• Business

    Γ. Προκοπίου: Οριακά κέρδη για την Dynagas LNG στο β’ τρίμηνο 2017

    Γιώργος Προκοπίου, επικεφαλής Dynacom


    Κατώτερα των προσδοκιών των αναλυτών ήταν τα οικονομικά αποτελέσματα της ναυτιλιακής Dynagas LNG, συμφερόντων του εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου, στο β’ τρίμηνο 2017.

    Ειδικότερα, το καθαρό αποτέλεσμα της εταιρείας διαμορφώθηκε στο β’ τρίμηνο του έτους σε ζημίες 5,1 εκατ. δολαρίων, έναντι κερδών 16,9 εκατ. δολαρίων στο αντίστοιχο τρίμηνο του 2016, με τα προσαρμοσμένα κέρδη ανά μετοχή να διαμορφώνονται σε 0,02 δολάρια, πολύ χαμηλότερα από τις εκτιμήσεις των αναλυτών που τα περίμεναν στα 0,24 δολάρια.

    Την ίδια περίοδο, ο τζίρος υποχώρησε σε ποσοστό 25% σε ετήσια βάση, στα 31,9 εκατομμύρια δολάρια, με τη μέση τιμή ναύλωσης των πλοίων της να περιορίζεται στα 60.462 δολάρια ημερησίως, έναντι 76.727 δολαρίων ημερησίως έναν χρόνο νωρίτερα.

    Σύμφωνα με την Dynagas, το 84% των διαθέσιμων ημερών των πλοίων της για το 2017 καλύπτεται από ναυλώσεις, ενώ το ποσοστό αυτό για το 2018 ανέρχεται σε 75%.

    Όσον αφορά στο χωρητικότητας 147.900 dwt πλοίο Clean Energy (κατασκευής 2007), μετά την ολοκλήρωση της ναύλωσής του από τη Shell τον Απρίλιο πέρασε σε βραχυχρόνιες ναυλώσεις μέχρι το τέλος Αυγούστου, ενώ στη συνέχεια θα περάσει στην αγορά spot μέχρι να ξεκινήσει η προγραμματισμένη ναύλωση διάρκειας 8 ετών από την Gazprom, τον Ιούλιο του 2018.

    Υπενθυμίζεται ότι και τα οικονομικά αποτελέσματα πρώτου τριμήνου που είχε ανακοινώσει η εταιρεία ήταν κατώτερα των προσδοκιών, καθώς τα κέρδη της είχαν μειωθεί σε ποσοστό της τάξεως του 24% και είχαν διαμορφωθεί στα 12,9 εκατ. δολάρια, έναντι 17,13 εκατ. δολ. το αντίστοιχο τρίμηνο του 2016. Παράλληλα, τα κέρδη ανά μετοχή είχαν ανέλθει τελικά στο ποσό των 0,32 δολαρίων, έναντι 0,37 δολαρίων που προσδοκούσαν οι αναλυτές. Οι μειωμένοι ναύλοι των πλοίων μεταφοράς LNG (υγροποιημένο φυσικό αέριο) Lena River και Yenisei River (αμφότερα χωρητικότητας 155.000-cbm και κατασκευής 2013), ευθύνονταν για τα αποτελέσματα αυτά, σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας.

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Ο Γιώργος Πατέρας στο Mononews: Οι συντεχνίες εμποδίζουν την πρόσληψη περισσότερων Ελλήνων ναυτικών στα πλοία

    ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Έργα εκσυγχρονισμού στο λιμάνι της Πάτρας

    ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Φρίξος Παπαχρηστίδης (Hellespont): Μεγάλο comeback με 4 νέα δεξαμενόπλοια



    ΣΧΟΛΙΑ