπτυξης για τα επόμενα δυο χρόνια κυρίως μέσω συνεργασιών franchise αλλά και ιδιόκτητων σημείων.

    Συγκεκριμένα, μετά τη λειτουργία των πρώτων έξι σημείων σε Π. Φάληρο, Καλλιθέα, Γλυφάδα, Ελληνικό, Χολαργό και Φιλοθέη δρομολογείται το άνοιγμα τεσσάρων νέων μέσα στον Ιούλιο ενώ προγραμματίζεται η δημιουργία συνολικά 25 καταστημάτων μέχρι τέλος του έτους.

    Kiosky’s One Stop All

    Το μυστικό της επιτυχίας

    Σύμφωνα με τον κ. Αγγουριδάκη, η απήχηση που έχουν τα νέα καταστήματα οφείλεται στις υπηρεσίες και στις ευκολίες που προσφέρουν. Όπως φανερώνει και το όνομά τους, στα Kiosky’s One Stop All, ο καταναλωτής μπορεί να βρει και να κάνει σχεδόν τα πάντα… με μια στάση.

    Μπορεί να πληρώσει από λογαριασμούς της ΔΕΗ, του ΟΤΕ, της ΕΥΔΑΠ μέχρι βεβαιωμένες οφειλές προς το Δημόσιο και την Εφορία. Μπορεί να πιει καφέ από επαγγελματία barista και να φάει κάτι γρήγορο, όπως ένα σάντουιτς, μια τυρόπιτα ή μια σαλάτα. Και παράλληλα, μπορεί να βρει οτιδήποτε σχετίζεται με την κατηγορία του περιπτέρου και του μίνι μάρκετ: από καπνό, κάρτες και τύπο μέχρι μακαρόνια και σάλτσες.

     «Το νέο concept φεύγει από την λογική της μικρής λιανικής και ενσωματώνει πέντε διαφορετικά πράγματα σε ένα. Δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να καλύψει πολλές και διαφορετικές ανάγκες σε καλές τιμές και με πολύ καλή εξυπηρέτηση», σημειώνει ο κ. Αγγουριδάκης.

    Η στροφή στις υπηρεσίες, σύμφωνα με τον κ. Αγγουριδάκη είναι απαραίτητη για να μπορέσει η μικρή λιανική να επιβιώσει και να αναπτυχθεί. «Πρέπει να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα και να προσφέρει το κάτι παραπάνω».

    Καταλυτικό ρόλο στην ραγδαία ανάπτυξη του Kiosky’s One Stop All παίζει και η μορφή της συνεργασίας με τους επίδοξους συνεργάτες. Η πρόταση της εταιρείας δεν βασίζεται στην πληρωμή loyalties ή σε ποσοστό επί των καθαρών πωλήσεων, όπως συμβαίνει στις περισσότερες περιπτώσεις, αλλά κινείται στη λογική της εμπορικής συνεργασίας.

    Όπως εξηγεί ο κ. Αγγουριδάκης, η Kiosky’s επιβάλλει κάποια πράγματα που αφορούν στην εικόνα και στον τρόπο στησίματος του καταστήματος αλλά και στις εμπορικές συμφωνίες που κλείνονται κεντρικά από την ίδια. Από την άλλη πλευρά, ο συνεργάτης αναλαμβάνει το κόστος της επένδυσης και την ευθύνη για την καθημερινή λειτουργία της επιχείρησης.

    Ο καινούριος τύπος καταστήματος είναι μια πρόταση που απευθύνεται και στους υφιστάμενους συνεργάτες του δικτύου Kiosky’s που θέλουν να αλλάξουν κατεύθυνση και να επεκτείνουν τη δραστηριότητά τους.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Colgate-Palmolive για πρόστιμο 9,7 εκατ.: Αρνείται τις κατηγορίες και εξετάζει προσφυγή στη Δικαιοσύνη

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιώργος Οικονόμου: Αυτό είναι το deal που θα δώσει το «φιλί της ζωής» στην Ocean Rig

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ:  «Συμμαχία» Protergia-Volkswagen για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα



    ΣΧΟΛΙΑ