• Business

    JP Morgan: Αναβαθμίζει σε overweight τις μετοχές της Diana Shipping και της Golden Ocean

    Συμεών Παληός ναυτιλία

    Συμεών Παληός, επικεφαλής των ναυτιλιακών εταιρειών Diana Shipping και Diana Containerships


    Στην αναβάθμιση των μετοχών της Diana Shipping (συμφερόντων του Συμεών Παληού) και της Golden Ocean (του John Fredriksen) από neutral σε overweight προχώρησε η JP Morgan, βλέποντας τις θετικές προοπτικές στην αγορά του ξηρού φορτίου να συνεχίζουν να ενισχύονται, παρά την ήδη σημαντική αύξηση που έχουν καταγράψει οι μετοχές του κλάδου.

    Ειδικά για την Diana Shipping, ο Noah Parquette, αναλυτής της JP Morgan, σημειώνει πως η μετοχή της είναι αυτή που παρουσιάζει το μικρότερο ρίσκο απ’ όλες τις μετοχές του κλάδου του ξηρού φορτίου που καλύπτει, βλέποντας προοπτικές ανόδου της τιμής της, όπως άλλωστε και για τη μετοχή της Golden Ocean, για την οποία η τιμή-στόχος διαμορφώνεται πλέον στα 14 δολάρια.

    Υπενθυμίζεται ότι η Diana Shipping τον προηγούμενο μήνα ανακοίνωσε μία ακόμα επικερδή συμφωνία για το φορτηγό πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου τύπου panamax Calipso (χωρητικότητας 73,691-dwt και κατασκευής 2005) με την εταιρεία Transgrain Shipping – με έδρα το Ρότερνταμ της Ολλανδίας – η οποία και θα ναυλώσει το πλοίο για μια περίοδο που θα έχει διάρκεια από 11 έως και 14 μήνες.

    Από την πλευρά της, η Golden Ocean τάραξε τα νερά” στην αγορά του ξηρού φορτίου τον Μάρτιο, όταν ανακοίνωσε την εξαγορά του συνόλου του (αποτελούμενου από 14 πλοία) στόλου της ναυτιλιακής εταιρείας Quintana Shipping του Λευτέρη Παπατρύφωνα, σε ένα deal αξίας 364 εκατομμυρίων δολαρίων.

    Είναι φανερό ότι το κλίμα στην αγορά του dry bulk είναι πολύ καλό τους τελευταίους μήνες, και η εκτίμηση του Parquette είναι ότι υπάρχει περιθώριο για περαιτέρω άνοδο των τιμών των μετοχών του κλάδου και κατά τη διάρκεια του 2018. Ωστόσο, προειδοποιεί πως οι νέες παραγγελίες πιθανόν να προκαλέσουν μία πτώση στην αγορά το 2019, αν και επισημαίνει πως οι νέοι κανονισμοί για τις εκπομπές θείου που θα τεθούν σε ισχύ σε τρία χρόνια και ο μεγάλος αριθμός πλοίων που θα βρεθούν από το 2020 και μετά σε ηλικία διάλυσης αποτελούν θετικές ενδείξεις για το μέλλον της αγοράς.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Μετά τον Γιάννη Αγγελικούση, και η Hyundai Merchant Marine «ψηφίζει» ναυπηγεία DSME

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αριστείδης Αλαφούζος: Τα νέα deals του εφοπλιστή

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Προκοπίου: Συζητά με κινεζικά ναυπηγεία για νέα παραγγελία VLCCs;



    ΣΧΟΛΙΑ