• Business

    Arket: Tο νέο brand των H&M με αφετηρία το Λονδίνο και σκοπό να «κατακτήσει» τον κόσμο

    • NewsRoom
    Arket

    Ο CEO των H&M, Karl-Johan Persson


    Ο γίγαντας της μόδας H&M σχεδιάζει να λανσάρει ένα νέο brand, με την ονομασία Arket.
    Το νεό αυτό brand θα απευθύνεται σε γυναίκες, άντρες, παιδιά με μοντέρνα προϊόντα για κάθε ηλικία, ενώ πρόκειται να έχει και είδη σπιιτού, αναφέρει η εταιρία σε ανακοίνωση της.

    Το Arket θα έχει σειρά με το λογότυπο του καταστήματος αλλά και πολλά ακόμα προϊόντα από brands που δεν περιλαμβάνονται στα H&M. Προτεραιότητα είναι οι χαμηλές τιμές αλλά και η ποιότητα, με τα αντρικά μπλουζάκια να έχουν σαν λιανική τιμή περίπου τα 39 ευρώ και να φτάνουν στα 115.

    Arket

    Η creative director του Arket δήλωσε χαρακτηριστικά: «Πιστεύουμε πως είναι πολύ ενδιαφέρουσα η ιδέα να ενώσουμε πολλά διαφορετικά brands σε ένα μόνο κατάστημα, δίνοντας έτσι την επιλογή στον πελάτη να έχει την γκάμα που θα μπορούσε να βρει σε πολυκαταστήματα σε λίγα μόλις τετραγωνικά.»

    «Ξεκινάμε με το Λονδίνο, μια παγκόσμια πρωτεύουσα της μόδας με σκοπό να επεκταθούμε σε όλο το κόσμο» είπε λίγο αργότερα η Ulrika Bernhardtz.

    Το Arket, θα έχει και την δική του καφετέρια, συνδυάζοντας έτσι την απόλαυση ενός ωραίου σνακ, ή ενός μυρωδάτου καφέ με εκείνη…. του shopping!

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Jeff Bezos (Amazon): Ο 53χρονος ελληνικής καταγωγής «Μίδας» δεύτερος πιο πλούσιος άνθρωπος στον κόσμο



    ΣΧΟΛΙΑ