• Business

    Γ. Προκοπίου: Συζητά με κινεζικά ναυπηγεία για νέα παραγγελία VLCCs;

    Γιώργος Προκοπίου, εφοπλιστής Dynagas LNG Partners

    Γιώργος Προκοπίου, εφοπλιστής Dynagas LNG Partners


    Σε συζητήσεις για την κατασκευή τεσσάρων νέων τάνκερ VLCC, με οψιόν για άλλα τόσα, φέρεται να βρίσκεται η ναυτιλιακή Dynacom Tankers, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου, σύμφωνα με πηγές της αγοράς.

    Όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες, που επικαλείται το TradeWinds, η Dynacom Tankers συζητά για την κατασκευή των εν λόγω πλοίων με τα κινεζικά ναυπηγεία New Times Shipbuilding, τα οποία αξίζει να σημειωθεί πως εδώ και τέσσερα χρόνια δεν έχουν λάβει παραγγελία για τάνκερ VLCC – σύμφωνα μάλιστα με την Clarksons, έχουν κατασκευάσει μόνο δύο VLCCs, αμφότερα για λογαριασμό της Dynacom: τα χωρητικότητας 300.000 dwt Boston (κατασκευής 2012) και Dalian (κατασκευής 2013).

    Πληροφορίες θέλουν εξάλλου τα κινεζικά ναυπηγεία να συζητούν και με άλλους ενδιαφερόμενους για νέα μεγάλα τάνκερ.

    Πάντως, η Dynacom έχει ήδη παραγγείλει στα συγκεκριμένα ναυπηγεία δέκα πλοία τύπου suezmax, και ενδέχεται να ζητήσει τη μετατροπή των δύο τουλάχιστον εξ αυτών των παραγγελιών σε παραγγελίες για VLCCs, όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, που τοποθετούν τις οικονομικές απαιτήσεις των κινεζικών ναυπηγείων για την κατασκευή των VLCCs πάνω από τα 74 εκατομμύρια δολάρια.

    Ωστόσο, ανώτερο στέλεχος της εταιρείας, μιλώντας στο TradeWinds, διέψευσε τις πληροφορίες για τις παραγγελίες των VLCCs.

    Παράλληλα, μία άλλη εταιρεία του Γιώργου Προκοπίου, η Dynagas LNG Partners, έχει ήδη γνωστοποιήσει την πρόθεσή της να μπει στην αγορά των πλωτών μονάδων αποθήκευσης και επαναεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου (FSRU) με νεότευκτα πλοία, και όχι με μετατροπές υπαρχόντων πλοίων, αν και ο ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Tony Lauritzen, δήλωνε τον προηγούμενο μήνα ότι η απόκτηση νεότευκτων FSRU είναι ένα project που απαιτεί “χορηγό”, τον οποίο αναζητά η εταιρεία.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Γιάννης Αγγελικούσης: Ο ισχυρός Έλληνας εφοπλιστής πρωτοπορεί ξανά

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Η μυστηριώδης Kalani Investments αποκαλύπτεται: Ποιος κρύβεται από πίσω;

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Γ. Οικονόμου: Παίρνει μπρος το σχέδιο αναδιάρθρωσης της Ocean Rig, μετά το ΟΚ του 75% των πιστωτών



    ΣΧΟΛΙΑ