• Business

    Βαρδής Βαρδινογιάννης: Γιατί στέλνει για scrap ακόμη ένα tanker της Avin

    Βαρδής Βαρδινογιάννης

    Βαρδής Βαρδινογιάννης. Motor Oil


    Συνεχίζεται σταδιακά η ανανέωση της  ναυτιλιακής εταιρεία Avin International, της οποίας ηγείται ο Έλληνας εφοπλιστής Βαρδής Βαρδινογιάννης.

    Αυτή τη φορά ο κ. Βαρδινογιάννης αποφάσισε να στείλει στα διαλυτήρια ένα από τα δεξαμενόπλοια που είχε η Avin στο στόλο της.

    Ο λόγος για το tanker Kriti Amethyst (χωρητικότητας 45.614-dwt και κατασκευής 1996 στα ουκρανικά ναυπηγεία Chernomorosky Shipyard), το οποίο πουλήθηκε για scrap στο Bangladesh. Η ναυτιλιακή θα βάλει 5,3 εκατομμύρια δολάρια με την ολοκλήρωση του deal.

    Μέσα στο 2017 η Avin έχει προχωρήσει στην πώληση τεσσάρων tanker της -όλα κατασκευασμένα τη δεκαετία του 1990. Συγκεκριμένα έχει πουλήσει ένα δεξαμενόπλοιο τύπου MR, δύο aframaxes και ένα suezmax.

    Τον Ιούλιο η εταιρεία είχε στείλει για scrap το tanker Ιmpros (χωρητικότητας 101.605-dwt και κατασκευής 1994) στην Ινδία.

    Η ναυτιλιακή είχε παραγγείλει, τη δεκαετία του 1990, συνολικά έξι MR tankers στις  ουκρανικές γιάρδες Chernomorosky, με το κάθε πλοίο να κοστολογείται στα 30 εκατομμύρια δολάρια.

    Βέβαια ο κ. Βαρδινογιάννης δεν μένει ανενεργός στον τομέα των αγορών, με την τελευταία αναφορά να θέλει την Avin να έχει προχωρήσει στην αγορά του μεταχειρισμένου tanker BLS Advance (χωρητικότητας 84.999-dwt και κατασκευής 2002) από την Blue Line Shipping, η οποία έχει την έδρα της στο Ντουμπάι των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.

    Αυτό είναι το τρίτο tanker που αγοράζει η Avin από τη Blue Line Shipping τα τελευταία δύο χρόνια. Η δεύτερη εξαγορά από την BLS αφορούσε το δεξαμενόπλοιο τύπου aframax BLS Ability (χωρητικότητας 84.999-dwt και κατασκευής 2002).  Το εν λόγω aframax πωλήθηκε στην Avin για το ποσό των 9 εκατ. δολαρίων από τη  (BLS). H πρώτη αγορά της Avin ήταν το Marianna VV (πρώην BLS Amity, χωρητικότητας 84.999-dwt και κατασκευής 2002), σε μια συμφωνία που έλαβε χώρα το Μάιο του 2015 και το κόστος της είχε αγγίξει τα 20 εκατομμύρια δολάρια.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Τι βλέπει για την αγορά των containerships η Stifel

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Επιστρέφει στη Lion Shipbrokers ένα από τα ιδρυτικά της στελέχη

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Προκοπίου: Δεύτερο tanker της Dynacom στο pool Suez8 της Navig8

     



    ΣΧΟΛΙΑ