• Business

    SHIPPING FOCUS: Μειωμένα κατά 24% τα κέρδη του α’ τριμήνου για τον Γ. Προκοπίου

    Γιώργος Προκοπίου ναυτιλία

    Γιώργος Προκοπίου, επικεφαλής Dynagas LNG Partners


    Αυτές είναι πέντε από τις σημαντικότερες εξελίξεις στη ναυτιλία που πρέπει να γνωρίζετε.

    Μειώθηκαν τα κέρδη της Dynagas LNG το Q1

    Σε ποσοστό της τάξεως του 24% μειώθηκαν τα κέρδη της ναυτιλιακής Dynagas LNG Partners, συμφερόντων του Γιώργου Προκοπίου, τα οποία το πρώτο τρίμηνο του 2017 διαμορφώθηκαν στα 12,9 εκατ. δολάρια, έναντι 17,13 εκατ. δολ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016. Παράλληλα, τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν τελικά στο ποσό των 0,32 δολαρίων, έναντι 0,37 δολαρίων που προσδοκούσαν οι αναλυτές. Οι μειωμένοι ναύλοι των πλοίων μεταφοράς LNG (υγροποιημένο φυσικό αέριο) Lena River και Yenisei River (αμφότερα χωρητικότητας 155.000-cbm και κατασκευής 2013), ευθύνονται για τα αποτελέσματα αυτά, σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας.

    Εξαγόρασε kamsarmax η JP Morgan

    Ευριπίδης Κουτσοχρήστος
    Ευριπίδης Κουτσοχρήστος

    Ο ναυτιλιακός βραχίονας της JP Morgan, JP Morgan Global Maritime, προχώρησε στην εξαγορά του πρώτου της φορτηγού πλοίου τύπου kamsarmax, το οποίο ανήκε στη χρεοκοπημένη νοτιοκορεάτικη ναυτιλιακή Hanjin Shipping. Ο λόγος για το Hanjin Paradip (χωρητικότητας 82.158-dwt και κατασκευής 2013), το οποίο η ναυτιλιακή εξαγόρασε για το ποσό 21,3 εκατ. δολ., σύμφωνα με τους brokers.

    Αισιόδοξη για επενδύσεις η Pyxis Tankers

    Ο εφοπλιστής Βαλέντιος Βαλέντης, ο οποίος ηγείται της ναυτιλιακής Pyxis Tankers, αισιοδοξεί ότι οι επενδυτές θα τοποθετήσουν ξανά τα κεφάλαιά τους στον κλάδο των δεξαμενόπλοιων, καθώς θα αντιληφθούν ότι υπάρχουν οι σωστές βάσεις και οι προοπτικές. «Η εταιρεία μπορεί να περιμένει μέχρι να έρθει η κατάλληλη στιγμή» τόνισε ο εφοπλιστής, σύμφωνα με την TradeWinds, ώστε να εξασφαλίσει αυτά τα κεφάλαια για να μπορέσει να προχωρήσει σε επενδύσεις.

    Απομακρύνεται η ανάκαμψη στα containerships μετά τη χρεοκοπία της Rickmers

    Το γεγονός ότι η HSH Nordbank αποφάσισε να δώσει τη χαριστική βολή στη γερμανική ναυτιλιακή Rickmers Holding, με αποτέλεσμα αυτή να οδηγηθεί στην πτώχευση, αναζωπύρωσε τους φόβους στη διεθνή ναυτιλιακή σκηνή ότι οι πιθανότητες για ανάκαμψη στον κλάδο των εμπορευματοκιβωτίων μοιάζουν να απομακρύνονται ολοένα και περισσότερο. Η πιο μεγάλη απόδειξη δεν είναι άλλη από την ίδια τη χρεοκοπία της γερμανικής εταιρείας, το στόλο των 14 containerships της οποίας εξαγόρασε η Navios Maritime Partners της Αγγελικής Φράγκου για 113 εκατ. δολ.

    Κεφάλαια 100 εκατ. δολ. αναζητά η MPC

    Η εισηγμένη στο Όσλο start-up ναυτιλιακή MPC Container Ships αναζητά κεφάλαια ύψους 100 εκατ. δολαρίων μέσω ιδιωτικής τοποθέτησης με σκοπό να χρηματοδοτήσει τα αναπτυξιακά της πλάνα. Από το ποσό αυτό, τοποθετήσεις ύψους 25 εκατ. δολ. έχουν ήδη συμφωνήσει να πραγματοποιήσουν η μητρική MPC Capital καθώς και άλλοι μέτοχοι της εταιρείας.

    Το Baltic Exchange Index και οι επιμέρους δείκτες του εκπροσωπούν καθημερινά τις τιμές των ναύλων για τα χύδην φορτία. Για την Πέμπτη (8/6/17), οι δείκτες του Baltic Freight Index διαμορφώθηκαν ως εξής:

    • Baltic Dry Index (BDI): 824 (+3)
    • Baltic Cape Index (BCI): 1381 (+2)
    • Baltic Panamax index (BPI): 793 (+10)
    • Baltic Supramax Index (BSI): 649 (-3)
    • Baltic Handysize Index (BSHI): 425 (-4)

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Διαμαντής Διαμαντίδης: Σχεδιάζει mega deal 115 εκατ. δολ.;

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι δείχνουν οι δείκτες για τη ναυλαγορά – Αναλυτικά όλες οι κατηγορίες

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Αναστάσιος Παπαγιαννόπουλος (BIMCO): Ποιος είναι ο Έλληνας πρόεδρος της μεγαλύτερης ναυτιλιακής ένωσης στον κόσμο



    ΣΧΟΛΙΑ