Business

Γιατί ο Β. Ρέστης επενδύει στην Globus της οικογένειας Φειδάκη

Βίκτωρ Ρέστης

Βίκτωρ Ρέστης, επικεφαλής Enterprises Shipping & Trading (EST)


Τους ιδιαίτερους δεσμούς που συνδέουν τον εφοπλιστή Βίκτωρα Ρέστη με την οικογένεια Φειδάκη αναδεικνύει εκ νέου η επένδυσή του στην ναυτιλιακή Globus Maritime της οικογένειας Φειδάκη.

Σύμφωνα με το TradeWinds, την περασμένη εβδομάδα εταιρεία συμφερόντων του Βίκτωρα Ρέστη δαπάνησε το ποσό των 2,5 εκατομμυρίων δολαρίων για να αποκτήσει μετοχές και δικαιώματα προτίμησης της Globus Maritime, που του δίνουν μερίδιο περίπου 8% της ναυτιλιακής, το οποίο θα αυξηθεί ακόμα περισσότερο αν ο Β. Ρέστης ενεργοποιήσει όλα τα δικαιώματα προτίμησης, που αφορούν σε 12,5 εκατομμύρια μετοχές σε τιμή 1,60 δολάρια η καθεμιά.

Η συνεργασία των δύο πλευρών χρονολογείται από πολύ παλιότερα. Ήδη το 2006 τα πέντε πλοία ξηρού φορτίου με τα οποία ξεκίνησε τη δραστηριότητά της η Globus τα απέκτησε από την EST του Βίκτωρα Ρέστη, σε ένα deal 125 εκατομμυρίων δολαρίων, ενώ λίγους μήνες νωρίτερα η Eolos Shipmanagement της οικογένειας Φειδάκη είχε πουλήσει πέντε panamaxes στην EST έναντι περίπου 123 εκατ. δολαρίων.

Επίσης το 2006, ο όμιλος Ρέστη απέκτησε μερίδιο 11% στην FG Europe της οικογένειας Φειδάκη, ένα ποσοστό που φέρεται να διατηρεί μέχρι σήμερα, ενώ η οικογένεια Ρέστη έχει και συμμετοχή 50% στην RF Energy, το εγχείρημα της οικογένειας Φειδάκη στην αγορά της παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Με τη νέα του επένδυση στην Globus, ο Βίκτωρας Ρέστης φιλοδοξεί πιθανότατα να επωφεληθεί από μία ενδεχόμενη άνοδο της μετοχής της εταιρείας, με το βλέμμα στην ανάκαμψη της αγοράς του ξηρού φορτίου, ενώ δεν αναμένεται να υπάρξουν διοικητικές αλλαγές στην εταιρεία, όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Globus, Θάνος Φειδάκης, μιλώντας στο TradeWinds,

Σημειώνεται ότι η Globus έχει πετύχει τον επαναπρογραμματισμό των πληρωμών δόσεων δανείων μέχρι το πρώτο τρίμηνο και τα μέσα του 2018, και μέχρι τότε η εταιρεία αναμένεται να κρατήσει μία συντηρητική στάση αναμονής όσον αφορά στη διαχείριση του στόλου της. Ωστόσο, σημειώνει ο Θάνος Φειδάκης, αν οι τιμές στο ξηρό φορτίο ξεπεράσουν τις προσδοκίες, μπορεί να εξετάσει το ενδεχόμενο άντλησης χρημάτων από τους υπάρχοντες μετόχους για να αποκτήσει νέα πλοία.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Π. Παππάς: Νέο capesize για την Star Bulk;

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μινωικές για deal με Attica: «Είναι μια καλή και έντιμη συμφωνία»

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Κ. Κωνσταντακόπουλος: Ψάχνει μεταχειρισμένες ευκαιρίες η Costamare, με όπλο την ισχυρή ρευστότητα



ΣΧΟΛΙΑ