• Business

    Η αγορά παγωτού «διψά» για νέες επιλογές

    • NewsRoom


    Ο καταναλωτής και στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως έχει γίνει πιο ευαίσθητος σε ότι αφορά το θετικό πρόσημο που προσφέρουν εταιρίες στην προσπάθειά τους για μία ισορροπημένη διατροφή.

    Στην FRONERI προτείνουν νέες επιλογές συνδυάζοντας το καινούργιο με το κλασικό, πάντα με συνέπεια στις παγκόσμιες διατροφικές τάσεις. Για το λόγο αυτό διεύρυνε τη γκάμα του Nirvana με τη νέα γεύση Nirvana Vanilla & Muffin, τη σειρά Aloma με το οικογενειακό Aloma Profiterole και τα ξυλάκια Boss με δυο νέες γεύσεις με την τεχνολογία των μεγάλων κομματιών μέσα στο παγωτό, το Boss Full Caramel Brownies και Boss Full Cookies. Eπίσης, νέο λανσάρισμα αποτελεί η σειρά παγωτών Oreo, η σειρά παγωτών Movenpick και το νέο παιδικό παγωτό Pirullo Gum Gum με σύγχρονη αρχιτεκτονική, ιδιαίτερο συνδυασμό γεύσεων και ισορροπημένο διατροφικό αποτύπωμα.

    Η μάχη και αυτή τη χρονιά αναμένεται να είναι σκληρή, ενώ σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι συμμαχίες και το λανσάρισμα νέων προϊόντων που ετοιμάζονται να ριχτούν στην αγορά όσο η θερμοκρασία ανεβαίνει.



    ΣΧΟΛΙΑ