• Business

    Πήτερ Γεωργιόπουλος: «Διαλύει» τα παλαιότερα πλοία του

    Πήτερ Γεωργιόπουλος ναυτιλία

    Πήτερ Γεωργιόπουλος, εφοπλιστής Gener8 Maritime


    Στο scrapping στράφηκε τελικά η ναυτιλιακή Gener8 Maritime, της οποίας ηγείται ο εφοπλιστής Πήτερ Γεωργιόπουλος, καθώς πούλησε δύο από τα παλαιότερης κατασκευής δεξαμενόπλοια που διαθέτει στο στόλο της για διάλυση.

    Ειδικότερα, η εισηγμένη στη Νέα Υόρκη ναυτιλιακή επιβεβαίωσε ότι πούλησε τα αδελφά δεξαμενόπλοια τύπου suezmax Gener8 Phoenix (χωρητικότητας 153.015-dwt και κατασκευής 1999) και Gener8 Horn (χωρητικότητας 159.475-dwt και κατασκευής 1999) για scrap πριν περάσουν από ειδική επιθεώρηση. Από την πώλησή τους, θα εισρεύσουν στα ταμεία της 3,4 εκατ. δολάρια κατόπιν αποπληρωμής χρέους ύψους 24,1 εκατ. δολαρίων.

    Παράλληλα με αυτό, η διοίκηση επιβεβαίωσε και την πώληση του aframax Gener8 Elektra (χωρητικότητας 106.560-dwt και κατασκευής 2002).

    Γεωργιόπουλος

    Υπενθυμίζεται ότι, όπως είχε γράψει το mononews.gr την προηγούμενη εβδομάδα, ο κ. Γεωργιόπουλος δρομολογούσε ούτως ή άλλως την πώλησή τους, ωστόσο για τα δύο πρώτα tankers δεν είχε ξεκαθαριστεί το αν θα άλλαζαν χέρια ή αν θα πωλούνταν για scrap – όπως και τελικά έγινε.

    Όπως σχολίασε σχετικά ο εφοπλιστής που είναι πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Gener8, «Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης των δραστηριοτήτων μας αλλά και του ισολογισμού μας. Σε αυτή την εποχιακά αδύναμη ναυλαγορά, εξακολουθούμε να επικεντρωνόμαστε στο να μεγιστοποιήσουμε την χρηματοπιστωτική μας ευελιξία, έτσι ώστε να μπορέσουμε να δραστηριοποιηθούμε αποτελεσματικά τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα».

    Ο κ. Γεωργιόπουλος ακόμη ανέφερε ότι η εταιρεία θα συνεχίζει να πουλάει τα παλαιότερα πλοία της, στα πλαίσια της στρατηγικής ανανέωσης του στόλου της έχοντας στο στόχαστρο υψηλής ποιότητας τονάζ που μπορεί να εξασφαλίσει τις καλύτερες δυνατές αποδόσεις. «Έτσι θα ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητά μας στην αγορά», σημείωσε χαρακτηριστικά.

    Αξίζει να αναφερθεί ότι νωρίτερα μέσα στο έτος η ναυτιλιακή είχε πουλήσει το tanker τύπου aframax Gener8 Daphne (νυν “Bull Kalimantan”, χωρητικότητας 106.548-dwt και κατασκευής 2002), το suezmax Gener8 Orion (νυν “Maria Grace”, χωρητικότητας 160.289-dwt και κατασκευής 2002), αλλά και τα δύο VLCCs Gener8 Noble και Gener8 Theseus (αμφότερα κατασκευής 2016). Από την πώληση των τεσσάρων αυτών πλοίων η εταιρεία εισέπραξε το ποσό των 65,4 εκατ. δολαρίων, αφού κατέβαλε 119,7 εκατ. δολάρια για να αποπληρώσει χρέη.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Deutsche Welle: Γαλλοϊταλική διαμάχη για τα ναυπηγεία

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Credit-Suisse: Δύσκολα τα πράγματα για τα τάνκερ VLCC λόγω Σαουδικής Αραβίας

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Κούστας: Πονάει ακόμα η Danaos από την κατάρρευση της Hanjin



    ΣΧΟΛΙΑ