ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Buy, Hold or Sell: Άμεση ανάλυση για Alpha Bank, ΔΕΗ, ΕΤΕ, Eurobank, INTEK, ΟΠΑΠ, PEIR, Profile, Diana Shipping και ExxonMobil
Νέα στοιχεία έρχονται στο φως για τα πλοία που σχεδιάζει να εξαγοράσει η ναυτιλιακή Diana Shipping, συμφερόντων του εφοπλιστή Συμεών Παληού, θέλοντας να εκμεταλλευτεί στο έπακρο την ανάκαμψη στην αγορά του ξηρού φορτίου.
Όπως γράφαμε χθες στο mononews.gr, η Diana Shipping ανακοίνωσε ότι προτίθεται να προχωρήσει στην πρώτη της εδώ και τρία χρόνια αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, ύψους 70 εκατ. δολαρίων, με σκοπό να χρηματοδοτήσει νέες εξαγορές φορτηγών πλοίων.
Σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το TradeWinds, η Diana ενδιαφέρεται για την απόκτηση συνολικά τριών πλοίων: δύο κατηγορίας post-panamax, κατασκευής 2013, έναντι 22,25 εκατομμυρίων δολαρίων το καθένα, και ένα κατηγορίας kamsarmax, επίσης κατασκευής 2013, έναντι 22,75 εκατμμυρίων δολαρίων. Οι ίδιες πληροφορίες θέλουν τα δύο πρώτα πλοία να είναι τα χωρητικότητας 87.000 dwt Graim May και Soya May, αμφότερα κινεζικής κατασκευής, τα οποία ανήκουν σήμερα στην ναυτιλιακή Foremost Maritime, με έδρα τη Νέα Υόρκη, που ελέγχεται από την οικογένεια Chao (ιδρύθηκε το 1964 από τον James S. C. Chao).
Σύμφωνα με την πλατφόρμα VesselsValue, η αξία των δύο πλοίων σήμερα αποτιμάται στα 19 εκατομμύρια δολάρια περίπου, και έχει αυξηθεί κατά 50% σε ετήσια βάση, χάρη στην ανάκαμψη στην αγορά του dry bulk.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Έντονο παρασκήνιο: Γιατί ο John Fredriksen μηνύει τη ναυτιλιακή που θέλει να εξαγοράσει
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Γιώργος Οικονόμου: Big deal 68 εκατ. δολ. στο ξηρό φορτίο
ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Συμεών Παληός: Πουλάει μετοχές για να αγοράσει πλοία – Τι λένε οι αναλυτές
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- EuroLeague: Πόσο θα κοστίσει το Final-4 που θα γίνει στο ΟΑΚΑ – Τα έσοδα και οι αντιδράσεις
- Και Γιάννης και… Κώστας Αντετοκούνμπο: Τα συμβόλαια και το πώς ηγούνται της Εθνικής στο Eurobasket
- Η Chevron, ο «τσάρος της Ενέργειας» και η Κίμπερλι, το χρυσό Rolex του υφυπουργού, η κουβέντα για τον Greg και οι Κλουζώ του ΟΠΕΚΕΠΕ
- Μαυροβούνι – Έδεσσα: ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – MYTILINEOS και ΑΒΑΞ στη μάχη για το ΣΔΙΤ των 445 εκατ. ευρώ
