• Business

    SHIPPING FOCUS: Νέες business για τον εφοπλιστή Συμεών Παληό

    Συμεών Παληός ναυτιλία

    Συμεών Παληός, επικεφαλής των ναυτιλιακών εταιρειών Diana Shipping και Diana Containerships


    Αυτές είναι πέντε από τις σημαντικότερες εξελίξεις στη ναυτιλία που πρέπει να γνωρίζετε. 

    Ανακοίνωσε νέο time charter η Diana Shipping

    Η Diana Shipping, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Συμεών Παληού, ανακοίνωσε την χρονοναύλωση του Ice Class panamax Crystalia (χωρητικότητας 77.525-dwt και κατασκευής 2014) στην ολλανδική εταιρεία Glencore Agriculture B.V. Οι ημερήσιοι ναύλοι που θα πληρώνει η Glencore ανέρχονται στα 11.000 δολάρια, μείον 5% προμήθεια προς τρίτους. Η ναύλωση του φορτηγού θα έχει ελάχιστη περίοδο τους 12 μήνες και μέγιστη τους 15, με την εταιρεία να εισπράττει minimun 4 εκατομμύρια δολάρια.

    Μεταχειρισμένο container για την Goldenport

    Στην αγορά ενός μεταχειρισμένου container προχώρησε η ναυτιλιακή Goldenport Shipmanagement, της οποίας ηγείται ο εφοπλιστής Γιάννης Δράγνης. Ο Έλληνας εφοπλιστής αγόρασε το Wehr Havel (χωρητικότητας 2.500-teu και κατασκευής 2002) για ένα ποσό της τάξεως των 5 εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με τους brokers.

    Πουλάει 2 τάνκερ ο εφοπλιστής Χάρης Βαφειάς

    Η ναυτιλιακή εταιρεία Stealth Gas του Έλληνα εφοπλιστή Χάρη Βαφειά, πούλησε 2 εκ των παλαιότερων LPG tankers που ανήκουν στον στόλο της εταιρείας του, σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς. Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης ναυτιλιακή φέρεται να πούλησε το LPG tanker Gas Moxie (χωρητικότητας 6.500-cbn και κατασκευής 1992) στην Dubai Shipping και το LPG tanker Gas Nirvana (χωρητικότητας 5.000-cbn και κατασκευής 1996) στην Fgas. Πάντως η ναυτιλιακή δεν έχει επιβεβαιώσει τις ανωτέρω φήμες.

    Αγόρασε trimaran η Golden Star Ferries

    Νέο ταχύπλοο πλοίο αγόρασε η Golden Star Ferries. Η ναυτιλιακή που ανήκει στους αδερφούς Στεφάνου εξασφάλισε τις υπηρεσίες ενός trimaran, το οποίο από το επόμενο καλοκαίρι θα ταξιδεύει με τα σινιάλα της εταιρείας. Το νεοαποκτηθέν ταχύπλοο Krilo Eclipse  μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 40 κόμβων, δεν μεταφέρει αυτοκίνητα, και η μεταφορική του ικανότητα μπορεί να εξυπηρετήσει 472 επιβάτες. Κατασκευάστηκε το 2002, έχει μήκος 54,5 μ. πλάτος 15,8 μ. και βύθισμα περίπου 2 μ. Αναμένεται να καταπλεύσει στο λιμάνι του Πειραιά τις επόμενες μέρες ώστε να πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες μετασκευές.

    Εξάμηνη ναύλωση για το Maran Gas Mystras

    Η ναυτιλιακή εταιρεία Maran Gas Maritime, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή  Γιάννη Αγγελικούση, συμφώνησε για μια εξαμηνιαία σύμβαση χρονοναύλωσης του  LNG tanker της, Maran Gas Mystras (χωρητικότητας 89.269-dwt και κατασκευής 2015). Η συμφωνία υπογράφηκε με θυγατρική της Tellurian και το τάνκερ παραδόθηκε στην εταιρεία στο Galle της Σρι Λάνκα.  Το πλοίο ανήκει στην Maran Gas, που δραστηριοποιείται στον κλάδο του αερίου του Angelicoussis Shipping Group.

    Το Baltic Exchange Index και οι επιμέρους δείκτες του εκπροσωπούν καθημερινά τις τιμές των ναύλων για τα χύδην φορτία. Για την Τρίτη  (03/10/2017), οι δείκτες του Baltic Freight Index διαμορφώθηκαν ως εξής:

    • Baltic Dry Index (BDI): 1308 (-20)
    • Baltic Capesize Index (BCI):  2618 (-53)
    • Baltic Panamax index (BPI): 1247 (-21)
    • Baltic Supramax Index (BSI): 984 (-22)
    • Baltic Handysize Index (BHSI): 612 (-2) 

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Γιώργος Λογοθέτης: Γιατί στέλνει στα διαλυτήρια νεότευκτο πλοίο του

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Α. Πίττας: Στα σκαριά μεγάλο deal της Euroseas με την Poseidon

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ε. Μαρινάκης: Νέο super deal που του αποφέρει 23.000 δολάρια την ημέρα

     



    ΣΧΟΛΙΑ