Business

Καυστικός Grimaldi: «Γιατί οι τράπεζες ρίχνουν λεφτά σε επί χρόνια ζημιογόνες ναυτιλιακές;»

Ο Γκριμάλντι επιμένει για Attica Group, για τα λιμάνια Ηρακλείου-Ηγουμενίτσας και για την Κέρκυρα

Emanuele Grimaldi . Επικεφαλης Grimaldi Group


Ιδιαίτερα καυστικός ήταν ο επικεφαλής του ομίλου Grimaldi, Emanuele Grimaldi, μιλώντας σε δημοσιογράφους στο 21ο συνέδριο της Euromed για τις ανεπιτυχείς προσπάθειες της ναυτιλιακής του εταιρείας να εξαγοράσει άλλες ευρωπαϊκές εταιρείες.

Όπως ανέφερε o Grimaldi, μετά την απώλεια της Hellenic Seaways (την οποία ως γνωστόν ήθελε πολύ να αποκτήσει), ο όμιλος εξακολουθεί να αναζητά ενδιαφέρουσες περιπτώσεις για εξαγορές, όμως όλες οι εταιρείες που έχει βάλει στο “μάτι” είτε δεν είναι προς πώληση, είτε είναι ζημιογόνες.

Κάποιες είναι σε δραματική κατάσταση, χάνουν λεφτά εδώ και χρόνια και συνεχίζουν να χάνουν. Ίσως είναι ένα χόμπι γι’ αυτές”, σχολίασε δηκτικά ο Grimaldi, προσθέτοντας: “Για μένα είναι ένα μυστήριο. Το μεγαλύτερο μυστήριο είναι το γιατί οι τράπεζες τις χρηματοδοτούν μετά από τέσσερα ή πέντε χρόνια ζημιών”.

Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Αύγουστο η Attica Group ανακοίνωσε το deal-έκπληξη για την απόκτηση συνολικά 39.039.833 μετοχών της εταιρείας Hellenic Seaways (HSW), που αντιστοιχούν σε ποσοστό 50,30%. Η εξέλιξη αυτή ήταν απρόσμενη, καθώς όλοι πίστευαν πως η Hellenic Seaways θα κατέληγε στα χέρια του ομίλου Grimaldi, που διατηρεί ποσοστό της τάξεως του 48% στην εταιρεία.

Στα τέλη Αυγούστου, ο Emanuele Grimaldi είχε κάνει γνωστό ότι η εταιρεία του «ετοιμάζει ένα έγγραφο» προς την DG Comp που θα τονίζει τα επιχειρήματα κατά της συμφωνίας, την οποία ο επικεφαλής των Μινωικών Γραμμών χαρακτηρίζει «εκτός των κανονικών παραμέτρων». Η πλευρά Grimaldi, με το ποσοστό που έχει, θα μπλοκάρει μια συγχώνευση της Hellenic Seaways και της Blue Star Ferries, ενώ ο ίδιος είχε τονίσει ότι «δεν θα υπάρξει άδεια [για τη συμφωνία] σε ευρωπαϊκό επίπεδο».

Ο ίδιος πάντως υποστήριζε ότι υπάρχει μια πιθανότητα να πουλήσουν οι Minoan Lines (σ.σ. που ελέγχει) τις μετοχές στη Hellenic Seaways με αντάλλαγμα δρομολόγια σε άλλες ελληνικές γραμμές.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Μ. Τραυλού: Και δεύτερο πλοίο στον στόλο της Neptune Dry

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Σ. Παληός: Golden deals από τον εφοπλιστή – Πουλάει 7 containerships για 104 εκατ.

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Λ. Πατίτσας: Η μεγάλη επιστροφή στο ξηρό φορτίο και τα σχέδια της Atlas Bulk



ΣΧΟΛΙΑ